Brainfreeze: Ymmärrän täysin, mut oon nyt rajannu vaan olennaisimmat tekemiset tähän ennen syntymää, ja loput voi ihan rauhassa tehdä vaikka loppuelämän aikana. :) Helpotti kummasti kun listasta lähti noin 99 % pois. :D..
Mulla muutes intoa synnyttämään/kotiutumaan nyytin kanssa lisäs kovasti tässä se, että eräs ystävä synnytti juuri ja sain ensimmäistä kertaa pitää lähes vastasyntynyttä sylissä. Tosi nopeasti kiintyy niin pieneen ja viattomaan olentoon. Koirammekin sai tavata tämän pienen ja reaktio oli paras mitä vaan pystyi olettamaan. Totta kai terrierinä koirallamme intoa riitti, muttei negatiivisessä mielessä lainkaan. Uskon että alkuinnostuksen jälkeen koiramme tulee ottamaan uuden tulokkaan täysin perheenjäsenkseen. :)
della_79: Juu musta toi on rankkaa kun raskauskalenterit päättyy jo rv 41. :D.. Sit ei niitäkään enää voi lukea sen jälkeen = tylsempää.
Heidh: Mulla kesällä tuli allerginen reaktio värjäyksestä ja seurauksena haavat päänahasta eivät ole vieläkään parantuneet. Kävin kesällä siis kampaajalla jolta tiedustelin tarkkaan mikä väri olis turvallinen näin raskausaikana ja se sit värjäs jollain "puolikestovärillä". Nyt aion kyl kasvattaa ihan omat hiukset ja olla värjäämättä vuosiin. Kunhan saan vaan tän päänahan kuntoon, kun suurin vika on, että itelle tullu paha tapa raapia haavoja auki ja tätä on kestäny jo kuukausitolkulla. Kaikenmaailman desinfioinnit, rauhottavat pesuaineet ja rasvat kokeillu, eikä mikään auta. Kerran siis raskausaikana hiukset värjänny ja siinä lopputulos. Hmph. Mut voihan olla, ettei toisilla vaikuta mitenkään. (Huom. Oon aiemmin värjänny kaupan/kampaamon väreillä useita kymmeniä kertoja, eikä mitään allergiareaktioita)
Just_Pam: Kohta lähdetään toista hakemaan eläinlääkäristä. Mä tiedän, että olen ihan "jäissä" just nyt, kun en kykene itkemään/purkamaan tuntoa. Musta tuntuu, että itken vielä jossain vaiheessa, mut ehkä loppuillasta. Tuntu siellä kun koiralle annettiin rauhotuspiikki ja se lysähti mun syliin rennoksi alle minuutissa - vaikka varmana oli valppaana mieleltään edelleen - että on pakko esittää nyt mahdollisimman rohkeeta koirani edessä, ettei se traumatisoidu siitä tilanteesta pahemmin. Ihan kauhee tunne tosiaan, kun toinen vaistos varmana mustakin, että nyt on jotain "ikävää" edessä vaikka miten yritin olla rohkea. Koirammehan ei aiemmin ole pelännyt eläinlääkäriin menoa .. voi vaan arvata, että tämän jälkeen se ei sinne mielellään lähde. Kun koira oli jonkun minuutin siinä sylissä, nostin sen pöydälle ja se edelleen vaikka kuinka oli rentoutuspiikkiä annettu yritti nousta pystyyn. Ihan mahdottoman vaikee tilanne lähtee sitten vielä siitä pois leikkauksen tieltä. :(... Onneks ei enää kun tunti, että saadaan koira kotiin!
Ja onneks tietää, että kohtuleikkaus voi tehdä koiralle huomattavasti hyvää ja rauhottaa sen olotiloja. Toisaalta kuulemma se voi nostaa koiran testosteroni-tasoja ja se ei välttämättä sillon rauhota sitä paljoa. Mutta toivotaan parasta.