Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meitä on kahta koulukuntaa. Osa testaa kerran tai korkeintaan kahdesti ja uskoo sitten, että raskaana tässä ollaan. Osa sitten testaa vaikka kuinka monta kertaa ja seuraa viivojen vahvistumista. Itse kuulun jälkimmäiseen koulukuntaan, ennen kaikkea siksi, että minusta on rauhoittavaa nähdä, että hcg nousee normaalisti. Ja onhan niitä positiivisia testejä myös mukava katsella. Käyttämäni testit eivät maksa juuri mitään, niin niitä voi tehdä niin paljon kuin huvittaa.Oonko ihan hassu, kun oon tehnyt tasa yhden testin?
Aivan, ymmärrän hyvin tämän! Ja oon jopa yllättänyt itsenikin, että se yks testi on riittänyt ja ei oo tullut himoja tehdä lisää toki varmasti vaikuttaa se, että viiva oli niin selkeä. Ja siis todellakin on ihana sitä testiä kyllä katsella! Se on jäänyt tohon lavuaarin reunalle talteen:)Meitä on kahta koulukuntaa. Osa testaa kerran tai korkeintaan kahdesti ja uskoo sitten, että raskaana tässä ollaan. Osa sitten testaa vaikka kuinka monta kertaa ja seuraa viivojen vahvistumista. Itse kuulun jälkimmäiseen koulukuntaan, ennen kaikkea siksi, että minusta on rauhoittavaa nähdä, että hcg nousee normaalisti. Ja onhan niitä positiivisia testejä myös mukava katsella. Käyttämäni testit eivät maksa juuri mitään, niin niitä voi tehdä niin paljon kuin huvittaa.
Mullakin oli eka testi jo ihan selkeä ja vahva positiivinen (Clearblue jonka testi-ikkunaan piirtyy plussa), olin vähän epäuskoinen ja noh tein kuitenkin vielä pari lisää kun ajattelin että kastuiko se jotenkin niin että näyttäis väärin ja myöhemmin tein vielä muutaman ehkä sain vaikutteita täältä ku monet on tehny niin montaAivan, ymmärrän hyvin tämän! Ja oon jopa yllättänyt itsenikin, että se yks testi on riittänyt ja ei oo tullut himoja tehdä lisää toki varmasti vaikuttaa se, että viiva oli niin selkeä. Ja siis todellakin on ihana sitä testiä kyllä katsella! Se on jäänyt tohon lavuaarin reunalle talteen:)
No mulla olis tuol kaapissa pari testiä ja nyt aloin kyllä vakavasti harkita niiden tekemistä #vaikutuksillealtisMullakin oli eka testi jo ihan selkeä ja vahva positiivinen (Clearblue jonka testi-ikkunaan piirtyy plussa), olin vähän epäuskoinen ja noh tein kuitenkin vielä pari lisää kun ajattelin että kastuiko se jotenkin niin että näyttäis väärin ja myöhemmin tein vielä muutaman ehkä sain vaikutteita täältä ku monet on tehny niin monta
Niin no, minulla ensimmäinen testi näytti tältä (koska testaan niin aikaisin kuin mahdollista). Minulla on ollut myös yksi kemiallinen raskaus, niin siksikin on rauhoittavaa nähdä viivojen tummuvan.Aivan, ymmärrän hyvin tämän! Ja oon jopa yllättänyt itsenikin, että se yks testi on riittänyt ja ei oo tullut himoja tehdä lisää toki varmasti vaikuttaa se, että viiva oli niin selkeä. Ja siis todellakin on ihana sitä testiä kyllä katsella! Se on jäänyt tohon lavuaarin reunalle talteen:)