Tammikuisten plussatestien kuvia

Minäkin laitan tänne. Eilisen cb earlyn joka ihmetytti ohuen viivan kera ja sit tämän päiväinen kiinaliuskatesti.

LA on 31.1.2023 neuvolan laskurin mukaan ja edellisistä kuukautisista laskettuna myös joten enköhän minä tänne kuulu
 

Liitteet

  • 20220522_210459.jpg
    20220522_210459.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 30
  • 20220523_101723.jpg
    20220523_101723.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 29
  • 20220523_101728.jpg
    20220523_101728.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 30
Minäkin laitan tänne. Eilisen cb earlyn joka ihmetytti ohuen viivan kera ja sit tämän päiväinen kiinaliuskatesti.

LA on 31.1.2023 neuvolan laskurin mukaan ja edellisistä kuukautisista laskettuna myös joten enköhän minä tänne kuulu

Onnittelut plussasta! 🤗❤️
 
Pikkuhiljaa uskallan siirtyä tänne. Perjantaina clearblue näytti raskaana. Tänään 1-2vko ja pc liuska ja puikko. Perjantain pc puikkoon tuli niin haalea haamu etten saanut kuvaan. Jotenkin odotin tänään tummempaa, mutta haluan vielä uskoa että tämä pysyy ❤️ edellinen oli kemiallinen.

Tänään dpo arviolta 14.
Onnittelut ja tervetuloa! :red-heart:
 
Minäkin laitan tänne. Eilisen cb earlyn joka ihmetytti ohuen viivan kera ja sit tämän päiväinen kiinaliuskatesti.

LA on 31.1.2023 neuvolan laskurin mukaan ja edellisistä kuukautisista laskettuna myös joten enköhän minä tänne kuulu
Onnea :red-heart:
 
Minäkin laitan tänne. Eilisen cb earlyn joka ihmetytti ohuen viivan kera ja sit tämän päiväinen kiinaliuskatesti.

LA on 31.1.2023 neuvolan laskurin mukaan ja edellisistä kuukautisista laskettuna myös joten enköhän minä tänne kuulu
Onnittelut plussasta ja tervetuloa! 😍
 
Heippa! Täällä testattu tänään plussat 🥰 Aamulla tein rfsu liuskatestin jossa vaaleahko viiva ja nyt päivällä piti vielä varulti tehdä apteekin oma testi. Nyt menossa jo dpo16 ja täytenä yllätyksenä tuli tämä koska ei mitään oireita ole ollut. Mietin pitääkö vielä huomenna testata ja katsoa vahvistuuko viivat vai onko nämä tarpeeksi selkeät viivat näillä päiville? huolena siis se jos onkin tuulimuna tms 🙄
 

Liitteet

  • 20220523_085833.jpg
    20220523_085833.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 20
  • 20220523_125715.jpg
    20220523_125715.jpg
    818.9 KB · Katsottu: 21
Heippa! Täällä testattu tänään plussat 🥰 Aamulla tein rfsu liuskatestin jossa vaaleahko viiva ja nyt päivällä piti vielä varulti tehdä apteekin oma testi. Nyt menossa jo dpo16 ja täytenä yllätyksenä tuli tämä koska ei mitään oireita ole ollut. Mietin pitääkö vielä huomenna testata ja katsoa vahvistuuko viivat vai onko nämä tarpeeksi selkeät viivat näillä päiville? huolena siis se jos onkin tuulimuna tms 🙄
On selkeät viivat! Onnea plussasta ja tervetuloa! 😍
 
Heippa! Täällä testattu tänään plussat 🥰 Aamulla tein rfsu liuskatestin jossa vaaleahko viiva ja nyt päivällä piti vielä varulti tehdä apteekin oma testi. Nyt menossa jo dpo16 ja täytenä yllätyksenä tuli tämä koska ei mitään oireita ole ollut. Mietin pitääkö vielä huomenna testata ja katsoa vahvistuuko viivat vai onko nämä tarpeeksi selkeät viivat näillä päiville? huolena siis se jos onkin tuulimuna tms 🙄

