Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
TÄNÄÄNKIN PAKKASTA! Hei haist ny herra sää iso sanonko mikä.. piti olla jo kevät. Mä en ala.. -8... wääääh... :sad010

meillä mittarin mukaa -1,6. mut eilisessä säätiedotuksessa sanottii et nää lumet sulaa perjantaina - ->pois kun sataa vettä ja tulee plussakelit.

Kunhan se kevät tulisi oikeasti, jos meinaa tulla. Ei minua haittaa pakkanen maaliskuussa, mutta se vähän kyllä ärsyttää, jos kurakelejä jatkuu kauan.

Joo.. no ois vaa jääny noi lumet ja pakkaset tulematta... ois vaa jatkunu tuo maan kuivaminen. Saa kokoajan olla taas siivoomassa kuraa ja kiviä lattioilta, kun kantautuu... -.-

Vois pitää sellaisen parin päivän kunnon sadekauden, kun sataisi ihan kaatamalla vettä ja kaikki lumet sulaisi kerralla. Ja kurakausi voisi olla sitten niin kuin siinä. :D

Mua ärsyttää viime yö, kun poika valvotti kello 1 yöllä siihen, ku mies lähti töihin.. Sitten ku torkahdin ja vanhimmat lapset heräsivät, niin ajattelin kellon olevan jo jotain 10, mut eiiiiiii.. 07:10, ku mies lähti 10 vaille 7 :angry3:angry5

On meinaa hieman pinna kireessä. Lähetin miehellekin viestin, ettei ole tänään kauaa pumppaamassa rautaa, ku eilen aloitti senkin harrastuksen.. Ihan ku mun päiväni eivät olisi jo muutenkin täynnä seesteistä ilakointia ym. eli ei se parin tunnin venytys työpäivän päälle haittaa yhtään KOLME kertaa viikossa :angry7:smiley-angry019:smiley-angry026:smiley-chores020

Mä siivosin kans eilen! Ei näytä siltä meilläkään... Saa vissiin huomenna taas siivota. Tänään en kyl pese ku pyykkiä ja vaihdan lakanat... että mua nypeltää toi keli, ku paska tulee nii piukassa sisälle kokoajan..

meillä mies käy salilla neljä kertaa viikossa,mut ei oo siellä kun jonkun reilu tunnin kerrallaa.
nyt rupee vähän näyttämää siltä et ei se tytön vatsavaiva lähtenykkää pois,ainakaa kokonaa.täytyy ruveta antamaa taas maidon seassa sitä lääkettä.

:smiley-angry019 lunta tullu lisää ja tuulee,tältä päivältä jää lenkki kauppareissun mittasiks ja tulee siis kotitreenipäivä.:smiley-angry002

Vettä sataa, vauva huutaa niinku syötävä, seinänaapurin rakki on haukkunu kohta jo 3 tuntia ja mies tietenkin koiran haukunnan aikaan vielä torkutti kunnes sammutin sen herätyksen..... olikohan jotain muuta vielä...? Ainiin tuo pyykkivuori vaan kasvaa ku kukaan muu ei vissii osaa käyttää sitä muutaku mää...... :angry4:angry5

kauppareissu oli ärsyttävä,vaunun eturenkaat päältä täynnä lunta,sit ne rupes sen takia veättää sivulle.ja huoltomiehetkää ei viiti aurata pihoja sen vertaa et pääsis eteepäin,kehtas kyllä moikata kun ohi meni:angry5

Ei usko vaik oon sanonu jo sataviiskymmentä kertaa.. ei voi käsittää että vois ees yhden mun toiveen toteuttaa ja nousta ku se herätyskello ekan kerran soi...?

Hei nappo... Täällä ihan sama ongelma, sen lisäksi että torkun jälkeen joudun itse potkimaan äijän ylös.:smiley-angry017
Olemme jopa tehneet porukoitteni kanssa sillai, ku asuimme rivarissa ennen lapsia, että isäni tuli meille mun avaimilla ennen omia töitänsä 4:30 ja pelästytti mieheni. Siellä ne istuivat ruokapöydässä aamuvarhaisella ja isäni piti puhuttelun, että miksi pitää itse herätä ym. Mieheni siis kunnioittaa isääni eikä uskalla sanoa mitään vastaan. Heräsikö mieheni kaks viikkoa itse ja torkku palasi taas :confused::mad:

meillä minä tänään herätin miehen kun se ei kuullu vielä sen herätystä,oli siis vibra päällä puhelimes.

Tänää ei vaan mikään tunnu onnistuvan, ihan peestä koko päivä eikä yhtää lohduta et ulkona olis kerranki ollu ihana ja lämmin päivä. Ollaa koko porukka tulos flunssaan, mä en vaa haluu siihen kaatua. Esikko on koko päivän käyttäytyny huonosti ja kinannu iskän kanssa. Ja Tyyne tyappeöi unta vastaa taas urakalla ja ainoo kuka sitäki tääl nukuttaa oon minä :angry8 Mies kun on sitä mieltä ettei se kumminkaan nukahda jos hän sitä yreittäs nukuttaa.

Takaisin