Tänään minua ärsyttää...

Hehheh... tuollahan oli yleisissä höpinöissä sellainen päivän plussat ja miinukset-ketju. Meillä onkin kaksi erilaista. Sydämiä, yksisarvisia ja suloisia kuiskauksia oleva onnellisuus-ketju ja nyt tällainen ärripurri-ketju. Oujea.

Minua ei ärsytä tänään. Ei ainakaan vielä. :D
 
Aih, en olekkaan sellaista huomannut.. Harvoin kerkiän lukea muita ryhmiä kun on kauhee kiire tässä meidän omassakin.. mutta taatusti päivässä tulee ärrimurrejakin :)
 
Hih, mua ärsyttää esikoisen eilinen ja tän aamunen käytös :mad:
 
Sama täällä. Esikoinen pitää tänään hermot TODELLA kireällä.. Pitäisi varmaan lähteä ulos ja hakea posti, niin saa poika ja äiti tuuletusta ja tyttö prinsessa-lehden. Vauva nyt vaan nukkuu.. Ja miksi ei, ku yöllä valvoi. Eli viime yökin ärsyttää :angry7
 
vaan muapas ärsyttää kun meillä on taas niin saamarin sotkusta.ja se et en vieläkää saanu annettuu sille tytölle sitä ruokaa,nyt minä ryhdistäydy!!
 
Tää on niin mun ketju. Yö meni ihan pipariksi. Vauva huusi 1,5 h kun iho kutisi. Iskä joutu lähtee sohvalle nukkumaan sen takia, kun oli aikasin työkeikalle lähtö. Ei me oikein nukuttu kumpikaan. Aamulla olin niin pösilö, että jätin vauvan tuohon levitetylle sohvalle itekseen kun menin käymään keittiössä. Katoin kokoajan, mut petauspatja huijas mun silmää ja luulin, että sohva olis jatkunu pidemmälle, niin vauva tuli sitten pää edellä alas ja se näytti tosi pahalta ja me vaan molemmat itkettiin, kun säikähdettiin, mutta onneksi sillä selvittiin. Siinä meni sit niin paljon aikaa, että piti kaikki hirveellä kiireellä tehdä, että ehdittäis kymmeneks jumppaan. Autollakin ajelin väsyneenä ja kiireessä. Päästiin paikalle niin eihän siellä ketään ollut. Katoin puhelinta niin oli tullut viesti aamulla, että jumppa on peruttu, mut enhän minä sitä ollut kotona kiireessä tajunnut. Nyt mä vaan oon niin väsyny ja poden huonoa omatuntoa kun kaikki jotenkin päässyt tänään lipsumaan käsistä, mitä taas ei saisi sattua, kun haluan tietysti pystyä huolehtimaan täysillä omasta lapsestani. On kyllä viimeisen päälle niin huono äiti olo. Kaikki on vielä lähtöisin siitä, kun en ole pystynyt parempaa hoitoa vaatimaan ihottuma-asiassa. Aika sekavaa settiä tuli nyt mutta pakko avautua.
 
hillevi jättisuuri voimahali! otat vauvan kaikkuu ja painutte nukkumaan ja heräätte uudella jallalla! :Heartred
 
Voi hillevi.. Näi joskus vaa päivät menee pieleen. Oot varmasti hyvä äiti, vaikka vähän lipsui! Iso voimahali meiltäkin!
 
Mä komppaan aiempia. Nyt on vain huono päivä millasia tulee niin paljon muillekin äideille.
Kamalinta on just se olo, ku syyttää itseänsä huonoksi äidiksi, vaikka ei todellakaan ole mitään varaa tahallaan aiheuttanut lapselleen.
Voimia ja paljon piristystä päivääsi :hello
 
Tääl potuttaa vaan paha olo ja päänsärky. Panadolit on yhtä tyhjän kanssa.

Et sä Hillevi oo huono äiti. Kaikille sattuu huonoja päiviä :Heartred
 
Mä voin sen verran lohduttaa Hillevi, että mun veljen tyttö on tipahtanut vauvana monen monta (ei taida edes kahen käden sormet riittää) kertaa sohvalta yms. korkeista paikoista ja ihan normaali 1,5v tyttö hän silti nykypäivänä on (heillä hieman vapaa kasvatus eikä aina katsota mitä muksu tekee) :) Tänään ärsyttää se kun miehen mummu sai viikko sitten aivoinfarktin ja nyt ollaan kokoajan pelko persiissä, että millon tulee suruilmoitus teho-osastolta :/ On siis kokoajan pientä stressinpoikasta.
 
Kiitos kaikki ihanat tsemppaamisesta :Heartred Täältä saa kyllä aina tarvitsemansa tuen ja piristyksen. Ihan tuli tippa silmään, kun tulin niin iloiseksi. Vähän helpottaa, kun äitini tuli yhdeksi yöksi auttelemaan, kun mieheni on ainakin sunnuntaihin asti työreissussa. Tostaille varasin myös lääkärin ja nyt aion vaatia lähetettä erikoislääkärille.

Jozzuuh, raskasta odotella varmasti, mihin suuntaan mummun vointi kehittyy. Jaksamista teille vaikeaan aikaan! :Heartred
 
Kiitos Hillevi, sitä tässä tarvitaan. On myös tosi vaikeata kun ei oikeen tiedä miten lohduttaisi miestä kun miehet ei oo mitään herkkiksiä jotka haluais kauheasti jutella ja halailla niin oon koittanu nyt vaan kuunnella miestä, että toivottavasti oon auttanut.
 
Voimia teille Jozzuuh , kysy siltä mieheltäs ihan suoraa miten voisit häntä lohduttaa :Heartblue Siloin pystyt antaa sen parhaan mahdollisen tuen, ja miehesi kokee myös tulleensa ymmärretyksi.

Voimia myös sulle Hillevi aina ei päivä paista risukasaan. On mulleki molempien tyttöjen kohalla niin et oon "onnistunu" leikkaamaan kynsileikkureil sormeen kynnen sijasta, ja sit tullu verta. Kyllä siinä itketti itteäkii vauvan lisäks, mut vahinkoja tapahtuu eikä niistä saa liikaa itteesä ottaa.
 
äh,ärsyttää tää tän päivänen ilma,räntää sataa ja tuulee.ei toivoakaa et tänään vaunulenkille päästäis.
 
ärsyttää nousta joka aamu 7, oisin tahtonu nukkua vielä vaikka edes tunnin!
 
Takaisin
Top