Voihan mielialavaihtelut ja herkistely!
Töissä tapahtunutta:
meillä on työporukassa melkoisia Suuria ja Taiteellisia Persoonia ja kaikilla on vahvat mielipiteet ja aina välillä tulee pieniä konflikteja tämän vuoksi. Mutta se on ihan ok, näin tää paikka toimii.
Itse oon semmonen sovittelija ja äärimmäinen diplomaatti (tosin esimiesasemassa on pakkokin olla). Vaihdoin joku aika sitten hommia ja uusien haasteiden edessä oon ollut vähän epävarma työni laadusta ja jatkuvasti kyselenkin palautetta esimieheltäni ja tiimini jäseniltä. Näin varmistelen, että en tee jotain hölmöyksiä mitä en vaan ite huomaa. Ja palaute on ollut koko ajan hyvää, eli osaan hommani kyllä.
Noh, sitten tänään avasi päänsä yksi ihan eri tiimissä, täysin eri työtä tekevä Suuri Persoona (joka on tunnettu paskamaisesta luonteestaan ja epärakentavasta asenteestaan, mutta on hommissaan ihan guru).
Se aika yksiviivaisesti lyttäs mun työpanoksen ja haukkui koko työnjäljen paskaksi. Silleen… no kiva, kiitos suorasta palautteesta. Sen vaimo oli tässä mun nykyisessä työssä minua ennen, että.. (lähti siis omasta tahdostaan muualle, eli ei mitään katkeruutta kuitenkaan).
Hän ei todellakaan ole minun alan asiantuntija (joskin itsekin vasta opettelen), eikä oikeastaan tiennyt yhtään mistä puhui. Joten mulla ei sinällään olisi syytä loukkaantua tuosta. MUTTA!
Tässä tilassa hyvä että en itkuun purskahtanut!!! Mielessäni haudoin jo kostoa ja sitä, että koko loppuaikana täällä ennen äippälomaa en taatusti huomioi sitä enää millään tavalla ja jos se mulle jotain vielä puhuu, niin kohtelen kuin ilmaa.
Vähän naurettavaa mun puolelta, tiiän! :D
Mutta hitto miten pahoitinkin mieleni tuosta… Pieni epävarmuus siitä mitä tekee yhdistettynä herkistyneeseen raskaustilaan ja soppa on valmis. Normaalisti oon tosi rauhallinen ja osaan olla ottamatta henkilökohtaisesti tommosia juttuja (etenkin tolta ihmiseltä), vaikka palautetta osaankin käsitellä (myös kriittistä). Mutta osaan ottaa sen palautteena työtäni kohtaan, en persoonaani kohtaan. Nyt sitten tunnen olevani ihan maailman surkein epäonnistuja kun en edes työstäni selviä… (Ja vieläkin se halvatun paskapää kitisee yhdellä työkanavalla asiasta… GRRRRR!)
Voiko tämä viikko loppua liian nopeasti? EI!
Voiko mammalomaa alkaa liian pian? EI!