Tammikuun poksahtelut! <3

No katsotaan pysyykö mullakaan..voi olla että huomenna mulla taas on vauva tämän sivuston mukaan
 
Täti: Meilläkin koira ollut nyt muutaman päivän ihan tosi outo ja seurailee minua ja se on muutenkin tosi kilttinä.. hmm.. 
 
Nyt tuo koira jo raahaa kaikki lelutkin olkkariin mun luo..Voi kun toi nyt ei kehittäis ittellensä mitään pahaa valeraskautta tässä vaheessa!Yksi hörhö kämpässä kerrallaan riittää ihan hyvin  No täytyy vähän tarkkailla toista..Toistaiseks leluja paiskotaan mua päin niin se on ihan normaalia toimintaa vielä täällä meillä.
Vähän nyt epätoivonen olo kun multa on kaikki harjotussupistuksetkin hävinny..ihan tyhmää.Eipä tässä muuta mutta jos mennään käynnistykseen asti niin mä saan parhaassa tapauksessa sitten vissiin viettää iloiset kolmekymppiset sairaalassa.Kuulostaa mun mielestä hieman epäkivalta.Enpä noita nyt muutenkaan kauheesti pysty nyt juhlistamaan mutta mielummin miehen kanssa kotona kun jossain laitoksessa...:(
 
Täti: Meillä ihan samaa meininkiä: Tässäkin kun istun työhuoneen koneella tai käväsen vessassa, niin koiramme käy aina toisesta päästä taloa tarkistamassa, olenko kunnossa - rakas "pentu"lelunsa suussaan. Tässä koneella ollessa koiramme käppäilee sohvan kautta pöydälle ihan kasvojeni eteen tarkistamaan tilanteeni.

Et kyllä epäilen vahvasti myös meidän koiran aistivan tulevan synnytyksen ja tulokkaan. Koiramme viskailee leluaan mulle ja uikuttaa se suussaan ympäri kämppää. Välillä jättää mulle hoidettavaksi "pentunsa" kun käväsee itse juomassa vettä. Lenkeille ei lähtis ilman "pentuaan", eikä syökään enää, ellei tämä "pentu" ole seurana mun tarkkailun alla. Nyt hieman jo huolestuttaa, että mitenkähän syö sitten kun oon synnärillä? Kait se nälkä kun tarpeeks kasvaa niin alkaa syömään ihan ilman muakin! :D Huhhuh.. ihme toimintaa!
 
Aamulla kun heräsin, tajusin, että tänään on se kauan odotettu päivä rv 40 <3
Pitkä odotus, mutta kuitenkin jo loppusuoralla. Tosi hyvä fiilis. Pian hän on valmis tulemaan!
Enää se pari viikkoa ja sitten ainakin tapahtuu jotakin 

Isommat lapset odottaa kovasti ja joka aamu, "eikö se vauva vielä syntynytkään?" Aika ihanaa tuo sisaruksen odottaminen <3

Pari viikkoa on ollut supistuksia iltasin ja öisin, muutamia ihan tuntuviakin. Niitä oikeita siis odotellessa.
 
Poika sitten putkahti yhtäkkiä maailmaan viime torstaina Voin kirjotella tuonne kertomusta sitten kun itsekkin tajuan jotain Eilen kotiuduttu ja ei voi muuta sanoa kuin että on meillä ihana ja reipas pikkumiesemoticon
 
Takaisin
Top