Tammikuun turinat

Minipallo tsemppiä kovasti! Pyydä niitä vaihtaan se kanyyli toiseen käteen tai liikutaan edes vähän, mulla oli meinaan sama ongelma ekassa synnytyksessä.. Täällä pidetään peukkuja ja jännätään mukana! :)

Kannattaa myös sanoa siitä, että se sattuu se kanyyli, ettei ole laitettuna vaikka suoneen, joka ei sitä kestä. Tai esim. on mutkainen suoni...

Joo oon valittanu ja ne on nyt teipannu sitä pariin otteeseen ni vähä jeesas. Eka kunnon kipee suppari tuli tos 12:15 mikä pidti oikein kiemurtelemaan tuskasta, rli kyllä tämä täsyä luomuna lähtee tulee. Ihanaa.
Olen niin helpottunut! Niin helpottinut. Nyt kun vain vaavi syntyis terveenä, niin tästä tulee mukana sunnuntai päivä ;)

Mäkin mielelläni tällä hetkellä ottaisin sen synnytyksen jos saisin valita.. Saa nähdä pärjäänkö kotona tiistai-aamupäivään, jolloin on äitiyspoliaika.. Verenpaineet ylhäällä ja olo kun kännisellä,vaikka muuta en tee kun makaa.. Hirveät kivut, supistelee ja välillä selkää vihloo, kun joku vetelisi alaselässä puukolla edestakaisin.. Kun vain olisi noi supistukset kovempia, niin voisi luottaa että jotain tapahtuisi..vaimeita ovat, mutta saa läähättää niiden ajan ja pistävät hirveät kivut alavatsaan ja ennen kaikkea alapäähän.. Saas nähdä mitä tästä vielä tulee..
Anteeksi kun valitan oloani, mutta olo niin kurja ja poikki että en jaksaisi enää pitkään..

Saas nähdä miten meidän käy.. Mä olen ravannut vessassa alle puolen tunnin välein nyt reilun kolme tuntia ja alapäähän sattuu.. Vauva on tosi alhaalla, tuntuu kun kiviä kantaisi alavatsassa.. Tulisi lapsivedet, tai jotain, niin tietäisi syyn tälle kaikelle ;D Ja kaikkein hauskinta on että sairaalasta pistettiin mukaan nukahtamislääkettä, että nukun nyt muutaman yön kunnolla.. Eipä tarvi ainakaan tätä yötä niihin laskea :D

Melkein alan sitä toivoa tässä kovasti :D huomenna äippäpolille viimeistään jos ei tänään tuu jo lähtö..

Ugh. Tajusin tänään, etten enään ole raskaana! Tuli aika ulkopuolinen olo =\
Vähän kännään, et minkälaises kunnos kämppä on kun mennään kotio :o

Äh.... Voi luoja että mua ahdistaa noi mun sokeriarvot! Oon yrittänyt kaikkeni nyt viikon ajan, että saisin aamupaaston laskemaan (muut on edelleen ok), mutta ei vaan tapahdu mitään! Kahtena aamuna viikon aikana on ollut ok arvot... Oon selannut miljoonaan kertaan kaikki ohjeet (käypähoidon, neuvolan, äippäpolin ja diabetesliiton) läpi ja noudattanut kaikkia ihan täysin orjallisesti, eikä mitään! :'(

Ihana asenne sulla blaueblumme! :D Tulee mieleen se, kun kävin ostamassa bikinit ja sain aivan ihanalta myyjältä ohjeen, että raskaana sitä vasta pitääkin kehdata kaikkea! :) Itsellä varmaan on auttanut mahtumaan normivaatteisiin se, että menen vieläkin miinuskiloilla... Tosin moni mekko jää käyttämättä, kun maha nostaa ne niin ylös, että ei kyllä mulla kestä pokka niin minissä kulkea. :DD

Mä meinasin ostaa semmoiset (oliko ne Dangelin suosittelemat?) muutamat Carriwellin liivit etukäteen, kun oli sielä yhdellä sivustolla niin halvalla. Sitten vasta minäkin menen ihan kunnolla varmaan liikkeeseen sovittelemaan niitä nätimpiä imetysliivejä, kun on tasaantunut se maidontuotanto. :) Niin näyttävät tuola kaikilla sivuillakin suosittelevan.

Tosta synnytyksen jälkeisestä 'identiteettikriisistä': Mä olen ehtinyt miettiä vasta sitä, että mitä mä teen, kun mun ihanaa mahaa ei enää ole! :O Mä niin rakastan tätä mahaa <3 Kauneinta ikinä!

Tosin oon myös ihan varma, että menee jonkun aikaa tajuta, että se vauva on oikeasti siirtynyt mahasta syliin! Ja voin vaan kuvitella, että ekat yöt en unenpöpperössä tajua aluksi mitään, kun vauva itkee ja jossain vaiheessa varmaan ehdin panikoida kun kukaan ei enää potkikaan mahassa. :D

Voisin kyllä kuvitella että munkin tulee ikävä tätä mahaa! Ja just niitä vauvan potkuja! Varmaan kuvittelen viellä että siellä se vauva potkii :D

Sent from my GT-I9070 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin