Tammikuisten plussatestien kuvia

Näitä kun katselee tekisi itsekin mieli tehdä vielä yksi testi 😄 Mää oon tehnyt vaan kaksi ja nekin molemmat jo ennen kuin kuukautisten olisi edes pitänyt alkaa niin aika haaleita oli

Tekisi myös mieli vielä tehdä kun edellinen oli digi 2-3 viikkoa. Haluaisin sen 3+ merkinnän vielä nähdä mutta melko turhaahan se on :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ehkä säästän ne rahat..

Oonko ihan hassu, kun oon tehnyt tasa yhden testin? :Speak No Evil Monkey:
Meitä on kahta koulukuntaa. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Osa testaa kerran tai korkeintaan kahdesti ja uskoo sitten, että raskaana tässä ollaan. Osa sitten testaa vaikka kuinka monta kertaa ja seuraa viivojen vahvistumista. Itse kuulun jälkimmäiseen koulukuntaan, ennen kaikkea siksi, että minusta on rauhoittavaa nähdä, että hcg nousee normaalisti. Ja onhan niitä positiivisia testejä myös mukava katsella. :smiling-eyes: Käyttämäni testit eivät maksa juuri mitään, niin niitä voi tehdä niin paljon kuin huvittaa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Meitä on kahta koulukuntaa. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Osa testaa kerran tai korkeintaan kahdesti ja uskoo sitten, että raskaana tässä ollaan. Osa sitten testaa vaikka kuinka monta kertaa ja seuraa viivojen vahvistumista. Itse kuulun jälkimmäiseen koulukuntaan, ennen kaikkea siksi, että minusta on rauhoittavaa nähdä, että hcg nousee normaalisti. Ja onhan niitä positiivisia testejä myös mukava katsella. :smiling-eyes: Käyttämäni testit eivät maksa juuri mitään, niin niitä voi tehdä niin paljon kuin huvittaa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Aivan, ymmärrän hyvin tämän! Ja oon jopa yllättänyt itsenikin, että se yks testi on riittänyt ja ei oo tullut himoja tehdä lisää :Grinning Face: toki varmasti vaikuttaa se, että viiva oli niin selkeä. Ja siis todellakin on ihana sitä testiä kyllä katsella! Se on jäänyt tohon lavuaarin reunalle talteen:)

Mää oon tehnyt kaksi testiä (oli paketissa kaksi) ja toisaalta tekis mieli tehdä lisää, mutta se vaatis sen, että muistan ja viitsin ostaa niitä kaupasta 😄 eli todennäköisesti en tuu tekeen enempää. Jos olis valmiina kotona niin ihan varmasti olisin tehnyt jo useamman. Mää en oo ikinä tehnyt digi-testiäkään 😅

Aivan, ymmärrän hyvin tämän! Ja oon jopa yllättänyt itsenikin, että se yks testi on riittänyt ja ei oo tullut himoja tehdä lisää :Grinning Face: toki varmasti vaikuttaa se, että viiva oli niin selkeä. Ja siis todellakin on ihana sitä testiä kyllä katsella! Se on jäänyt tohon lavuaarin reunalle talteen:)
Mullakin oli eka testi jo ihan selkeä ja vahva positiivinen (Clearblue jonka testi-ikkunaan piirtyy plussa), olin vähän epäuskoinen ja noh tein kuitenkin vielä pari lisää kun ajattelin että kastuiko se jotenkin niin että näyttäis väärin😂 ja myöhemmin tein vielä muutaman🤣🤣 ehkä sain vaikutteita täältä ku monet on tehny niin monta🤷🏼‍♀️🤭

Mullakin oli eka testi jo ihan selkeä ja vahva positiivinen (Clearblue jonka testi-ikkunaan piirtyy plussa), olin vähän epäuskoinen ja noh tein kuitenkin vielä pari lisää kun ajattelin että kastuiko se jotenkin niin että näyttäis väärin😂 ja myöhemmin tein vielä muutaman🤣🤣 ehkä sain vaikutteita täältä ku monet on tehny niin monta🤷🏼‍♀️🤭
No mulla olis tuol kaapissa pari testiä ja nyt aloin kyllä vakavasti harkita niiden tekemistä :tears: #vaikutuksillealtis

Mä kans alkuun tein vaan sen yhden ja aattelin, et se riittää, mut sit ku päiviä kului, niin alkoi taas jänskättää. 🙈 Ja halusin kans fiilistellä niitä testejä, ku ekat oli niin haaleita. 😅

Niin no, minulla ensimmäinen testi näytti tältä (koska testaan niin aikaisin kuin mahdollista). :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Minulla on ollut myös yksi kemiallinen raskaus, niin siksikin on rauhoittavaa nähdä viivojen tummuvan.

Liitteet

• 20220502_062852.jpg
    20220502_062852.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 25
Takaisin