Tosi hienot viivat! 😍 En olisi yhtään huolissaan! 😍
Tervetuloa mukaan ja onnittelut plussasta! ❤️
 
Mietin pitääkö vielä huomenna testata ja katsoa vahvistuuko viivat vai onko nämä tarpeeksi selkeät viivat näillä päiville? huolena siis se jos onkin tuulimuna tms 🙄
Oikein hyvät viivat on! En testaisi huomenna, ei välttämättä näy mtn eroa ja sitten huolestuu turhaan. Varmistelulle tai viivan vahvuuden seuraamiselle ei ole tarvetta, mutta jos niin haluaa tehdä kannattaa odottaa muutama päivä. 😊 Oireettomuus on myös täysin normaalia!

Onnea ja tervetuloa! Samoin muille juuri plussanneille! 🥳
 
Ok nyt en enää testaa ! 😅 en ostanut viikkonäytöllistä mutta halusin silti vahvat viivat nähdä ❤️ Nyt ehkä 6+5 menkoista mutta oletan olevan vähän vähemmän epäsäännöllisen kierron takia. 😊

Muoks. Tämä siis 2hn pidätyksellä
 

Liitteet

  • DDAF8C98-E397-4BA6-B5EA-3D532AAC996B.jpeg
    DDAF8C98-E397-4BA6-B5EA-3D532AAC996B.jpeg
    2 MB · Katsottu: 19
Hyvä asenne! :thumleft

Ei todellakaan kannata verrata omia viivojaan toisten ihmisten saman päivän viivoihin.

Tärkeintä on se, että ne omat viivat vahvistuu. ☺️
Ja suositeltavaa olisi testata joka toinen päivä, koska välttämättä yhdessä vuorokaudessa ei edes näy sitä vahvistumista. :)
Sinulla vahvistunut hienosti jo vuorokaudessa! 🤗

Viivojen vahvuudet dpo:hon verrattuna on todella yksilöllisiä, koska jo se pienen kiinnittymisen ajankohta voi vaihdella useammallakin päivällä. :) Muistaakseni se haarukka on jotain luokkaa dpo5-dpo11. (Korjatkaa jos olen täysin väärässä. ☺️ )
Ja siitä kiinnittymisestähän vasta se hcg alkaa nousta. ☺️
Kiitos, tuli hyvä fiilis sanoistasi!
Hyvä pointti tuo kiinnittymisen ajankohta. Mä sain ekat haamutkin "vasta" dpo12 eli kiinnityminen mahdollisesti myöhemmin (dpo9 tuli vähän verta, ehkä oli se kuuluisa kiinnittymisvuoto se).
En mä nyt NIIN järkevä ole että joka toinen päivä vaan testaisi! 🤭
 
Mä nyt laitan tänne kunnes saan ne leffaviivat tai 3+ digillä :)

dpo15
dpo16
dpo17
dpo18

Ei kovin rytinällä vahvistu ja 17 vrt. 18 ei oikeastaan ollenkaan mutta lienee normaalia. On kuitenkin 16 vrt. 18 vahvistunut.

Uskomatonta saada tällaisia ihan selkeitä plussia kuitenkin. :Heartred
 

Liitteet

  • 20220525_081108.jpg
    20220525_081108.jpg
    259.9 KB · Katsottu: 30
Pikkuhiljaa uskallan siirtyä tänne. Perjantaina clearblue näytti raskaana. Tänään 1-2vko ja pc liuska ja puikko. Perjantain pc puikkoon tuli niin haalea haamu etten saanut kuvaan. Jotenkin odotin tänään tummempaa, mutta haluan vielä uskoa että tämä pysyy ❤️ edellinen oli kemiallinen.

Tänään dpo arviolta 14.
Minä poistun. Toinen peräkkäinen varhainen km 😔 vuoto taitaa alkaa näillä näppäimillä.
 

Liitteet

  • IMG-20220525-WA0000.jpeg
    IMG-20220525-WA0000.jpeg
    712.6 KB · Katsottu: 53
Takaisin
Top