Tammikuun tarinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yomanda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sä voit Annnika pyytää, että kuuntelevat :) Normaalisti kuuntelevat vasta ihan lopuksi nimittäin!

Sä voit Annnika pyytää, että kuuntelevat :) Normaalisti kuuntelevat vasta ihan lopuksi nimittäin!
Joo, täytyy sitten tehä niin, ettei tarvi niin paljon hermoilla koko vastaanoton ajan.
Kiitos vastauksesta :smiley-bounce012.

Tänään kuultiin ekaa kertaa ne sydänäänet, oli taas jotenkin niin ihanaa. Seuraava neuvola onkin sitten vasta maaliskuussa rv 20, joka on sit se Kela-neuvola. Saa tietoa siis kaikista niistä Kela-jutuista. Onneks mies pääsee sinne mukaan, koska ite oon niin pihalla noista. Ja onhan tässä ennen tota seuraavaa neuvolaa vielä viikon päästä eka neuvolalääkäri ja rakenneultra.

Onkos kuin moni muuten kokeillu vau.fi odotussovellusta, puhelimeen tai tabletille? Tosi kätevä :) pysyy perillä päivistä ja joka päivä saa tietoo

Miulla on se puhelimessa :)kiva välillä tarkisttaa missä on menossa jos päivät vierähtäny kauhheen noppeesti ohi. :D

Mulla on vanha pullo sitä ja en tykkää siitä hajusta yhtään. Käytän tällä hetkellä Liberon baby oilia. Ei sisällä hajusteita ja muutenkin vähän eri ainesosia.

**Liberon baby oil on canola öljyä ja se taas on gmota ja iholta se imeytyy suoraan verenkiertoon, ympäri maailmaa on tehty tutkimuksia gmosta ja puolueettomat tutkimukset on osoittaneet sen vaikuttavan mm sikiön kehitykseen, vaihtaisin öljyä,,,

Canola oil=rapsiöljy, joka on tuossa pohjoismaista ja samaa tavaraa mitä käytän ruuanlaitossa suun kautta. Tuosta bio oilista löytyy googlella kaikenlaista kanssa.

Muokattu viimeksi:
Menin ja liukastuin tuolla ulkona...Toiselle kyljelle menin ja käsillä sain vastaan, silti vähän tärähti. Jospa näillä viikoilla (rv15) pikkuinen ois kuitenkin vielä niin hyvässä suojassa!

On se pieni suojassa ♡ jos kovasti rupee kipuilee käy lekurin luona.. muuten oo huoleti! Kyl sen sit keho kertoo jos jokin hullusti.

Menin ja liukastuin tuolla ulkona...Toiselle kyljelle menin ja käsillä sain vastaan, silti vähän tärähti. Jospa näillä viikoilla (rv15) pikkuinen ois kuitenkin vielä niin hyvässä suojassa!

Mä myös kompuroin eilen, mutta tulin niin pehmeästi toiselle kankulle, etten tuntenut edes ihmeempää tärähdystä. Kyllähän se silti säikäyttää ja huolestuttaa! Toivottavasti sinullakaan ei ala kipuilla.

Mä kompuroin myös pari viikkoa sitten ihan suoraan mahalleni... Mutta ei tullut kipuja (muuta kun polveen kun se otti siinä aika hyvin osumaa..) eikä mitään vuotoja niin en sitten käynyt tarkistuttamassa...

Välkommen .Emo.!!

Mä soittelin tänään neuvolaan viime viikkosen sokerirasituksen tuloksista. Paasto oli 5.4, kun raja on 5.3. Eli raskausdiabetes -diagnoosi pamahti!! :eek: :banghead: Kaikki muut arvot oli ok, ja sormenpäästä otettu paasto oli 4.8, mutta rajat on tiukat. Kävin jo hakemassa mittarin ja välineet, ja nyt sit seuraillaan kotona verensokereita. Lääkäri on 3 viikon päästä, että katotaan sitte jatkoa. Onhan se tietty hyvä, ku seuraillaan jo ajoissa, mutta mä en voi muuta ku ihmetellä, koska mulla on aina ollu verensokerit melko alhasia (ja edelliset rasituksetki ollu alhaset).

Noniin, löytyihän täältä selailun jälkeen aktiivinenkin pino!

Kävin jo huutelemassa tervehdyksiäni tuolla jossain toisessa pinossa. Pikakertauksena kolmatta odottava täällä mattimyöhäisenä huutelee teille moit! :)

Kaikki oli ok liukastumisesta huolimatta :) Tänään siis oli eka neuvolalääkäri (rv15+0)! Kiva lääkäri oli, teki nopsaan sisätutkimuksen ja sitten kuunneltiin sykkeet :) Kuulin, että seuraava lääkäri onkin vasta rv36...pari vuotta sitte oli vielä yksi lisää välissä rv25 paikkeilla.

Moi moi SannaKoo! Mie jo tuolla toisessa siut toivotinki tervetulleeks. :)

Hyvä että Lemmy kaikki oli hyvin :)täällä on ainakkii rv 28 muistaakseni lääkärineuvola ja sillon rv 36-37.

Takaisin