Olen todella pahoillaniMinä poistun. Toinen peräkkäinen varhainen km vuoto taitaa alkaa näillä näppäimillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen todella pahoillaniMinä poistun. Toinen peräkkäinen varhainen km vuoto taitaa alkaa näillä näppäimillä.
Minä poistun. Toinen peräkkäinen varhainen km vuoto taitaa alkaa näillä näppäimillä.
Voi ei oon todella pahoillani, kovasti voimiaMinä poistun. Toinen peräkkäinen varhainen km vuoto taitaa alkaa näillä näppäimillä.
Voimia kovasti!Minä poistun. Toinen peräkkäinen varhainen km vuoto taitaa alkaa näillä näppäimillä.
Mä en enää edes yritä tehdä. Se 2-3 tulee niin laajalla skaalalla, että jos hormoni nousee hitaasti aiheuttaa mulla ainakin vain paniikin.Missäs vaiheessa ootte saanut digitesteihin 3+? Mietin tässä et milloin sen uskaltaisi tehdä et ois edes saumat saada 3+
Missäs vaiheessa ootte saanut digitesteihin 3+? Mietin tässä et milloin sen uskaltaisi tehdä et ois edes saumat saada 3+
Mun ystävä rauhoitteli mua hyvin tuon testin kans ja sanoi, että raskaustestin perimmäinen tarkoitus on kuitenkin osoittaa se onko raskaana vai ei. Mihinkään muuhun ei kannata painoarvoa sille antaa. :)Taidan ehkä jättää tekemättä (ja ostamatta ) sen digitestin ja odottelen suosiolla ultraan, vaikka saa nähdä käykö odotus liian pitkäksi ja sorrun kuitenkin testiin
Oletko vielä testannut?Unohtanut päivittää, eka plus onkin täällä ja seuraavana päivänä tein toisen ja oli se hitusen näkyvämpi, ainakin silmään. Liitteenä kuva eli alla ensimmäinen tehty ja ylhäällä seuraavan päivän testi
Onnea plussasta ja tervetuloa palstalle!Testailin jo viime viikolla, mutta lisäilempä tähän nyt, opettelen samalla foorumin käyttöä . Nuo liuskatestit oli tosi haamumaisia, mutta livenä kyllä näkyi enemmän viivaa kuin noissa kuvissa. To 19.5. aavistin olevani raskaana, kun bussissa yhtäkkiä hajuvedet alkoviat oskettaa niin, että piti hypätä bussista oksentamaan . Kauheasti tekisi mieli tehä lisää testejä, on niin vaikea uskoa tätä. Mutta menkat eivät kyllä koskaan ole olleet näin myöhässä, joten kyllä kai se on uskottava.
Onnea plussasta ja tervetuloa mukaan!Testailin jo viime viikolla, mutta lisäilempä tähän nyt, opettelen samalla foorumin käyttöä . Nuo liuskatestit oli tosi haamumaisia, mutta livenä kyllä näkyi enemmän viivaa kuin noissa kuvissa. To 19.5. aavistin olevani raskaana, kun bussissa yhtäkkiä hajuvedet alkoviat oskettaa niin, että piti hypätä bussista oksentamaan . Kauheasti tekisi mieli tehä lisää testejä, on niin vaikea uskoa tätä. Mutta menkat eivät kyllä koskaan ole olleet näin myöhässä, joten kyllä kai se on uskottava.
Vain yhden testin tein,