Heippa!
Mulla tosiaan neuvola sillee et oon sillon 9 viikolla.. olisivat ottaneet jo edellisellä viikolla, mutta koulutuspäivien takia ei ollu tilaa. Ihan normi kytäntö meilläpäin ilmeisesti. Sydänääniä joiltain kavereilta on kuunneltu tai ainaki yritetty kuunnella tosi aikasin, ja joiltain taas vasta ekan ultran jälkeen..että mene ja tiedä. En ite ainakaan varaudu siihen että sydänääniä kuuntelis, ei sitte ainakaan pety jos ei kuuntele. Mulla on paino lähteny heti nousemaan ja se ärsyttää suunnattomasti!!! En syö juurikaan enempää, olen liikunnanohjaaja, eli liikuttua tulee töissä ja vapaa-ajalla paljon ja syön terveellisesti. Nyt menossa 8 viikko ja paino noussu jo pari kiloa! Oon vielä onnekseni uimahallilla ohjaajana, joten simmarit päällä joutuu paljon olemaan..nyt vaan toivon ettei maha alkais ihan kauheen aikasin näkymään, jottei tarttis selitellä töissä, kun ei vielä olla tuleville isovanhemmille yms vielä mitään kerrottu, ja ollaan päätetty odotella ekeen ultraan kertomista. Mulla raskausoireet menee ihan aaltoillen, joinain päivinä kuvottaa, väsyttää, nälättää, paleltaa, kiukuttaa ja taas toisinaan ei ole mitään oireita, kuten nyt. Alku viikko oli kauheen rankka duunissa ja eilen ja ilmeisesti tänäänkin taas jaksaa ihan normaalisti..ihme juttuja :)
Mutta kertokaa tosiaan miten teillä tuo paino asia?? Mua kaverit lohduttanu, että kyllä se joillain ihan hormoonien takia lähtee nousemaan nopeesti,eikä sille oikeen mitään voi,mutta lähteeki nopeesti sitte ku sen aika on!! Joten toivotaan niin!! Jatketaan odottelua :)) Hyviä vointeja kaikille <3