Eyyyäää... Liikaa tekstiä ja kaikki pitäis huomioida! :D
No ei, ihanaa kun ihmiset kirjoittelee!
mmaljo Tiedätkö, meillä meinasi tippua neuvolatäti tuoliltaan, kun kysyi miten meillä kotityöt on jakaantunut. Ehdin aloittaa 'no kyllä ne alkaa nykyään olla aika tasassa, mutta ennen...' kun se ehti jo sanoa , että mun pitää muistaa pitää puoleni ja laittaa mies tekemään kotitöitä enemmän, kun minä lopetin lauseeni '... mies kyllä teki melkein kaiken ja minä vaan pyykit'. Sillä meni jotenkin ihan pasmat sekaisin siitä, että oikeasti meillä mies oli tehnyt pitkän aikaa suurimman osan kotitöistä. :D Nykyään kyllä minä teen niitä enemmän, kun on aikaakin enemmän, mutta yhdessä vaiheessa, kun olin töissä ja koulussa samaan aikaan, ei ihan hirveästi ollut itsellä aikaa tai energiaa kotihommiin.:P
Sairaalamaksuista: jotenkin tuntuu todellakin kamalan epäreilulta joutua maksamaan niin paljon polikäynneistä ja muista! Varsinkin, kun kyse ei ole mistään 'no mulla on nuhaa ja tulin tänne päivystykseen, jos vaikka saisin huomisen saikkua'-käynneistä! Itse just soitin HUSsin laskutukseen, kun olivat mulle nimenomaan sanoneet sairaalassa ollessa, ettei mun tarvitse maksaa äitiyspolikäynneistä maksua, kun olen jo sairaalassa sisällä osastolla ja silti olivat laskuttaneet!

Noh, asia onneksi selvisi ihan vaan sillä puhelulla, mutta kyllä meinasi ensin palaa käämit pahasti!
Supistukset on täälläkin lisääntyneet. Ei todellakaan enää tarvitse tehdä yhtään mitään provosoidakseen supistuksia. Ja mullakin muuttuneet niin, että todella painaa alapäähän ihan kunnolla!
Meillä olis kovasti toiveena saada lapset pienellä ikäerolla (ainakin vielä tässä vaiheessa, kun ensimmäinenkän ei ole syntynyt, voihan se vielä muuttua :D ), mutta sitä ei sitten tiiä miten käy, kun itsellä ei tosiaan tule spontaaneja kuukautisia juuri koskaan (ensimmäiset kuukautiset oli 11v ja sen jälkeen tulleet vain kolmesti ilman mitään hormonaalista apua!) enkä ilmeisesti ovuloi luomusti sitäkään vähää. Tämäkin raskaus siis hormonihoidoilla alkunsa sai.
Mun piti tänän mennä katsomaan/ostamaan käyettyä toppahaalaria vaaville, mutta eksyinkin rahaa nostaessa Jesper Junioriin, josta löysin vielä halvemmalla puvun! Vieläpä paremman värisen. Alunperin menin ostamaan siis käytettyä, joka olis ollut valkoinen ja nyt ostin uuden, joka on tumman ruskea valkoisilla ja vaaleansinisillä pilkuilla. En kyllä yhtään tykkää ruskeasta, mutta aina se kokovalkoisen voittaa. :D En tiiä mikä, mutta kartan vaaleita vaatteita itselläni kuin ruttoa! Vauvalle melkein kaikki taas on vaaleaa, mikä välillä vähän harmittaa, mutta eipä nyt ainakaan tartte surra valkoista haalaria. :D