Tänään minua ärsyttää...

Meillä vissiin johtuu kans rokotuksesta toi nuha.. ensin sillä oli vatsa löysällä ja nyt on taas räkätauti. Ja sainhan minäkin sen räkätaudin. Onneks poika nukkuu vielä, niin ehtii ehkä burana vaikuttaa ja saan juoda aamukahvit rauhassa.. on pää tukossa. Ja mä kun en oikeastaan juurikaan koskaan sairasta ja flunssat on helppoja ja menee nopeasti ohi.. nii ny on kyl pitkästä aikaa karmea olo.

Nii.. ja menkat alkoi viikon etuajassa.. wtf... olen hyvin hämmentynyt, sillä kiertoni on ollut lähes aina tarkka. Joka kk toivoisin, et olisin uudestaan raskaana mut sit ku menkat tulee, nii oon tyytyväinen, et tulee vähän lisää ikäeroa... samaan aikaan pelkään, etten enää raskaudukaan. Oi voi..
 
Se kun ei saa unta ja toinen vaan kuorsaa!!! Ei auta tökkimiset, kun jatkuu vaan. Hirvittää jo valmiksi huominen päivä, kun mieskin lähtee taas työmatkalle, niin pitää koko päivä jaksaa. :/
 
Wtf?! Santtu nukku vaan 45 minsaa aamupäivällä ja nyt huutaa sängyssä, kun ei muka ole uni, vaikka on ihan sekasin väsymyksestä. Ei helpota yhtään se, että noi saakutin menkat pistää taas pään ihan kipeeks ja mies huitelee jossain omilla teillään. :smiley-angry017
 
Minuu ketuttaa tällä hetkellä rahattomuus...tili tulee tili menee..sen verran vähän teen töitä että nimeks tulee palkkaa.
viime maanantaina tuli palkka noh kävin kaupas hipitihop sinne katos rahat..nyt pitäs kärvistellä torstaille et tulis lapsilisää ja kodinhoidontukee..ei tarttee ajatella kui käyttäs nuo tulevat rahat..laskuja vinopino oottaa pöyällä...ärr murr...No liia heleppooha se ois jos ei tulis laskuja laisinkaan..."karhukirjeitä" ootellessa tää lähtee nyt paistamaan muikkuja :)
 
Samaa vikaa täälläkin Keijuli :confused:
 
Sama se on täälläkin, paitsi että pitäis pärjätä pelkällä kotihoidontuella ja lapsilisällä. Ei oo helppoa! Tekis mieli mennä töihin, mut ei sinne missä olin, kun äippälomalle jäin. Josko sitä hakis jonnekin muualle vai saisinkohan heti potkut, jos tuunkin raskaaks? :confused005
 
Ja minä saan vielä vähän vähemmän kun kotihoidon tuen. Pitäis kenkiä ja kouluvaatteita saada uusia, mut eipä oo sellaisiin varaa. Se on itelleenkin lähettävä kirpusta vaatteita kattomaan.
 
Voi ny sentään! Just saanu nuhan johonkin kuriin ja TAAS alkaa nenä vuotaa ihan sikana. Toivottavasti ei nyt taas pukkaa sit kuumekin päälle. :smiley-angry007
 
Mul on nyt toista päivää vesemman puoleinen epäkäs krampissa/jumissa. Eilen ja tänäänki mies sitä yrittäny hieroa mut heikoin tuloksin. Piikkimattokaa ei auta. Pään kääntäminen sattuu ja osin myös vartalonkierto. Venyttely tuntuu kans ihan turhalta, mut en suostu särkylääkettä syömään. Täytyy vaa toivoa et menis kotikonstein ohi ettei tarvi relaxantteja lääkärist hakea.
 
Harmittaa, löysin pihalta lahonneiden lehtien alta tytön puisen lelun ja se oli saanut uusia sävyjä maatessaan pihalla. Ostin sen tytön ollessa joitakin kuukausia. Ehkäpä se siitä paranee vielä.

