Tammikuisten plussatestien kuvia

Missäs vaiheessa ootte saanut digitesteihin 3+? Mietin tässä et milloin sen uskaltaisi tehdä et ois edes saumat saada 3+ 🤔
 
Mä tein ekan digin vasta tänään rv6+0 ja tuli 3+ 😄 Mutta oon ymmärtänyt, että se 3+ voi tulla jo noin rv5+ alkaen, mutta ei kannata huolestua jos silloin on vielä 2-3 🙂 Saa korjata, jos muistan väärin!
 
Missäs vaiheessa ootte saanut digitesteihin 3+? Mietin tässä et milloin sen uskaltaisi tehdä et ois edes saumat saada 3+ 🤔
Mä en enää edes yritä tehdä. Se 2-3 tulee niin laajalla skaalalla, että jos hormoni nousee hitaasti aiheuttaa mulla ainakin vain paniikin.
 
Missäs vaiheessa ootte saanut digitesteihin 3+? Mietin tässä et milloin sen uskaltaisi tehdä et ois edes saumat saada 3+ 🤔


Mä sain digiin:
Raskaana 2-3 (dpo14) 4+0
Ja Raskaana 3+ (dpo21) 5+0


Mutta edelleen hyvä muistaa, että se hcg:n nousu on hyvin yksilöllistä ja myös raskauskohtaista. ☺️👍
Sekä se, että ne digit on vain muovihärpäkkeitä eikä niihin voi ihan täysin sokeena luottaa. 🙂
 
Unohtanut päivittää, eka plus onkin täällä ja seuraavana päivänä tein toisen ja oli se hitusen näkyvämpi, ainakin silmään. Liitteenä kuva eli alla ensimmäinen tehty ja ylhäällä seuraavan päivän testi
 

Liitteet

  • GridArt_20220526_174648885.jpg
    GridArt_20220526_174648885.jpg
    4.8 MB · Katsottu: 35
Taidan ehkä jättää tekemättä (ja ostamatta 😅) sen digitestin ja odottelen suosiolla ultraan, vaikka saa nähdä käykö odotus liian pitkäksi ja sorrun kuitenkin testiin 😂
 
Taidan ehkä jättää tekemättä (ja ostamatta 😅) sen digitestin ja odottelen suosiolla ultraan, vaikka saa nähdä käykö odotus liian pitkäksi ja sorrun kuitenkin testiin 😂
Mun ystävä rauhoitteli mua hyvin tuon testin kans ja sanoi, että raskaustestin perimmäinen tarkoitus on kuitenkin osoittaa se onko raskaana vai ei. Mihinkään muuhun ei kannata painoarvoa sille antaa. :)
 
Unohtanut päivittää, eka plus onkin täällä ja seuraavana päivänä tein toisen ja oli se hitusen näkyvämpi, ainakin silmään. Liitteenä kuva eli alla ensimmäinen tehty ja ylhäällä seuraavan päivän testi
Oletko vielä testannut? 🤩
 
Testailin jo viime viikolla, mutta lisäilempä tähän nyt, opettelen samalla foorumin käyttöä :Smiling Face With Smiling Eyes:. Nuo liuskatestit oli tosi haamumaisia, mutta livenä kyllä näkyi enemmän viivaa kuin noissa kuvissa. To 19.5. aavistin olevani raskaana, kun bussissa yhtäkkiä hajuvedet alkoviat oskettaa niin, että piti hypätä bussista oksentamaan :tears:. Kauheasti tekisi mieli tehä lisää testejä, on niin vaikea uskoa tätä. Mutta menkat eivät kyllä koskaan ole olleet näin myöhässä, joten kyllä kai se on uskottava.
 

Liitteet

  • testit.png
    testit.png
    556.5 KB · Katsottu: 38
Testailin jo viime viikolla, mutta lisäilempä tähän nyt, opettelen samalla foorumin käyttöä :Smiling Face With Smiling Eyes:. Nuo liuskatestit oli tosi haamumaisia, mutta livenä kyllä näkyi enemmän viivaa kuin noissa kuvissa. To 19.5. aavistin olevani raskaana, kun bussissa yhtäkkiä hajuvedet alkoviat oskettaa niin, että piti hypätä bussista oksentamaan :tears:. Kauheasti tekisi mieli tehä lisää testejä, on niin vaikea uskoa tätä. Mutta menkat eivät kyllä koskaan ole olleet näin myöhässä, joten kyllä kai se on uskottava.
Onnea plussasta ja tervetuloa palstalle! 🥰
 
Testailin jo viime viikolla, mutta lisäilempä tähän nyt, opettelen samalla foorumin käyttöä :Smiling Face With Smiling Eyes:. Nuo liuskatestit oli tosi haamumaisia, mutta livenä kyllä näkyi enemmän viivaa kuin noissa kuvissa. To 19.5. aavistin olevani raskaana, kun bussissa yhtäkkiä hajuvedet alkoviat oskettaa niin, että piti hypätä bussista oksentamaan :tears:. Kauheasti tekisi mieli tehä lisää testejä, on niin vaikea uskoa tätä. Mutta menkat eivät kyllä koskaan ole olleet näin myöhässä, joten kyllä kai se on uskottava.
Onnea plussasta ja tervetuloa mukaan! 😍
 
@Jossu123 en oo enää testannut. Meille riitti noi 2 liuskaa ja cb ja sit se first response. Päätettiin että ei stressata
Laskurin mukaan rv6 eli 5+ meneillään eikä kipuja ei mitään kuukautisiin viittaavaakaan ja kun uskalsin kokeilla kohdunnapukkaa suihkussa niin en yltänyt siihen et en tiedä onko kova mut ylhäällä nyt ainakin. Luottavainen olo raskauteen on ja meidän teinille kerrotaan pian kun on käyty varhaisultrassa (Miehen esikoinen ja ainukainen)
 
Takaisin
Top