hih [:D] Tulitikku, minäkin sain kukkia mieheltäni, oikein eläviä ruukku-ruusuja parveketta varten! Olin todella otettu, koska tosi harvoin mieheni tuo mulle mitään romanttisia lahjoja (yleensä jotain käytännöllistä ja tylsää kuten tiskiharja, hammastahnaa, vitamiinipurkki yms).
Olen jaksanut tänään yllättävän hyvin, mutta työmatkat on kyllä mennyt nukkuessa. Pientä vuotoa oli tänään, tai sellasta vähän tummempaa valkovuotoa, mutta ei mitään kipuja, joten tuskin mitään huolestuttavaa. Tissiliivit kyllä alkaa puristaa, tosin lähinnä sieltä tissien alta, jotain selkäläskiä varmaan päässy tulemaan. En usko, että tissit itessään on erityisesti kasvanu.
Ärsyttää kyllä vähän tää "plösähtäminen" ku oon perusterveellinen ja urheilullinen eikä mun paino oo ikinä ollu yli 59, yleensä 56-58. En oo nyt käyny vaa'alla, mutta kyllä ihan salettiin on 60 menny jo rikki. Selkeesti ei oo pelkkää nestettä/turvotusta, koska reisissä on tosi paljon enemmän selluliittia ku aikasemmin ja vyötäröä ympäröi kiusallinen makkararengas ja tosiaan tota selkäläskiä (vähän niinku yläviistoon jenkkakahvat) on kans tullu. Ällöttävää. No, vuoden päästä saa kait jo laihduttaa... Kellään samoja painoangstifiiliksiä??