Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

(terävä huomio?). Hävettää jo edellinen tilitys. Eilen painuin todella aikaisin nukkumaan ja tänään kunnon yöunien jälkeen olo on jo tuntunut ihan ihmismäiseltä. Kävin jopa hillittömästä pakkasesta huolimatta pienellä lenkillä.
Mä ainaki olen ollut todella huonovointinen ja kun taas palas töihin niin todella väsynyt. Olen muutenki aina kärsinyt uniongelmista ja nytkin vaikka oon kuinka väsynyt niin en saa unta ja heräilen yössä lukuisia kertoja, vessaan joka yö pari kertaa, miehen kuorsaamiseen, suun kuivuuteen ja pari kertaa ihan muuten vaan. Mut jos sais olon helpottamaan niin ei haittais niin paljo toi väsymys. Mut ne yhdistettynä on vähän liikaa...
pieni sydänkin sykki ihanasti. Mieskin tuumas et kait sitä pikku hiljaa on uskottava et kyllä siellä joku on tulossa.

Mä en tajua miksi mulla on niin paljon huonompi olo kuin ekassa raskaudessa, toivottavasti se kuitenkin lakkaa samassa kohdassa! Oon ajatellut kahta syytä: varmastikin vaikuttaa se että olen nyt paljon huonommassa kunnossa kuin viimeksi (töiden ja lapsen kanssa en ole saanut aikaiseksi juuri liikkua - ja ne mun aikaisemmat harrastukset olis aina pois lapsen kanssa vietetystä nyt jo niin vähäisestä ajasta!). Ja toinen syy on tietysti monen ehdottama "toinen sukupuoli". Eli että olis nyt poika tulossa... Ken tietää. Mä en vaan JAKSA koko aikaa miettiä mitä uskallan syödä ja mikä ehkä pysyisi sisällä. Ja sit olla nälissäään. Arrrrghhhh!