Onkohan tälleen dpo15 ihan sama, mihin vuorokaudenaikaan testaa? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mahtava tämä viimeinen testi, aivan kirkuvan punainen!Dpo25 ja viimeiset testikuvat.
Minkä herkkyisiä testejä nämä on?Dpo25 ja viimeiset testikuvat.
10 mIU/ml (Onestep).Minkä herkkyisiä testejä nämä on?
Toivotan sut niin avosylin ja lämpimästi tervetulleeksi kuin vaan mahdollista. Oon todella onnellinen sun puolestaNäiden kahden tikun siivellä uskaltaudun tännekkin, ovat siis kaksi eri tikkua. Piti tehdä varmistustesti ekan haamun jälkeen ja kyllä se haamu siellä vaan kurkistelee. Dpo11
Ääää ihana sie, kiitos! Toivottavasti tämä nyt vihdoin ottaa kiinni ja antaa mun jäädä tänne höpistelemäänToivotan sut niin avosylin ja lämpimästi tervetulleeksi kuin vaan mahdollista. Oon todella onnellinen sun puolesta
Näiden kahden tikun siivellä uskaltaudun tännekkin, ovat siis kaksi eri tikkua. Piti tehdä varmistustesti ekan haamun jälkeen ja kyllä se haamu siellä vaan kurkistelee. Dpo11
Näiden kahden tikun siivellä uskaltaudun tännekkin, ovat siis kaksi eri tikkua. Piti tehdä varmistustesti ekan haamun jälkeen ja kyllä se haamu siellä vaan kurkistelee. Dpo11
Siis miten ihanaa, tervetuloa ja onnea haamulaisesta! Voi pieni pysy nyt kyydissäNäiden kahden tikun siivellä uskaltaudun tännekkin, ovat siis kaksi eri tikkua. Piti tehdä varmistustesti ekan haamun jälkeen ja kyllä se haamu siellä vaan kurkistelee. Dpo11
Ihan huima ero ihan vaan yhdessä päivässä, eilen tähän testiin piirtyi vaan se hädintuskin havaittava viiva, mut katsokaa tota tänään! Tänään on dpo12 jos en mennyt laskuissa sekaisin.