Tammikuisten plussatestien kuvia

Niin no, minulla ensimmäinen testi näytti tältä (koska testaan niin aikaisin kuin mahdollista). :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Minulla on ollut myös yksi kemiallinen raskaus, niin siksikin on rauhoittavaa nähdä viivojen tummuvan.
Ymmärrän erittäin hyvin! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tuo varmasti kaivattua mielenrauhaa :Two Hearts:
 
Mä kans alkuun tein vaan sen yhden ja aattelin, et se riittää, mut sit ku päiviä kului, niin alkoi taas jänskättää. 🙈 Ja halusin kans fiilistellä niitä testejä, ku ekat oli niin haaleita. 😅
Ehkä mäkin tosiaan vielä vaihdan koulukuntaa ja kohta on rivi testejä tuolla 😅
 
20220523_045957.jpg
Tässä mun clearblue viikkodigit avattuna. Kaikki on näyttänyt 2-3 viikkoa joka huolettaa. Tänäänkin vielä 6+0 tuo ylimmäinen. Ehkä tärkeintä on kuitenkin se, että sekin on viime viikon 5+3 (keskimmäiset) vahvistunut...? Eikös olekkin?
 
View attachment 113129
Tässä mun clearblue viikkodigit avattuna. Kaikki on näyttänyt 2-3 viikkoa joka huolettaa. Tänäänkin vielä 6+0 tuo ylimmäinen. Ehkä tärkeintä on kuitenkin se, että sekin on viime viikon 5+3 (keskimmäiset) vahvistunut...? Eikös olekkin?

Oih! Onpas kurja. 😟

Olen useammasta eri keskustelusta lukenut kuinka nuo digit ovat aiheuttaneet monille välillä turhaakin stressiä. :sad001
Pitäisi muistaa, että ne on kuitenkin vain 10€ muovihärpäkkeitä eivätkä verikoetta vastaavan tarkkoja. 🙄

En nyt äkkisellä selaamisella löytänyt täältä sitä keskustelua mitä tarkoitan, mutta siellä joku stressasi vastaavaa tilannetta ja silloin useampikin oli kirjoittanu, kuinka eivät olleet ikinä saaneet digiin 3+:aa ja silti raskaus oli edennyt ongelmitta. :dontknow

Hcg:n nousu on kuitenkin todella yksilöllistä, raskauskohtaista ja myös naiskohtaista. 🙂

Minulla viime raskaudessa, kun useampi liuskatesti näytti alkuraskaudessa hyvin haaleaa plussaa niin digi näytti silti ei raskaana. Samasta pissasta tein toisen viikkodigin niin se näytti Raskaana 1-2. 🤷🏻‍♀️
Eli niissä on testikohtaistakin eroa, koska samasta pissasta ja yhtä kauan uitettuna tuli eri tulos. :dontknow

Jos jää ahdistamaan niin voisihan sitä kysyä neuvolasta hcg:n mittausta? Ja mahdollisesti kahta mittausta, että näkisi sen muutoksen. :)

Toivottavasti pienellä on siellä kaikki hyvin. ❤️🤞🙏
 
View attachment 113129
Tässä mun clearblue viikkodigit avattuna. Kaikki on näyttänyt 2-3 viikkoa joka huolettaa. Tänäänkin vielä 6+0 tuo ylimmäinen. Ehkä tärkeintä on kuitenkin se, että sekin on viime viikon 5+3 (keskimmäiset) vahvistunut...? Eikös olekkin?
On vahvistunut. Toivottavasti teillä kaikki kuitenkin hyvin :Heartred Samaa mieltä kuin @Pillow eli kovin on yksilöllistä miten hormonitasot nousee, älä vielä liikaa murehdi. Toivottavasti pääset pian ultraan tai esim. verikokeisiin jos asia huolettaa kovin. :Heartred
 
Dpo15
Dpo16

Täällä monet on saaneet hienoja leffaviivoja jo näillä päivillä mut yritän olla tyytyväinen tähä omaan, kyllä se vahvistunut taas kuitenkin on :) Digin päätin jättää myöhemmäksi, ettei turhaan aiheuta huolta.
 

Liitteet

  • 20220523_102916.jpg
    20220523_102916.jpg
    119.3 KB · Katsottu: 21
Dpo15
Dpo16

Täällä monet on saaneet hienoja leffaviivoja jo näillä päivillä mut yritän olla tyytyväinen tähä omaan, kyllä se vahvistunut taas kuitenkin on :) Digin päätin jättää myöhemmäksi, ettei turhaan aiheuta huolta.

Hyvä asenne! :thumleft

Ei todellakaan kannata verrata omia viivojaan toisten ihmisten saman päivän viivoihin.

Tärkeintä on se, että ne omat viivat vahvistuu. ☺️
Ja suositeltavaa olisi testata joka toinen päivä, koska välttämättä yhdessä vuorokaudessa ei edes näy sitä vahvistumista. :)
Sinulla vahvistunut hienosti jo vuorokaudessa! 🤗

Viivojen vahvuudet dpo:hon verrattuna on todella yksilöllisiä, koska jo se pienen kiinnittymisen ajankohta voi vaihdella useammallakin päivällä. :) Muistaakseni se haarukka on jotain luokkaa dpo5-dpo11. (Korjatkaa jos olen täysin väärässä. ☺️ )
Ja siitä kiinnittymisestähän vasta se hcg alkaa nousta. ☺️
 
Tuosta Clearbluen digitaalisesta vielä sen verran, että niiden omilla sivuilla sanotaan näin.

