Täällon taas koko perhe kipeenä paitsi minä! Mies ja pojat kovassa kuumeessa ja yskässä, miehen vein Mehiläisen päivystykseen ja keuhkoputkentulehdus tuomio, sai tujut antibiootit...just reilu kk sitten oltiin lähes koko perhe tosi kipeenä. Ja me ei olla juuri koskaan kipeenä. Ihme juttu...miehellä alkoi eka viime viikolla korkee kuume joka kesti 4pvää, sit helpotti ja nyt taas ollu jo 4pvää kuume 39 astetta. Siis Luojan Kiitos mä oon sentään terve (koputan puuta!)! Pojilla alkoi kuume+yskä nyt viikonloppuna. Jotenkin raskasta tää kipeiden hoito kotona kun nukun muutenkin jo aika huonosti ja nyt sit öisin joutunu heräileen lasten kanssa.
Pää hajoo!
Ei sitten mitään toivoo omasta ajasta tai esim.kuntosalille paluusta...huoh.
Tuosta vauvan innokkaasta odotuksesta: ei sitä itelläkään tällä hetkellä kauheen innokas olo ole :D varsinkin kun kokoajan kämänen olo... Haluaisin vaan synnyttämään jotta loppuis tää raskaus-kärvistely.
Meillä oli esikoinen myös "puoli-vahingossa" tehty, mies on aina halunnut lapsia ison lauman ja minä en aiemmin ole ollut mikään luontainen lasten kanssa (ennenkuin sain oman), johtunee siitä ettei ollut mm.kokemusta lapsista/vauvoista ja niiden hoidosta. Olin esikkoa ennen pitänyt kerran vauvaa sylissäni hetken. Eli tosi vieraita oli mulle vauvat :D
Mies oli onnesta soikea kun kuuli ekasta raskaudesta, mä hysteerisenä itkin. Ja odotus aikana keskityin lähinnä kaikkeen muuhun kuin vauvaan.
Syntymän jälkeen tuntui että nyt se elämä loppui tähän, olin aika down varsinkin ekat viikot. Mutta pikkuhiljaa se rakkaus sieltä kasvoi ja sitten aika pian tehtiin perään toinenkin lapsi suunnitellusti

ja sitten vielä tämä kolmas!
Niin se elämä vaan muuttaa ihmistä ja haluja. En olisi 5v sitten uskonut että tälleen 31 vuotiaana olisin suurperheen äiti :D