Tammikuun tarinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yxvaan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä aika perinteinen kuvio, mies selvästi toivoo vähä enemmän poikaa ja mä tyttöä. Toisaalta ajatus pojasta ois jännittävä, koska mulla on vaan siskoja itellä :D Nojoo, koska ensimmäinen kyseessä niin sama se kuitenkin on lopulta, mitkä värkit sieltä jalkojen välistä löytyy :)

Mä toivoisin poikaa, kun on jo tyttö. Ekaa odottaessa toivoin hirveästi tyttöä, olen aina halunnut ainakin sen yhden tytön, mutta olis kyllä kiva kun olis perinteisesti tyttö ja poika. :D Olis miehen suvussa nimen jatkajakin, kun me ollaan siihen viimeinen mahdollisuus... Mutta ei sillä oikeasti väliä ole. :)

Meillä molemmat on vähän toivonu poikaa mutta sama se on kumpi tulee kuhan ees vauva tulis maailmaan.

Oon kans koittanu katella noita äitiysliivei ko on turvonnu rinnat jo aika paljon. Mutta ko itellä on normaalisti koko 75G niin ei oikee löydy. Mun o iha turha ees kattoo mistää perus marketti kaupast muutenkaa liivei ni saatikka nyt :/ netistä koitin kattoo mut ei löytyny... Jos jollain jotai vinkkii missä olis ni vinkatkaa!

Nyt on ollut joulusta asti niin huono olo...töissä jotenkin tsemppaan, mut pe kotiin tullessa huono olo ja väsymys ottavat vallan..oksennan koko vkolopun...liikunta on jäänyt pahan olon takia...ei tee mieli salille, kun on ällö olo...töissä syön leipää koko ajan, ettei tulis huono olo.....

Tsemppiä Bunny, tosi tutun kuuloista! Miun pitää syödä kahden tunnin välein jotain, että ei tulisi huono olo, ja ruoka-aikaan on sitten kaamea nälkä ja syön silloin reippaasti. Liikunta melkein nollissa, ja painoa oli jo ekassa neuvolassa varmaan se kilo tullut. Ainoa hyvä puoli on, että en ole syönyt karkkia, se vaan ällöttää. :grin

Elättelen toiveita, että josko se elämä kohta voittaisi ja jaksaisin tehdä muutakin kuin olla töissä. Edellisessäkin raskaudessa niin kävi jossain kohtaa, eiköhän nytkin..

Mun ei kans tee yhtään mieli karkkia tai muuta makeeta, mut on pakko syödä vähän, jos haluu pystyä reenaan. Otan siis aina ennen treeniä muutaman salmiakin, ettei verenpaineet romahda kesken jumpan. Lisäks käytän niitä hätävarana, jos tulee tosi huono olo eikä muuta oo. Niillä saa verensokerit siks aikaa ylös, että saa hankittua kunnon ruokaa.

Nälkä mulla ei oo koskaan, ja se harmittaa. Viimeks marraskuussa :(

Mulla on jo molemmat eli nyt on oikeasti ihan sama kumpi tulee. Mun edelliset lapset on mennyt just toiveiden mukaisesti niin nyt päätin olla toivomatta. Oon löytänyt molemmista sukupuolista hyötyjä tähän hetkeen, joten miinus-plussalistakaan ei ollut avuksi.

Meillä molemmat on vähän toivonu poikaa mutta sama se on kumpi tulee kuhan ees vauva tulis maailmaan.

Oon kans koittanu katella noita äitiysliivei ko on turvonnu rinnat jo aika paljon. Mutta ko itellä on normaalisti koko 75G niin ei oikee löydy. Mun o iha turha ees kattoo mistää perus marketti kaupast muutenkaa liivei ni saatikka nyt :/ netistä koitin kattoo mut ei löytyny... Jos jollain jotai vinkkii missä olis ni vinkatkaa!

Multa ääni Carriwellin liiveille, olleet kyllä ihan loistavat :) Oz-babysta ainaki löytyy!

Mua ottaa päähän niin vaan peevelisti. Huono olo. Samaan aikaan tuntuu, että on maha täynnä ja tyhjä, joka paikkaa kolottaa ja mikään asento ei ole hyvä. Suussa maistuu pahalta, jollei syö ruokaa tai imeskele jotain. Kaikki imeskeltävät pastillit ovat kotoa loppu ja auton päällä oikeasti metri lunta. No, ei olisi ajokuntoakaan. Väsyttää, vetää maata kohti sillai, ihan kuin olisi vetänyt uimahallissa muutaman kilometrin rintauintia. Jos soittaisi jollekin, niin sykkeet nousee niin korkeaksi, että oksettaisi lisää. Ja tämän aamun oksennukset sais nyt riittää. Mä haluan sushia! Mä haluan olla jossain lokakuussa 2016, enkä vasta tässä vaiheessa tätä showta.

