Äh.... Voi luoja että mua ahdistaa noi mun sokeriarvot! Oon yrittänyt kaikkeni nyt viikon ajan, että saisin aamupaaston laskemaan (muut on edelleen ok), mutta ei vaan tapahdu mitään! Kahtena aamuna viikon aikana on ollut ok arvot... Oon selannut miljoonaan kertaan kaikki ohjeet (käypähoidon, neuvolan, äippäpolin ja diabetesliiton) läpi ja noudattanut kaikkia ihan täysin orjallisesti, eikä mitään! :'(
Ihana asenne sulla blaueblumme! :D Tulee mieleen se, kun kävin ostamassa bikinit ja sain aivan ihanalta myyjältä ohjeen, että raskaana sitä vasta pitääkin kehdata kaikkea! :) Itsellä varmaan on auttanut mahtumaan normivaatteisiin se, että menen vieläkin miinuskiloilla... Tosin moni mekko jää käyttämättä, kun maha nostaa ne niin ylös, että ei kyllä mulla kestä pokka niin minissä kulkea. :DD
Mä meinasin ostaa semmoiset (oliko ne Dangelin suosittelemat?) muutamat Carriwellin liivit etukäteen, kun oli sielä yhdellä sivustolla niin halvalla. Sitten vasta minäkin menen ihan kunnolla varmaan liikkeeseen sovittelemaan niitä nätimpiä imetysliivejä, kun on tasaantunut se maidontuotanto. :) Niin näyttävät tuola kaikilla sivuillakin suosittelevan.