Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
äh,ostin tänään kaupasta uutta elvitalin samppoota ja hoitoainetta,sitte kotona huomasin et oonkii sille samppoon yhelle aineelle allerginen,nyt en sit tiiä viitinkö käyttää sitä.jos käytän ni voi tulla laikkuja naamaa ja hiuksia lähtee tuhottomasti tai sit siitä ei tuu mitää.ei kyllä tarvis noita hiuksia enempää lähtee.

Mille siinä oot allerginen? Mulla on optikon mukaan mystinen allergia joka ilmenee silmäluomen alapuolen rakkuloina (ollu jo ainakin kolme vuotta) ja muu kosmetiikka on täs kotiäitinä jääny vähän vähille, nii shampoo ja hoitoaine tuli mieleen... Elvital meinaa käytössä, ollu varmaan useamman vuoden aina silloin tällöin.

Ja joo, ärsyttää, väsyttää ja ketuttaa noin niinkuin ylipäänsä, oisko tää keli??

semmoselle ku metyyli-isotiatsolinoni.nyt on käytössä vaaleen punanen elvitali ja noissa ei oo sitä.
täälläkii sato jotain lumihippusia joku aika sitte,nyt en nää et sataako siellä mut ainakii tuulee.
tyttökii heräs päikkäreiltä väärällä jalalla...

Mie käväisin jo koiran kanssa aamulla kauppareissun, koira odotti tietysti ulkona sen aikaa. Ja juu, lunta on tullut ja lisää tulee, mutta itse asiassa siellä oli aika kiva keli kuitenkin. :) Toki olisi jees, jos se kevät olisikin nyt jo tullut, mutta voin kuvitella, miten riemuissaan tuo kolmevuotiaani tuolla ulkona nyt telmisi. Ainakaan ei nyt tuuli kiusannut, eilen tuuli oli ihan järkyttävä!

No juuri näin! Meijän rattaiden renkaat viel kerää sen lumen sellasiks paakuiks, raivostuttavaa! tän takia jo mietin, että passaanko päivälenkin kokonaa ja meen vasta sitte ku mies tulee kotii ni ei tarvii raahata rattaita tuol hangessa miljoona kerrosta lunta pyörissä kiinni! :mad:

meillä kans kerää siihen renkaiden päälle sen lumen,sitten onkii ihan sama kun työntäs perunapellolla niitä vaunuja,kovin töyssystä on se kyyti sen jälkee.

Älkää kysykö mut heräsin 0530 siihen että herran VANHA puhelin rupes huutaa olkkaris KUKKOKIEKUUU... Hetken aikaa meni tajuta et mitä v*ttu tää kämpäs huutaa... Arvatkaa oliko lähellä etten tehny mitää ukolle.... Ukon tämän hetkinen puhelin soikin 0630 ja meni vasta puol 8 töihi... :angry5:angry4:angry4:angry5!!

oiskii saanu nukkua siihen 5.30 mut tytön mielestä 5.15 oli kivempi aika.tylsää herätä varttii ennenkun kello soi.

Meilläkii aamut alkaa aikaistumaan.. noustii ylös 6.45 esikoista ja vauvaa myöten. oma herätys olis ollut 7.10 ja esikoisen 7.20 ja vauvan oisin voinu nostaa vaa rattaisiin 7.45 kun lähdettiin viemää esikoista hoitoon.. noh, siinä me sit katteltiin piirrettyjä ja ihmeteltiin. mahtaa tyttö olla väsynyt kun tulee kotii :/ (vaikka päikkärit nukkuukin kyllä)

Meillä ei lumi tartu vaunujen renkaisiin, meillä on ilmakumirenkaat :) Kiva lenkkeillä vaikka onki satanu lunta.
Vaikka ei ois tarvinnu enää sataa, pöh. Missä aurinko?

Meillä kans satoi eilen lunta.... tänään ollu pikkusen pakkasta mut aurinkoinen sää. Me ollaan oltu sisällä, kun mua puras kotityökärpänen. Menis jo mokoma lumi pois.. hyi yäk.

Täällä tuuli päivällä kovasti ja piti kävellä nopeeta että pääsee tuolta kylmästä äkkiä sisälle. Hyih!

Takaisin