Tammikuisten plussatestien kuvia

Näiden kahden tikun siivellä uskaltaudun tännekkin, ovat siis kaksi eri tikkua. Piti tehdä varmistustesti ekan haamun jälkeen ja kyllä se haamu siellä vaan kurkistelee. 🙈❤️ Dpo11
 

Liitteet

  • IMG_20220517_161358.jpg
    IMG_20220517_161358.jpg
    815.3 KB · Katsottu: 59
  • IMG_20220517_114454.jpg
    IMG_20220517_114454.jpg
    506.4 KB · Katsottu: 59
Näiden kahden tikun siivellä uskaltaudun tännekkin, ovat siis kaksi eri tikkua. Piti tehdä varmistustesti ekan haamun jälkeen ja kyllä se haamu siellä vaan kurkistelee. 🙈❤️ Dpo11
Toivotan sut niin avosylin ja lämpimästi tervetulleeksi kuin vaan mahdollista. Oon todella onnellinen sun puolesta 🥰
 
Toivotan sut niin avosylin ja lämpimästi tervetulleeksi kuin vaan mahdollista. Oon todella onnellinen sun puolesta 🥰
Ääää ihana sie, kiitos! 🙈❤️ Toivottavasti tämä nyt vihdoin ottaa kiinni ja antaa mun jäädä tänne höpistelemään ❤️
 
Näiden kahden tikun siivellä uskaltaudun tännekkin, ovat siis kaksi eri tikkua. Piti tehdä varmistustesti ekan haamun jälkeen ja kyllä se haamu siellä vaan kurkistelee. 🙈❤️ Dpo11

Tosi ihanaa nähdä sinut täällä! :red-heart: Toivon teille niiiiin paljon tarrasukkia!
 
Voi ihanat te, kiitos! ❤️ Toivottavasti tämä pysyy nyt kiinni lujasti 😊 innolla odotan että pääsen täällä kunnolla höpöttelemään teidän kans pitkät kuukaudet! 😍🥰
 
Näiden kahden tikun siivellä uskaltaudun tännekkin, ovat siis kaksi eri tikkua. Piti tehdä varmistustesti ekan haamun jälkeen ja kyllä se haamu siellä vaan kurkistelee. 🙈❤️ Dpo11
Siis miten ihanaa, tervetuloa ja onnea haamulaisesta!😍 Voi pieni pysy nyt kyydissä❤️
 
Ihan huima ero ihan vaan yhdessä päivässä, eilen tähän testiin piirtyi vaan se hädintuskin havaittava viiva, mut katsokaa tota tänään! Tänään on dpo12 jos en mennyt laskuissa sekaisin.
 

Liitteet

  • IMG_20220518_045152.jpg
    IMG_20220518_045152.jpg
    638.9 KB · Katsottu: 63
Ihan huima ero ihan vaan yhdessä päivässä, eilen tähän testiin piirtyi vaan se hädintuskin havaittava viiva, mut katsokaa tota tänään! Tänään on dpo12 jos en mennyt laskuissa sekaisin.

On kyllä tosi hyvin vahvistunut, aivan ihanaa 😍
 
Takaisin
Top