Tammikuiset turinat

Oi, kUULOSTAAPA YLELLLISELTÄ TUO ITALIAN ULTRATAHTI! TÄÄLLÄ ON TODELLA VAIN NE 2 ULTRAA YLEENSÄ. MUN NEUVOLASSA EI ULTRATA LÄÄKÄRIKÄYNNEILLÄKÄÄN, KUN EI OLE LAITETTAKAAN.

PITI NOISTA HEDELMISTÄ SANOA, ETTÄ ONNEKSI MÄ VOIN NYT JO SYÖDÄ NIITÄ - TOSIN APPPELSIINIA EN VIELÄ USKALLA KOKEILLA. KIIVI JA KURKKU MENEE HYVIN. :) JOSTAIN SYYSTÄ JUST HEDELMÄT ON OLLEET NE AINOAT, JOTKA ON TULLEET IHAN SUORAAN YLÖS NIIN ETTÄ ON PITÄNYT JUOSTA VESSAAN! 

NÄÄ MUN UUDET SUPERLÖYSÄT HOUSUT PURISTAA MAHAA. :( KAI SITÄ TÄYTYY SIIRTYÄ KOHTAPUOLIIN TUUBIHOUSUIHIN... JA ONHAN NE IHAN ÄLYTTÖMÄN MUKAVIA. :)

HUOMENNA ULTRAAN, HUHUU! JA VERIKOKEISIIN SEN JÄLKEEN, JOS KAIKKI ON OK. MÄ UNOHDIN VIIMEKSI NEUVOLASSA OLLA PISSAAMATTA 4H ETUKÄTEEN, JOTEN SE TESTI TEHDÄÄN VASTA SIT JOSKUS 1,5KK PÄÄSTÄ KUN SEURAAVA NEUVOLAKÄYNTI. TÄYTYY MUISTAA SILLOIN...
 
Joku kirjoitteli tuossa että on hermot kireällä.. täällä kanssa. Jotenkin tuntuu että joku asia joka normaalisti harmittais niin pääsee nyt ihan uudelle asteelle. Viime raskaudessa olin vielä pahempi, ärsytti niin maan vietävästi välillä. Varsinkin jotkut tietyt asiat laittaa ketuttamaan oikein kunnolla..

Mulla masu on kanssa hieman kasvanu, näyttää siltä että oisin keskivartalolta pyöristynyt, ei näytä vielä raskausmasulta. Isompi on nyt kun mitä oli viime raskaudessa näillä viikoilla, asiaa edesauttanee toi röllykkä mikä jäi esikoisesta emoticon

 
Täällä riemuitaan iloista uutista, nimittäin töihin liittyen. Tänään piti olla viimeinen työpäivä ja edessa vain ammottavaa tyhjyyttä ja työttömyyttä, mutta kuinkas kävikään: saan jatkaa nykyisessä päiväkodissa vielä viikon. (Sen jälkeinen viikko on ehkä töitä, jos tarvetta on.) Mutta helmikuun puolivälistä toukokuun loppuun sain pitkän sijaisuuden toiseen päiväkotiin, ja tämä nykyinen pomoni järjesti minulle tuon paikan! :) Olen järjettömän kiitollinen, tuollaisia pomoja on harvassa... Toukokuun loppuun kun jaksaisi tehdä töitä, niin kesäkuussa voisi olla jo "omalla lomalla" ennen heinäkuun mammalomaa. En voisi olla iloisempi.

Maanantaina tiedossa np-ultra. Vähän jo jänskättää. Toivottavasti kaikki olisi ja menisi hyvin. Flunssaa meinaa pukata, välillä kovia päänsärkytuntemuksia, pakko on ollut särkylääkettäkin (paramax) ottaa vaikka ei tahtoisikaan... Toivottavasti ei menisi poskionteloihin... emoticon Onneksi viikonlopun saa huilata!

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Onpas täällä ollut hiljaista... missähän kaikki piileksii?! Tuntuu, että itse ainoana kyttään koko ajan uusia viestejä (nojoo, on ollut aika tylsä viikonloppu)... Isännän kanssa oltiin "mykkäkoulua" niin on ollut hiljainen viikonloppu. emoticon
Huomenna aamulla sitten ultraan... sieltä suoraan töihin, ja töistä suoraan kuntosalille... Palataan siis myöhemmin asiaan!

 
Takaisin
Top