Screenshot_20220523_105036_com.android.chrome_edit_1194272027608392.jpg

Eli 7%:lla se viikkonäyttö osio näyttää ihan omiaan. :)
Mielestäni aika isoprosentti. 🤷🏻‍♀️
Joten ei siihen kannata ihan sokeena luottaa. 🙂
Helpommin tietysti sanottu kuin tehty. 🤔

Tässä vielä cb:n sivuilta ne oletetut hcg määrät millä määrällä näyttäisi mitäkin viikkoa.

Screenshot_20210815_194419_com.google.android.apps.docs_edit_519298426592635.jpg
 
Oih! Onpas kurja. 😟

Olen useammasta eri keskustelusta lukenut kuinka nuo digit ovat aiheuttaneet monille välillä turhaakin stressiä. :sad001
Pitäisi muistaa, että ne on kuitenkin vain 10€ muovihärpäkkeitä eivätkä verikoetta vastaavan tarkkoja. 🙄

En nyt äkkisellä selaamisella löytänyt täältä sitä keskustelua mitä tarkoitan, mutta siellä joku stressasi vastaavaa tilannetta ja silloin useampikin oli kirjoittanu, kuinka eivät olleet ikinä saaneet digiin 3+:aa ja silti raskaus oli edennyt ongelmitta. :dontknow

Hcg:n nousu on kuitenkin todella yksilöllistä, raskauskohtaista ja myös naiskohtaista. 🙂

Minulla viime raskaudessa, kun useampi liuskatesti näytti alkuraskaudessa hyvin haaleaa plussaa niin digi näytti silti ei raskaana. Samasta pissasta tein toisen viikkodigin niin se näytti Raskaana 1-2. 🤷🏻‍♀️
Eli niissä on testikohtaistakin eroa, koska samasta pissasta ja yhtä kauan uitettuna tuli eri tulos. :dontknow

Jos jää ahdistamaan niin voisihan sitä kysyä neuvolasta hcg:n mittausta? Ja mahdollisesti kahta mittausta, että näkisi sen muutoksen. :)

Toivottavasti pienellä on siellä kaikki hyvin. ❤️🤞🙏
Soitin neuvolaan ja kysyin hcg mittausta niin pääsenkin tänään jo ultraan kunnalliselle. ❤ Jännittää ihan järkysti.
 
Soitin neuvolaan ja kysyin hcg mittausta niin pääsenkin tänään jo ultraan kunnalliselle. ❤ Jännittää ihan järkysti.

Hei hieno juttu! 🤗

Ja vau miten ihana neuvola, että otti huolesi tosissaan. 😍
Välillä tuntuu, että niiden kanssa saa vääntää hyvin yksinkertaisistakin asioista. 🙄 :shifty:

Toivottavasti ultrassa kaikki niin kuin näillä viikoilla pitäisikin. 🤞❤️
Tsemppiä odotteluun. :)
 
No nyt mäkin tein sitten toisen testin, mutta oli eri merkkiä kuin edellinen, niin vaikea verrata. Mikään kirkuvan punainen se ei ollut, mutta selkeä viiva kuitenkin. Tästäkö tää testailu nyt lähtee? 😅
 
Vau, onpa mahtava palvelua! 👌😊
Hei hieno juttu! 🤗

Ja vau miten ihana neuvola, että otti huolesi tosissaan. 😍
Välillä tuntuu, että niiden kanssa saa vääntää hyvin yksinkertaisistakin asioista. 🙄 :shifty:

Toivottavasti ultrassa kaikki niin kuin näillä viikoilla pitäisikin. 🤞❤️
Tsemppiä odotteluun. :)
Täällä on maailman ihanin äitiysneuvola. ❤ Oon aina saanu niin sydämellistä palvelua. Tuun kertomaan. 😬
 
No nyt mäkin tein sitten toisen testin, mutta oli eri merkkiä kuin edellinen, niin vaikea verrata. Mikään kirkuvan punainen se ei ollut, mutta selkeä viiva kuitenkin. Tästäkö tää testailu nyt lähtee? 😅
Ei kannata alkaa enempää testaileen, kun siitä voi tulla lisästressiä. 😊 Mä tein muistaakseni viimesen testin dpo17 tms eikä ollut mitkään leffaviivat.
 
Pikkuhiljaa uskallan siirtyä tänne. Perjantaina clearblue näytti raskaana. Tänään 1-2vko ja pc liuska ja puikko. Perjantain pc puikkoon tuli niin haalea haamu etten saanut kuvaan. Jotenkin odotin tänään tummempaa, mutta haluan vielä uskoa että tämä pysyy ❤️ edellinen oli kemiallinen.

Tänään dpo arviolta 14.
 

Liitteet

  • IMG_20220523_070330.jpg
    IMG_20220523_070330.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 68
  • IMG_20220523_070321.jpg
    IMG_20220523_070321.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 68
  • IMG_20220523_070256.jpg
    IMG_20220523_070256.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 68
Pikkuhiljaa uskallan siirtyä tänne. Perjantaina clearblue näytti raskaana. Tänään 1-2vko ja pc liuska ja puikko. Perjantain pc puikkoon tuli niin haalea haamu etten saanut kuvaan. Jotenkin odotin tänään tummempaa, mutta haluan vielä uskoa että tämä pysyy ❤️ edellinen oli kemiallinen.

Tänään dpo arviolta 14.

Onnittelut plussasta ja tervetuloa mukaan! 🤗❤️
 
Pikkuhiljaa uskallan siirtyä tänne. Perjantaina clearblue näytti raskaana. Tänään 1-2vko ja pc liuska ja puikko. Perjantain pc puikkoon tuli niin haalea haamu etten saanut kuvaan. Jotenkin odotin tänään tummempaa, mutta haluan vielä uskoa että tämä pysyy ❤️ edellinen oli kemiallinen.

Tänään dpo arviolta 14.
Tervetuloa ja onnea plussasta! 😍
 
Takaisin
Top