Ärsyyntynyt olen kuitenkin siitä että mun kirjoittamisen palo (opinnäytetyö) kärsii siitä että olen ärsyyntynyt tai harmissani. Neitiäkään ei meinannut saada millään päiväunille ja piti taistella että neidin sai vaunuun unten maille. Heti melkein nukahti kun sain vaunuihin. Nyt on ensin keitettävä kaffit.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä viime yönä likka kitis varmaan kahden tunnin välein...en tosin kattonu kelloo tuntu vaan et koko ajan pompin sängystä....ja tän päivää on sit vaan kiukunnu minkä kerenny..jotain positiivista löytynee et söi ruuan hyvin ennenkö meni päikkäreille..tosin päikkäreille meni käninän kautta...PLAAH..itellekki tekis terää päikkärit mut alotin siivoilemisen ku talo on taas kun "turusen pyssystä"...ja nyt on HETKI HILJAISUUTTA :D (musiikkia korville niin sanotusti) :)..Mutta ei näitä päiviä vaihtais vaikka välillä pinna venyy ja venyyy ja venyyyy...
 
Tuli viesti tänää et huominen pilates-tunti peruttu. Meil piti olla sijainen ja nyt sekää ei päässy. Kaiken lisäks ärsyttää se et ollaa miehen kans tulos molemmat taas flunssaan. Esikon hoidossa ku on aina joku joka on kipeenä ja kaikki tulee sieltä sit meille.
 
Ei menny tämä aamu kun strömsössä...tytön kans mentii vessaan...pistin tytön potalle istumaan..teki pissi ja rupes keikkumaan ja TADAAA potta keikkas sen verran et se kaatu lattialle ja kaikki pissit lattialla...tais likka vahingos parit kirosanat oppia äipältä...:/
 
Mä odotan kans kauhulla, koska alkaa tuleen kirosanoja. Toi pieni apina matkii muutenkin jo kaikkea sanomista :)
 
Mäkin pelkään. En osaa välillä pitää suutani kiinni, jos joku asia tosissaan pännii. Hups. :oops:
 
Mä en pelkää, vaik meil kyl kiroillaan aika paljon :smiley-ashamed008 Mut tosiaan eipä esikkokaa kiroile vaik kuuleeki meiän kiroilevan. Jossai vaiheessa kyl toisti perässä, mutta kun siihen ei reakoinu ite millää tavalla niin ei sitte jatkanu sitä :) Nykyää saattaa harvakseltaa jonku kirosanan sanoa, mut sit vaa on sanottu et 'lapset ei saa meillä noin puhua' ja on siihen sitte lopettanu.

Mua on tänää ärsyttäny se et muhun on iskeny ihan totaalinen laiskuus, mitään ei meinaa saada tehtyä :sad001 Ja lisäks Tyyne ei suostunu syömää kunnolla iltapalal ja oon ihan varma et koko yö menee sen takia pelleilyks, ku on kauhee nälkä.
 
Minua harmittaa että aikaa on niin vähän.. Käyn töissä, opiskelen, teen opparia ja hoidan rakasta lastani. Haluan kuitenkin viettää hänen kanssaan aikaa niin paljon kuin mahdollista. Aikataulu on sellainen että ei ole aikaa hukattavaksi ja mahdollisimman paljon pitäisi saada tehtyä koko ajan. Käytännössä kaikkiin pieniin asioihin hupenee valtavasti aikaa tai se lyhyt aika joka minulla on käytössä. Nyt ihmettelenkin miten ihmeessä minulla ennen lasta oli niin paljon aikaa. Nyt sen vähyyden huomaa.
 
Mä en tuosta kiroilusta ota painetta.. taatusti oppii joskus jossain kiroilemaan. Ei sitä voi välttää. :wink Multa pääsee helposti perkele ja helvetti et köh.. kotoa oppii mallin. :D Mut siivottomien puhumista pitää välttää. Tunnen muutaman ihan älyttömän rääväsuisen lapsen ja on kauheaa kun pieni lapsi juttelee todella alatyylisiä juttuja.. en viitti tässä niitä sen kummemmin eritellä, mut niitten rinnalla joku harmistuksen vuoksi pääsevä perkele on kyl todella mieto juttu.
 
Takaisin
Top