Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ääh, nykyään ei osata mitään tehdä kunnolla :angry7 Kyllä vähän sieppaa kun minua neuvotaan oman lapsen hoidossa. Jos tarviin apua niin kysyn sitte tana kele...

Oon ollu tänää takapuolee ammuttu karhu.
Mies on ärsyttänyt mua, ja tänää on tuntunut että saa kaiken tehä ihan itse. Tai sanoa toiselle että voisiko tehdä tai pitäiskö jo alkaa tekemään. Oma-aloitteisuus on kyllä niin tipo tiessään.

mua ärsytti aamulla taas kaikki,mut sit kun jouduin kököttää kelassa 1,5 tuntii ja palella tuolla kylmässä kotimatka ni enää ei ärsytä mikää.

Jyväskylässäki sato aamulla lunta. Onneksi ei enää. Aamulla oli nollassa mittari, kun käytin koiran pihalla. Jännä miten tuo nolla astetta tuntuu lämpimämmältä, kun ei oo lunta. Jos ois ollu lunta, oisin varmaan hytissy samassa lämpötilassa tuolla ihan eri tavalla. :D

Mua ei ärsyttäis.. voi ku raksattaiskin sitä omaa taloa. Täällä ollaan vielä toistaiseksi kerrostalossa jumissa. Sekös ärsyttää.

Täälläkin tuli lunta ja esikoinen alkoi hihkumaan "luntaaaaa! kohta päästää hiihtäää!". No onneks ei nyt ihan niin paljoo tullu sentäs..

väsyttää iha vietävästi.ja kohta on tili tyhjä,ärsyttää olla persaukinen,kumpa voittais lotossa...

Herättiin flunssassa poika ja minä. Iskä ollut sunnuntaista asti kipeenä, mut tarvisko meidänkin nyt saada tartunta. Ollaan nyt kaikki sitten kipeenä yhtä aikaa. Eniten ärsyttää kuitenkin se, jos ei päästä lauantaina kummitytön 7-vuotis synttäreille. Kaks seuraavaa viikonloppuakin on jo lyöty lukkoon, niin pääsisin sit vasta 3 viikon päästä yrittää uusiks. Niin ja oikee päivä oli jo viikko sitten, niin mentäis sit vasta kuukauden myöhässä synttäreille.

Täällä on ärsyttäny jo pitemmän aikaa tuo isän osallistumattomuus lapsen hoitoon. Kyllä, asiasta olen sanonut, mutta muistaa sen ehkä kaks iltaa ja sittenpä taas jatkuu samaan malliin. Mies on maanviljelijä ja tekee pitkiä päiviä, joo-o olen oppinut ymmärtämään sen näiden kohta 12 vuoden aikana, mutta itse puhuu, että talvella on enemmän aikaa jne. PASKAT! kokoajan on jotain muuta puu hommaa tms. En kohta tiiä kyllä enää, että miten sen sais toiselle sanottua, että pikkusen enemmän vois olla läsnä ja osallistua pojan elämään. Välillä kyllä on niiiiiiin hermot kireellä. Nyt kun jäpälä liikkuu kontaten ja nousee tutkimaan paikkoja joko seisaalleen tai polvillaan, niin mies on ylivarovaisesti huutelemassa, että elä elä kaadu yms. HUH HUH sanon minä! Olen maininnu, että kyllä lapsen pitää antaa tutkia ja enhän minä yksin ollessa koko ajan voi olla lasta kädestä pitäen olla vahtimassa.
Noh, tulipas nyt avauduttua. Onneks on ystäviä joille voi välillä avatua ja heiltä saa voimaa arkeen. Ihanaa kevättä mammat ja haleja pikku mutukoille! :) <3

Mammavs.83, kuulostaa kyllä tutulta tuo teidän meno, mutta sillä erolla, että minun minun mies viihtyy melko paljon tietokoneella. Jotenkin lapsi vaan joka tilanteessa jää tai päätyy minulle, eikä minulla jää aikaa omille tekemisille juuri yhtään. Nyt ukko lupautui lisäks lähtee työkeikalle ulkomaille 3-4 viikoksi, joten saan kyllä todella kokea kaksin olemisen vauvan kanssa. No sinä aikana keksin itelleni jonkun uuden harrastuksen ja rupeen kyllä röyhkeämmin ottamaan omaa aikaa, kun en muuten sitä saa sillä verukkeella, etten kuulemma osaa keksiä itselleni tekemistä. Turha ollut keksiä mitään kun ei oo ollut aikaa. No mut pointtina siis, että et ole tosiaankaan ainoa. Hyvää kevättä myös teille! :)

nii,toi isän ylivarovaisuus ottaa kyllä aivoo täälläkin.ite en sais mennä edes keittiöö syömää sillon ku ollaa tytönkaa kahestaa,sille kun voi käydä jotain tossa meijän olohuoneen lattialla,kumminkii se on musta 4 metrin päässä ja täysin näköpiirissä,juu varmaan katto tippuu niskaa.ja kokoajan mun pitäs olla lapsenkaa tossa lattialla,kauhee rikos jos meen sohvalle.
joo tää kirottu pms aiheutti taas senkii et kihisin anopillekkii.onneks vaan hiljaa mielessäni eikä se ollu ees paikalla.ja kaikenlisäks vielä vanhoista asioistakii.alkas vaan ne menkat...

Mies töissä ja minäkin täällä vauvan kanssa yksin kotona. Tuntus olevan semmonen kitikiti päivä. Pakko oli tulla ees täällä poikkeen pikasesti.

Takaisin