Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
meilläkii tyttö heräs päikyiltä ja sai ihan törkeen itkukohtauksen,panadolia annettii ja sit hetki ni taas hymyilytti,mikä lie vaivannu.

Jaahs, olin viemäs esikoista omaa sänkyy päikkäreille.Ihmettelin mitä tippoja lattialla on ja rupesin kattoo peittoo. Ihan täynnä oksennusta o_O iskä siinä tuumasi, että aamulla musta vähän tuntui että tyttö ois haissu oksennukselle mutta en mä siihen sit sen enempää kiinnittäny huomiota ja lisäsi vielä, että pitikin aamupalaa tuputtaa :sad001
ilmeisesti tyttö herännyt siihen ja kipittäny meijän vieree oksennuksen jälkee nukkumaa mutta ei tainnu koko asiaa enää aamulla muistaa.. tyttö harmittikin kovasti ku äiti laittoi pari päivää sitte muumilakanat pesuu ja sai tylsän sydänlakanan. noh, nyt se tuol muumeissa nukkuu tyytyväisenä..

Eipä toi likka oo 3 päivää oikein mitää syönytkään. Eilen ei edes laku kelvannut, eikä letut kermavaahdolla. Kertoo jo ettei ihan kunnossa ole.
Just tässä pohdin, että kipasenko tossa lähikaupassa ostamassa sille mustikkakeittoa ja jos vaikka nachoja, että saa edes vähän jotain suolaakin kehoo..

Kunhan jotain saa menemään, sehän se on tärkeintä.

Meille ei onneksi tainnut tulla sukulaisilta sitä oksennustautia. Viikko sittenhän ne esikoisen juhlat oli ja flunssaa täällä on vain podettu. Ehtiihän sen tietysti vielä muualta saamaan. Kivoja aikoja nämä, kun pöpöt jyllää joka paikassa.

tyttö järsi serkkunsa kanssa samoja leluja,saa nähä saako se sen serkku sen paskataudin,toivottavasti ei.
jaa tänään ei taida ärsyttää mikää,hyvä päivä ollu....kenties ärsyttävän hyvä?:angel8

voi juudas miten ärsyttävää!!joku helvetin mopohomopoika ajaa tota meijän tienpätkää eestaas.ja tietenkii se tie menee just täs meijän vieressä.jos vielä kauankii ajelee ni soitan kyllä poliisin.

Mopopojat, I love them.. Or NOT! :D siis voiko ärsyttävämpiä ollakaan kun kyseiset kekkalit.. toiset on ne ompelukoneet eli mopoautot jotka surraa edestakasin ja koittaa jopa kylänraitilla ohittaa normi autoja!! Viime talvela yks mopoauto oli saanu ittensä lumiseen ojaan pystyyn kun oli ajanu ylnopeutta niin kun ajoin ohi ja huomasin ettei kelleen käyny mitään niin hidastin vauhtia kun huitoivat siinä ja heiluttelin takasin ja jatkoin matkaani :DD

noin,nyt sitte ärsyttää.kävin tohon sohvalle päikkäreille ja heräsin siihen et oli ihan samperin kylmä.olis pitäny ottaa se fleecepeitto siitä toiselta sohvalta mut aattelin et ei mulle kylmä tuu.(miksei ois tullu ku aina tulee ku nukun päikkärit ilman peittoo..)

Nyt mä vuodatan...

MIKSI siis MIKSI ihmeessä valion tuuti purkeissa ei ole sitä korkki juttua??!! TAAS tänä aamuna sain melki puolen purkkia pitkin pöytää!!! Kyllä tavallisis maitopurkeis on korkki mitä en todellakaan ymmärrä! :angry4:angry5

meillä on niis luomumaito purkeissa se läppäkorkki.
ärsyttää,yritän kattoo netistä eilistä juttaa,pätkii ihan saakelisti.

ei tuu,just kävin kattoo.tulee viikonloppuna jompana kumpana päivänä klo 21 ja maanantaina 16.00 en ainakaa löytäny aikasempia aikoja mut jos joku löytää ni saa ilmottaa mulle:)

Takaisin