Tammikuisten plussatestien kuvia

IMG_20220511_154453__01.jpg

Tein tänään iltapäivällä testin, kun teki mieli taas fiilistellä. Vähän mietin, et jos se onkin jotenkin haalee ku iltapäivällä tehty ja muut otettu aamulla. Mut hyvin on vahvistunu! :smiling face with heart-eyes: Oli toisaalta edellisestä vessakäynnistä joku 7,5h.

Ovulaatio oli 16.4. ja tein testin 2.5. eli DPO 17, eli eikös toi 2-3vko ihan oikein?
On oikein!! Totta, joillain voi olla pitkä luteaali. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: En osaa ite ajatella niin kun mun menkat kaks päivää myöhässä on vasta dpo 12, sori. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ja onnea vielä plussasta!:smiling face with heart-eyes:

On oikein!! Totta, joillain voi olla pitkä luteaali. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: En osaa ite ajatella niin kun mun menkat kaks päivää myöhässä on vasta dpo 12, sori. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ja onnea vielä plussasta!:smiling face with heart-eyes:
Joo, mulla kierto ollut keskimäärin 28 päivää, yhden päivän heitolla ja ovulaatio aikalailla tasan 2vko menkkojen alkamisesta. Siks osasin aavistaa tehdä testin kun menkat oli myöhässä.
Onnea sullekin leffaviivoista!

Dpo10-17 ja dpo21. Nyt alkaa olla jo aika lähellä leffaviivoja. :smiling-eyes: Dpo25 olen yleensä lopettanut testailun, ja silloin ajattelin nytkin tehdä viimeisen testin.

Liitteet

• 20220513_074022.jpg
    20220513_074022.jpg
    3.5 MB · Katsottu: 57
Tulen varovasti kurkkimaan tänne, olen nyt vajaan viikon verran testaillut ja on ollut aika tunnemyrsky viikko! Yhden paniikin sain jo aikaiseksi, kun välillä on ollut kovia menkkakipuja ja yhtenä päivänä oli testin viiva selvästi haalistunut. Tässä kuitenkin tämän aamun testailut, dpo 17. Nyt tässä hetkessä on vähän parempi luottamus :red-heart:

Liitteet

• 85F4C1EC-6942-46EB-9AF3-BCF2B2523B93.jpeg
    85F4C1EC-6942-46EB-9AF3-BCF2B2523B93.jpeg
    804.4 KB · Katsottu: 58
Siis tämä, niinpä! Mä en tajua miks mä oon niitä testejä sillon tehny koko ajan.

Tykkään myös siitä lohdullisesta sanonnasta, että muista, että odotat vauvaa, et keskenmenoa. :red-heart:

Voi tämän kun aina muistaisi! Ihanasti sanottu :red-heart:

Tulen varovasti kurkkimaan tänne, olen nyt vajaan viikon verran testaillut ja on ollut aika tunnemyrsky viikko! Yhden paniikin sain jo aikaiseksi, kun välillä on ollut kovia menkkakipuja ja yhtenä päivänä oli testin viiva selvästi haalistunut. Tässä kuitenkin tämän aamun testailut, dpo 17. Nyt tässä hetkessä on vähän parempi luottamus :red-heart:
Paljon onnea! :red-heart: Juuri ite tein uuden testin dpo 12 ja on hieman himmeämpi viiva kuin eilen. Heti se huoli sieltä nousee, mutta kai ja toivottavasti se on ihan normaalia. :folded: Toki virtsan vahvuudessakin voi olla eroa..

Paljon onnea! :red-heart: Juuri ite tein uuden testin dpo 12 ja on hieman himmeämpi viiva kuin eilen. Heti se huoli sieltä nousee, mutta kai ja toivottavasti se on ihan normaalia. :folded: Toki virtsan vahvuudessakin voi olla eroa..

Kiitos ja samoin :red-heart: Ymmärrän niin hyvin huolen, mulla kävi noin dpo 13 ja olin kyllä jo ihan varma, että tämä oli taas tässä, vaikka tiedän että melkein kaikki voi tässä vaiheessa olla ihan normaalia. Tästä oppineena en ole enää joka päivä testannut, etten itse aiheuta turhaa huolta itselleni. Toivotaan parasta :folded:

Moi kaikille!:Two-hearts:
Uutena liityin ryhmään, taisin kiilata kärkeen kun tänään jo laskujen mukaan 6+6. Toki voi ultrassa sitten muuttua koska tärppäsi heti pillereiden lopetuksen jälkeen ekasta kierrosta eikä omasta kierrosta hajuakaan muuta kun et aina ollut epäsäännöllinen ja pitkä kierto:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: tässä mun kolme testiä jotka tein 5.5. pienessä epäuskossa kun en varsinaisesti odottanut tulevani raskaaksi niin pian:No Evil Monkey:14C0CC52-C432-4581-AFE5-BBB2A475645B.jpeg

Muokattu viimeksi:
Takaisin