Pöh pöh, Onnelliset ja muut vaan rauhassa kirjoittelee kivuttomuudestaan! Ei mun mielestä ainakaan tartte olla tuppisuuna! Muistaapahan sitten ainakin, että ehkä ei enskerralla (sormet ristissä, että ensikertakin tulee!) ole niin kamalaa. :)
Itse olen nukkunut kanssa tässä siihen nähden hyvin, että saan nukuttua selkä ja lonkkakivuista huolimatta. Liikkuminen on se pahin. Sängystä nousu saa välillä kyyneleet silmiin!
Mites
Nine? Mitkä on tunnelmat? :) Jotenkin itselle hassu ajatus, että tolleen tietää milloin syntyy. :) Tosin kyllähän mullekin nyt sitä takarajaa on väläytelty, mutta eihän se ole ollenkaan sama.
Pandan tavoin mäkin olen kuullut poskiontelontulehdusten liittyvät rakenteellisuuteen ja allergioihin. Itsellä on ainakin todettu sekä rakenteellinen ahtaus, että ne allergiat. Yhdessä vaiheessa teini-iässä oli puhetta jostain leikkauksella tehtävästä 'laajennuksesta' joihinkin käytäviin, mutta sain sitten tosiaan nenäkannulla tulehdukset pois. Tässä mietin, ettei ole yleensä enää kun ehkä se kerran vuodessa antibioottikuuri, kun pahimmillaan aikoinaan oli vissiin ainakin kuusi? :O
Mä söin tossa porkkanaa ja purin jotenin huonosti ja nyt mun yhtä aikoinaan juurihoidettua hammasta särkee.
Sairaalakassi. Apua. Kai se tosiaan pitäis pakata! :O Muuten jää kuitenkin sinne viimetinkaan.