Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kyllä täälläpäin on korkki niissä tuutipurkeissa,tai ei ihan joka kaupasta ostetuissa,mut lähes kaikissa. mut isoissa purkeissa ei siis oo, jos nappo sitä tarkoitit! :)

Siis joo nois pienimmis tuuti purkeis on korkit mut nois isoimmis ei oo mikä saa mut raivon valtaan...

meillä taas niis isois luomupurkein on korkki mut pienis ei.vähääkää jos kovemmin puristaa ni kaikki maidot on pöydällä.

Minua ärsyttää tänään anoppini joka väitti että olen vilustuttanut poikani kun hällä oli niin vähän vaatetta automatkalla. Body, sukkahousut, farkut, sukat, villasukat, tumput, kypärälakki, pipo ja pöllöhaalari. Senhän takia sillä kuulemma nyt se flunssa on. Eikä yhtään vähäisemmälle määrälle ärsytyksen suhteen jää rakas äitini joka paasasi mulle että en voi laittaa poikaa nukkumaan vielä omaan huoneeseen. Ihan piruuttaan sanoin tänään että poika nukkui oikein hyvin omassa huoneessaan vaikka kerran herättiinkin kitiseen :grin

Jos ihminen saa sen pöpön, nii se kyl vilustuu, oli sillä sit mitä tahansa päällä. Älä tinka välitä... onneks oma anoppi ei motkota mulle ikinä.. kertoilee vaan miten omien lasten kanssa aikoinaan meni ja vinkkailee paljon mieheni vauva-ajasta.. :)

Ärsyttää mun mies! Ja on ärsyttäny jo eilisestä asti. Tuntuu että se oon aina minä joka joustaa omista menoistaan joita on ihan olemattoman vähän! Ja hän kulkee urheilemassa, virkistysreissuilla, töissä, palokunnan keikoilla, päivystyksissä ja harjoituksissa, kavereiden kans kahvilla ja juopottelemassa ja kaiken lisäksi vaan ILMOTTAA mulle näistä jutuista aina. Ja mun pitää perua omia suunnitelmia ja suunnilleen kirjallisesti anoa jos haluaisin yksin käydä jossain. Ja enmpä oo yksin päässy ku salille viime aikoina. Tuntuu että kaikki muu mihin oisin menossa on ihan turhaa hänen mielestä!poika kulkee mun mukana muissa harrastuksissa ihan sen takia että pääsisin joskus kotoa pois. Arrrrrrrggggh. Mä oon tosi harvoin pahalla tuulella.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

tuttu tunne,mun eilinen ainut oma aika oli kun kävin suihkussa.no omaa aikaa tietenkii on kun tyttö nukkuu mut sekii menee sit lähinnä sohvalla maaten.
mun ainut harrastus on kans se salilla käynti,sekii kolmesti viikossa ja tällä viikolla poikkeuksellisesti kahesti.ja siihen salilla käyntii mies antaa ajan,tunti riittää mulle kun silläkään ei salilla mene kun tunti.

Miehellä on hyvä harrastus.. torkuttaa aamulla ja tulee töistä vasta puol viis kotia... Pidin sille eilen ehtoolla saarnan jossa esim kerroin että vaikka onkin liukuva työaika niin päättää mihin kellon aikaan menee töihin ja nousee päättäväisesti heti ylös ku kello soi.. No kuinkas kävikään kun kello soi nii ukko ei ees heränny siihe ja mä potkin sen ylös ja poitsuki heräs... Oli pieni taistelu et sain pojan takas nukkuu...

Voi ei noita miehiä joskus. :( Pitää siis olla hyvin kiitollinen omasta miehestä, joka kuitenkin ymmärtää, että minunkin pitää saada harrastaa. Mieshän meillä vähemmän on kodin ulkopuolella harrastuksissa (käytännössä ei ikinä), mutta kyllä hän tietokoneella sitten harrastaa. Eli molemmat kyllä saa sitä omaakin aikaa. Mie oonkin kyllä sen verran pirullinen akka, etten suostuisi siihen, että mies vain menisi. Onneksi mies onkin enemmän kotihiiri. :D Ei ole tarvinnut kovaa älämölöä tästä asiasta nostaa, muista sitten. ;)

Minua vähän ärsyttää niska-hartiasärky, joka taustalta ilmoittelee itsestään. :sad001 Varmaan joutuu nappia naamaan vetämään jossain kohtaa, vaikka nyt aionkin jumpata ja venytellä. Mutta ulkona sen ainakin unohtaa, joten sinne heti lounaan jälkeen!

mua ärsyttää kun ulkona on hyvä ilma mut tuulee kylmästi.no joo,ois voinu itekkii laittaa lämpimämmin päälle.

njaah,ensimmäinen "häälahja" saatu,autokoululta tuli lasku 465e, eräpäivä 3pvä...laskin kaikki ens kuun laskut ni rahaa jää n.100e,sillä ei liiemmin shoppailla.

Tinka86, vähä sama juttu. Mummit kun antaa neuvoja, niin olen sanonut, että on tainnut aika vaan muuttanut muistot kultaisemmiksi. Meillä poika omassa huoneessa, nukkuu yhtä hyvin ja huonosti kuin samassakin huoneessa. Anoppi kyselee tosi paljon pojan nukkumisesta omassa huoneessa, ja melkein vois luulla että hän ei itse taida nukkua... Samaa murehtimista ku silloin kun imettäminen jäi vauvan ollessa 3kk, niin saan vieläkin kuulla, kuinka vauva kaipaa rinnalle ja rintaa.. hei tänks.

Voi vee... Pitäis ottaa kuvat siitä pyörästä, siis siitä puuttuu loppujen lopuksi AINAKIN satula ja se satulan tanko, jolla se kiinnittyy runkoon, takajarrut, toinen vaihteisto, ketjut ja ohjaustangon ne kumiset "pitimet", mitkä hitot liekään nimeltään. Ei jaksa enää suututtaa, mutta ärsyttää kyllä, vahinko taitaa olla sen verran laaja, että pitää tehdä ainakin vahinkoilmoitus vakuutusyhtiöön. Ja mahdollisesti rikosilmoitus, joka toki on yhtä tyhjän kanssa, mutta vakuutusyhtiö saattaa vaatia sitä. Huokaaaauuusss...

Voi v*ttu !! Meiltä meni auto rikki viikko sitten ja seisoo edelleen huoltamon pihassa, kun ei oo rahaa laittaa sitä kuntoon. Tuli kumminkin sen verran iso remontti eteen. Ei se vielä mitään, kun tietää, että lehmistä tulee rahaa pian siihen. Mutta tänään meni sitten alle 1½ vuotta vanha sohva rikki rungostaan! Huomenna soitto Sotkaan ja kysymys kuuluu kuinka h*lvetissä noin uus sohva voi mennä rikki?! :smiley-angry019

Takaisin