Kcatri
Näppärä viestien naputtelija
Tänään 10 viikkoa täynnä ja alkiosta tulee sikiö. :) Vielä kun kaksi viikkoa kuluis niin vähentyis tuo keskenmeno riski. Välillä aina pelottaa, että entäs jos tää menee kesken. Yks ystävä ilmoitti mulle pari viikkoa sitten, että on myös raskaana (n. 4 viikkoa minua jäljessä), kerettiin jo paljon iloita siitä että ollaan yhtä aikaa raskaana jne. Mutta sitten hän ilmoitti tällä viikolla, että on saanut keskenmenon. Ihan kamalaa, varsinkin kun tietää miten paljon hänkin oli lasta toivonut. Pitää nyt vaan toivoa, että itsellä menis kaikki hyvin... Eilen onnistuin tiputtamaan roskapöntön "akkavarpaan" päälle, sillä seurauksella että kynsi on alareunasta mustana ja tosi kipeä. Eilen koko päivän tykytteli ja särki varvasta, eikä oikein voinut kivutta astua. Varmaan joku hiusmurtuma siinä. Illalla oli pakko ottaa yks särkylääke, että sai nukuttua. Oon yrittäny että en käyttäis mitän ylimääräisiä lääkkeitä raskausaikana, mutta nyt oli kyllä päkko ottaa yks paramax. Yöllä kipu jo vähän helpotti, mutta edelleen ei pysty jalalla astumaan ihan normaalisti. Taitaa jäädä huominen kuntosalikäynti väliin. Ihan tarpeek on jo kun pitäs neljänä päivänä kävellä töihin n. 4 km yhteensuuntaan... ja mahdollisesti vielä kotiinkin... taas niitä hetkiä kun harmittaa ettei tullut hankkineeksi ajokorttia. :)