Aurinkoinen82
Satasella mukana keskusteluissa
Mulla se kipuilu helpotti reiluksi viikoksi, kun olin aivan järkyttävässä mahataudissa.. Mutta nyt on tullut sitten takaisin, kun on vatsassa alkanut tasaantumaan suoliston toiminta. Tulen kertoon huomenna mitä mulle sanoivat.. Toivon kyl ettei raskausmyrkytystä olisi, kun ihan riittävästi on tässä raskausdiabeeteksessäkin. Mulla epäiltiin jossain vaiheessa syyksi myös sappikiviä, mutta niille ei kuulemma mielellään alettas mitään tehdä raskauden aikana, eikä niitä ole tarkemmin tutkittukaan. Joku lääkäreistä pyysi ottamaa yhteyttä äitiyspoliin, vaikka päivystyksellisesti mikäli kipua on esim. illalla.. Eli aika ympäripyöreetä on kaikki kommentit tuon suhteen olleet.. Tänään taas on kyljen kivun suhteen ollut rauhallisempi päivä.
Mut toivottavasti huomennakin tulee hyviä uutisia vauvan ja itseni voinnista, ettei tarttis sairaalaan jäädä.. Sellanen pieni pelko alkaa olla.. Mutta yleisesti mul on kyl niin hyvä olo, että tuskin tarvitsee jäädä. Mutta tällä kertaa taitaa labratulokset sen päättää.. Ja tuo verenpaine, jos on noussut.. mut päivä kerrallaan ei ole enää montaa viikkoa onneksi jäljellä.
Mut toivottavasti huomennakin tulee hyviä uutisia vauvan ja itseni voinnista, ettei tarttis sairaalaan jäädä.. Sellanen pieni pelko alkaa olla.. Mutta yleisesti mul on kyl niin hyvä olo, että tuskin tarvitsee jäädä. Mutta tällä kertaa taitaa labratulokset sen päättää.. Ja tuo verenpaine, jos on noussut.. mut päivä kerrallaan ei ole enää montaa viikkoa onneksi jäljellä.