mari82
Jostain jotain jo tietävä
Muakin on nyt yönsäteen jälkeen jännittänyt tulla tänne kattomaan onko porukka vielä yhtenä kappaleena =)
tammikuisissa ainakin tapahtuu ja paljon!
Öistä:
samoja kun teillä noi fiilikset ; kuuma, puuduttaa, pyörityttää jne jne
ka nyt on aika usein kanssa nippaillu mahaa ja supisteleekin välillä (No tänään kyllä synn.tapaultrassa kohdunsuun ulkoreuna vähän auki, pehmentynyt ja 3,5cm jäljellä. Eli jotain tulosta ne harkkasupparit on kai sit tuottaneet <3 ! Ja hopelikin jo kiinnittymässä =) ...)
Mut anyways ; kyllä sitä herää ainakin parin tunni välein. Siks koittanutkin jättää nyt päikyt pois, että sais ees jotenkuten koko yön nukuttua..!
Muutenkin oisin tosi valmis lähteen jo synnyttämään..! ..vauva tule jo <3
Hiukka ollut jo sellasia alakulon tuntemuksiakin; tarvii seurata tarkasti kun on taipumusta tohon baby bluessiin - se tässä enemmän pelottaa kuin itse synnytys.
tammikuisissa ainakin tapahtuu ja paljon!
Öistä:
samoja kun teillä noi fiilikset ; kuuma, puuduttaa, pyörityttää jne jne
ka nyt on aika usein kanssa nippaillu mahaa ja supisteleekin välillä (No tänään kyllä synn.tapaultrassa kohdunsuun ulkoreuna vähän auki, pehmentynyt ja 3,5cm jäljellä. Eli jotain tulosta ne harkkasupparit on kai sit tuottaneet <3 ! Ja hopelikin jo kiinnittymässä =) ...)
Mut anyways ; kyllä sitä herää ainakin parin tunni välein. Siks koittanutkin jättää nyt päikyt pois, että sais ees jotenkuten koko yön nukuttua..!
Muutenkin oisin tosi valmis lähteen jo synnyttämään..! ..vauva tule jo <3
Hiukka ollut jo sellasia alakulon tuntemuksiakin; tarvii seurata tarkasti kun on taipumusta tohon baby bluessiin - se tässä enemmän pelottaa kuin itse synnytys.
Järkkyjä lukemia näyttää se neuvolan vaaka, ahistavaa...
Hieman oli ihana olo aamulla ja mies ihan kateellinen, kun hän ei oo nähny tuommosia unia.
Viime yönä näin unta, että en ollu ite nähny koko vauvaa, mutta se oli syntyny. O_o Mun isä oli tuomassa sitä autolla johonki tavaratalon hullun isolle parkkipaikalle, ite tulin sieltä kaupasta. Mulla oli hirvee häsäri nähä se lapsi, ja parkkipaikka oli niin iso, etten löytäny iskää ja vauvaa mistään.
Ja sit uni loppu. Ihme unia, kaippa tuokin jotain tarkottaa...
Olkaa onnellisia te, kellä semmonen on.
Ihmeellistä tää odottaminen..
Noh, söin jätskiä ja huomasin, että ei täällä mitään vauvaa olekaan. Jätskin sisällä oli sitten sellanen pääsiäismunan sisällä oleva "muovimuna". Ajattelin innoissani, että jes! Tuossa kuoressahan vauva sitten onkin!
Kiva kun on joku, jonka kanssa voi jutella näistä asioista livenä ja joka on samassa tilanteessa. Paitsi, että hänelle lapsi on toinen.
Äkkiä ne vuodet vierii.......