Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näkyy!Näkyykö mitään? Dpo11. :)
On oikein!! Totta, joillain voi olla pitkä luteaali. En osaa ite ajatella niin kun mun menkat kaks päivää myöhässä on vasta dpo 12, sori. Ja onnea vielä plussasta!Ovulaatio oli 16.4. ja tein testin 2.5. eli DPO 17, eli eikös toi 2-3vko ihan oikein?
Joo, mulla kierto ollut keskimäärin 28 päivää, yhden päivän heitolla ja ovulaatio aikalailla tasan 2vko menkkojen alkamisesta. Siks osasin aavistaa tehdä testin kun menkat oli myöhässä.On oikein!! Totta, joillain voi olla pitkä luteaali. En osaa ite ajatella niin kun mun menkat kaks päivää myöhässä on vasta dpo 12, sori. Ja onnea vielä plussasta!
Onnea Siikli ja tervetuloa joukkoon!Täällä tänään tehty rfsu herkkä. Dpo 11 View attachment 112867
Siis tämä, niinpä! Mä en tajua miks mä oon niitä testejä sillon tehny koko ajan.
Tykkään myös siitä lohdullisesta sanonnasta, että muista, että odotat vauvaa, et keskenmenoa.
Paljon onnea! Juuri ite tein uuden testin dpo 12 ja on hieman himmeämpi viiva kuin eilen. Heti se huoli sieltä nousee, mutta kai ja toivottavasti se on ihan normaalia. Toki virtsan vahvuudessakin voi olla eroa..Tulen varovasti kurkkimaan tänne, olen nyt vajaan viikon verran testaillut ja on ollut aika tunnemyrsky viikko! Yhden paniikin sain jo aikaiseksi, kun välillä on ollut kovia menkkakipuja ja yhtenä päivänä oli testin viiva selvästi haalistunut. Tässä kuitenkin tämän aamun testailut, dpo 17. Nyt tässä hetkessä on vähän parempi luottamus
Paljon onnea! Juuri ite tein uuden testin dpo 12 ja on hieman himmeämpi viiva kuin eilen. Heti se huoli sieltä nousee, mutta kai ja toivottavasti se on ihan normaalia. Toki virtsan vahvuudessakin voi olla eroa..
Ihanaa, josko se oli vain harmitonta alkuraskauden vuotoa.Ei ollut tarkoitus testata tänään, mutta eilisen vuodon säikäyttämänä testasin kuitenkin. On selvästi vahvempi viiva kuin toissapäivänä.