Tammikuun tarinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yomanda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Missäpäin te osa asutte, jos teillä ultrat siellä missä synnytys käynnissä jne... Ite käyn jorvin äitiyspoliklinikka ja ei siellä,ihania vauvveleita edes näy tai kuulu

Oulussa käydään keskusneuvolassa, ei Oyssissa (missä siis synnäri on). Ei kuulu siis vauvojen ääntä!

Lahden seudulla tehdään phks:ssa. Äitipoli on seinän toisella puolella ja toisella on synnärin puoli. Vain lukitsematon ovi välissä :wink (tai ainakin maanantaina se oli lukitsematta)

:smiley-angry019Nyt iski helvetin suuri vitutus! Mut on siirretty kolmivuorohommista pois ens viikosta lähtien ja mä luen sen rapsasta ilman et kukaan sanoo mitään. Semmoset itkupotkuraivarit päällä ettei mitää rajaa ku oli puhetta et teen helmikuun loppuun asti ja sit siirryn päivävuoroo tekee. Vituttaa vituttaa niin armottoman paljon ja mähän en siirrä yhtäkään käyntiä mitä on jo sovittu uusien työvuorojen takia! :angry4:angry5:smiley-angry016:smiley-angry017:BangHead

Ei tarvii siirtääkään, ne on työaikaa.. Iteki suunnittelin et teen helmikuun loppuun öitä, saa nähä

mulla meni viikonloput siinä kans ja mä haen äitiysrahat 6kk mukaan ja se ärsyttää koska vaikuttaa niihin ja saatiin nää jo viime vuoden puolella mistä sit sanoi että en usko että näitten listojen jälkeen jatkan kolmivuoroa

Muokattu viimeksi:
Hei. Onko kukaan joutunut hakemaan saikkua kun ei jaksa töissä. Liian kova työtahti. Tuntuu että kroppa pettää.

mulla meni viikonloput siinä kans ja mä haen äitiysrahat 6kk mukaan ja se ärsyttää koska vaikuttaa niihin ja saatiin nää jo viime vuoden puolella mistä sit sanoi että en usko että näitten listojen jälkeen jatkan kolmivuoroa
Mut jos siul on jo listat tehtynä niin eihän niitä voi muuttaa kysymättä siulta

Ei tarvii siirtääkään, ne on työaikaa.. Iteki suunnittelin et teen helmikuun loppuun öitä, saa nähä
Mietin itekin, kuinka pitkään jaksaa tehdä yövuoroja. Neuvolassa kans sanoivat, et kannattaa ne jossain vaiheessa jättää koska meillä ollaan töissä yövuorot yksin klo 22-7.

Felicia, mulla kans tuntu ettei vain jaksa painaa täysillä töitä. Sitten tulikin flunssa jonka kanssa oon maannu sängyn pohjalla useamman päivän :/

Mietin itekin, kuinka pitkään jaksaa tehdä yövuoroja. Neuvolassa kans sanoivat, et kannattaa ne jossain vaiheessa jättää koska meillä ollaan töissä yövuorot yksin klo 22-7.
Meillä yöt yksin 21-7 ja koska oon tehostetussa palveluasumisessa niin yöllä pitää ihmisii kääntää ja vaihtaa vaippoja yms. Nyt listat menee helmikuulle suunnittelus ni meinasin sanoo pomolle et josko ei sen jälkee enää öitä. Kyllähä parin kanssa varmaa jaksaa töis mut yksin aika rankkaa käännellä.

Felicia: Mulla on kanssa ollut vaikeuksia jaksaa töissä, vaikka kyseessä ihan toimistotyö, eikä edes mitään kovaa kiirettä ole ollut. Ihan vaan jo pelkkä hereillä pysyminen sen kahdeksan tuntia meinaa olla haastavaa. Ja väsymys on nyt taas tuonut pahoinvoinnin takaisin. Yritän sinnitellä töissä, mutta jos pahoinvointi äityy taas pahaksi, niin pakko se on saikkua hakea. Ennen joulua olin viikon saikulla pahoinvoinnin vuoksi.

Sokerirasituksesta
: Mulla on tiedossa litkun juomista kahteen kertaan pco:n vuoksi. Eka pitäisi tehdä rv 12-16 ja ajattelin kyllä lykätä sitä tuonne lähelle rv 16 juurikin pahoinvoinnin vuoksi. Josko silloin jo pysyis litkut sisällä.

Vähän aamulla pomppasi sydän kurkkuun kun neuvolasta soitti. Soitti onneksi vaan virtsanäytteistä kun viljelyn näyte ei oo ollu tarpeeksi puhdas että pitäis uusi viedä. Mutta meinasi auton ratissa iskeä paniikki että mitä nyt... Huhhui.
Ja nyt on sitten pomoille kerrottu, ottivat asian just niin ku olin ajatelluki. Toinen oli vähän aavistellut ja ei kai tuo yllätyksenä tullut kummallekaan. Ihan iloisilta vaikuttivat ja kyselivät paljon.

Felicia: Mulla on kanssa ollut vaikeuksia jaksaa töissä, vaikka kyseessä ihan toimistotyö, eikä edes mitään kovaa kiirettä ole ollut. Ihan vaan jo pelkkä hereillä pysyminen sen kahdeksan tuntia meinaa olla haastavaa. Ja väsymys on nyt taas tuonut pahoinvoinnin takaisin. Yritän sinnitellä töissä, mutta jos pahoinvointi äityy taas pahaksi, niin pakko se on saikkua hakea. Ennen joulua olin viikon saikulla pahoinvoinnin vuoksi.

No mulla taasen pääosin seisoma työ. Hektistä asiakaspalvelua. Alkaa jo verenpaine NOUSTA pelkästä ajatuksesta kohta...

Meillä yöt yksin 21-7 ja koska oon tehostetussa palveluasumisessa niin yöllä pitää ihmisii kääntää ja vaihtaa vaippoja yms. Nyt listat menee helmikuulle suunnittelus ni meinasin sanoo pomolle et josko ei sen jälkee enää öitä. Kyllähä parin kanssa varmaa jaksaa töis mut yksin aika rankkaa käännellä.
Mie oon kans tehostetussa palveluasumisessa :), hauska sattuma.

Tänää oli toinen neuvola :) kuunneltii pikkusen sydänäänet mitkä oli 145-150.. Sai tyyppi samal uuden nimen Monottaja :D oli sellanen meininki et hoitajaki ihan hämmenty :D
Kaikki arvotki oli ihan hyviä ja lievän ylipainon takia joudun sokerirasitukseen. Rupes viel hoitaja syyttelee että tahallee laihdutan ku painoo oli lähteny -200g :eek:
Nyt vaa jänskättää ku joudun vaihtaa neuvolan tonne helsingin puolelle

Mulla on vanha pullo sitä ja en tykkää siitä hajusta yhtään. Käytän tällä hetkellä Liberon baby oilia. Ei sisällä hajusteita ja muutenkin vähän eri ainesosia.

Miulla olis parin tunnin päästä toinen neuvola, johon mennään yhdessä miehen kanssa. Hieman jännittää ja toivon, et ne kuuntelis ne sydänääet heti eka :Heartred

Takaisin