Mulla meni esikosta vedet kun heräsin aamulla klo.9 niin mahassa tuntui/kuului selkeä "poks", nousin ylös, kävelin keittiöön, ja hirvee tulva lösähti jääkaapin eteen :D
Mutta näin ne ei tosiaankaan aina mene.
Supistukset alkoi vasta monta tuntia myöhemmin, vettä valutti jatkuvasti kuitenkin sen verran että sidettä sai kyllä vaihtaa kokoajan. Sohvalla istuin pyyhkeen päällä ja autossa myös pyyhe mukana kun lähdettiin heittään koira hoitoon ja sairaalaan (tässä vaiheessa ei vielä kunnon supistuksia). Sitä vettähän kehittyy kokoajan myös lisää...Ihmettelin että miten sitä riittääkin niin paljon!
Kakkosesta vedet meni (tai puhkaistiin? en muista) vasta sairaalassa kun olin jo jotain 6-7cm auki...alkoi siis tohinat suoraan tujuilla supistuksilla aamuyöllä(heräsin niihin) ja klo.10 vai 11 oli nyytti sylissä.
Jännällä odotan miten tää kolmas meinaa aloittaa maailmanvalloituksensa

toivon että tällä kertaa päiväsaikaan...mulla ollut jo lähes kokonaan kadonnut kohdunkaula/pehmennyt ja raollaan pitkään, tulee sitten aikanaan varmaan äkäsesti eli saa lähtee heti sairaalaan kun alkaa poltot. Cant wait!
Jänskättää muuten että tuleeko ruskea vai sinisilmäinen, meillä molempia jo yksi pari, tuleekohan tälle tytölle David Bowie-tyyliin eriväriset öögat

Mietittekö kuvitelmissanne mitä sieltä tulee?
Mulla on omat visioni tästä, veikkaan että isin tyttö ja sen ruskeat silmät, vaalea tukka, ja esikoisen ovaali päänmuoto (4D:ssä totesi että siro ovaali päänmuoto)...vaikka aluksihan ne kaikki näyttää lähinnä turvonneilta ja ryppysiltä alieneilta