Anteeksi.

Bobcat, ihan kun mun suustani - paitsi että mulla on tollanen olo nykyään vaan iltasin. Aamut ja aamupäivät on ihania, vaikka nälkä loistaakin edelleen poissaolollaan. Mut on energiaa ja olo on hyvä.

Rv 12+5

Mua ottaa päähän niin vaan peevelisti. Huono olo. Samaan aikaan tuntuu, että on maha täynnä ja tyhjä, joka paikkaa kolottaa ja mikään asento ei ole hyvä. Suussa maistuu pahalta, jollei syö ruokaa tai imeskele jotain

Jeps, ihan sama! Alkaa hermo mennä kun olo on ollut suurinpiirtein tämä jo kuukauden...

Tsemppiä kovasti!!

Ja mua turhauttaa kaupassa käyminen - jos keksin siellä jotain, et tota on Ihan Pakko saada, niin annas ku päästään kadun toiselle puolelle kotiin, niin en voi enää kuvitellakaan syöväni sitä. Argh!

Kuulostaa niiin tutulta! Mulla onneks vähän paranemaan päin *kopkop, aina kun sanon näin on kohta kahta kauheempi olo*, ja välillä jopa on parempia päiviä. Iltaa kohden aina pahenee. Kuvottava olo, jotain pakko syödä, nälkä tulee parin tunnin välein vaikka periaatteessa on ähky olo samalla eikä mitään tee mieli. Suussa paha maku ja sitä koittaa peittää pastilleilla ja purkalla. Iltaisin on myös maha täynnä ilmaa ja kovaan ääneen ilma pyörii mahassa, mutta mitään ei meinaa tulla ulos ja on tosi tukala olla. Hyvää asentoa ei meinaa löytyä. Vessassa saa juosta öisin, aamuyöstä ei meinaa enää saada nukuttua. Tosi turvonnut ja paksu olo! Liikkua en ole jaksanut 1,5kuukauteen.... Huoh. Mä niin odotan sitä "elämäni kunnossa"-oloa mitä ne väittää et yleensä on edessä ekan kolmanneksen jälkeen. Ylihuomenna 10+0.

Mulla on tossa salmiakkijauhepussi. Mulla on lusikka, jota nuolasen, sujautan pussiin ja imeskelen sen lusikkaan tarttuneen ohuen salmiakkijauhekerroksen. Salmiakin makukin on parempi, kuin tämä vatsansisällönmaku.

*muokkasin jauhon jauheeksi. Tuli vehnäjauho mieleen....

Moony, mulla oli tota pahaa makua kans jonnekin viikolle 11 asti, sit se on hävinnyt. Jatkuvasti teki mieli pestä hampaita.

Ja iltapahaolo taas tekee tuloaan... Turhauttavaa tässä on myös se, että syöminen ei auta. Aamulla ja päivällä auttaa, illalla enää ei. Juon vaan paljon vettä, niin on kivempaa sit ku tulee ylös x(

Lisäks mulla on känkkäränkkäolo, kun mies meni muuttaan kaveria ja lupas tulla iltaan mennessä kotiin ku tietää, mikä olo mun on iltasin ja on vaikee pärjätä yksin kun huimaa ja väsyttää ja voi niin huonosti. No nyt sillä sit meneekin vaikka kuinka pitkään ja oon taas yksin. Mur.

Toisaalta syyllinenkin olo tästä kiukuttelusta, kun kaikkensa toi on mun eteen tehny ja treenejäki jättänyt välistä... Silti haluaisin sen kotiin silittään mua.

Merivesiväri, joo hampaita tekis mieli pestä kokoajan! Sitäkin siis odotellessa et loppuis! :) ei mullakaan iltaisin enää syöminen oikein auta :( pakko syödä mut huono olo pysyy. Musta ei kiukkupussia onneks oo sen enempää tullut, paitsi tietty huonovointisena yleisesti "nihkeellä tuulella".

En mäkään usein kiukuttele, mutta ny harmittaa, ku mies lupas tulla ajoissa kotiin :( Syön paremmin, jos se on kotona, kun se tuo mulle ruokaa eteen. Ei oikein kiinnosta ite mennä keittiöön säätään, kun jääkaapin hajukin yököttää.

Ymmärrän! Tarkoitin siis siihen liittyen kun monet sanoneet että on pinna kireellä jne :) täällä taas maha elää omaa elämäänsä, ihme pörinää kuuluu kokoajan. :o :D

Se on myös jännä ettei mitään ruokaa tee mieli, mutta kun jotain nenän eteensä saa niin kyllä se melkein yleensä sit kuitenkin alas menee. Ei toki kaikki, mut noin yleensä ainakin mulla. Ajatukset vaan kaikesta etoo.

Takaisin