Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mut jos siul on jo listat tehtynä niin eihän niitä voi muuttaa kysymättä siultamulla meni viikonloput siinä kans ja mä haen äitiysrahat 6kk mukaan ja se ärsyttää koska vaikuttaa niihin ja saatiin nää jo viime vuoden puolella mistä sit sanoi että en usko että näitten listojen jälkeen jatkan kolmivuoroa
Mietin itekin, kuinka pitkään jaksaa tehdä yövuoroja. Neuvolassa kans sanoivat, et kannattaa ne jossain vaiheessa jättää koska meillä ollaan töissä yövuorot yksin klo 22-7.Ei tarvii siirtääkään, ne on työaikaa.. Iteki suunnittelin et teen helmikuun loppuun öitä, saa nähä
Meillä yöt yksin 21-7 ja koska oon tehostetussa palveluasumisessa niin yöllä pitää ihmisii kääntää ja vaihtaa vaippoja yms. Nyt listat menee helmikuulle suunnittelus ni meinasin sanoo pomolle et josko ei sen jälkee enää öitä. Kyllähä parin kanssa varmaa jaksaa töis mut yksin aika rankkaa käännellä.Mietin itekin, kuinka pitkään jaksaa tehdä yövuoroja. Neuvolassa kans sanoivat, et kannattaa ne jossain vaiheessa jättää koska meillä ollaan töissä yövuorot yksin klo 22-7.
Felicia: Mulla on kanssa ollut vaikeuksia jaksaa töissä, vaikka kyseessä ihan toimistotyö, eikä edes mitään kovaa kiirettä ole ollut. Ihan vaan jo pelkkä hereillä pysyminen sen kahdeksan tuntia meinaa olla haastavaa. Ja väsymys on nyt taas tuonut pahoinvoinnin takaisin. Yritän sinnitellä töissä, mutta jos pahoinvointi äityy taas pahaksi, niin pakko se on saikkua hakea. Ennen joulua olin viikon saikulla pahoinvoinnin vuoksi.
Mie oon kans tehostetussa palveluasumisessa :), hauska sattuma.Meillä yöt yksin 21-7 ja koska oon tehostetussa palveluasumisessa niin yöllä pitää ihmisii kääntää ja vaihtaa vaippoja yms. Nyt listat menee helmikuulle suunnittelus ni meinasin sanoo pomolle et josko ei sen jälkee enää öitä. Kyllähä parin kanssa varmaa jaksaa töis mut yksin aika rankkaa käännellä.