Kettuli82
Jostain jotain jo tietävä
arwen: mun mies on just tollanen samanlainen.. ei sitä tunnu kiinnostavan tää odottaminen mitenkään, liikkeiden tunnustelu tai mun vointi. Eilenkin sanoin että selvästi taas näkyy potkut, niin vaikka parin metrin päässä oli niin ei kiinnostanu tulla kattomaan tai kokeilemaan.. Yleensä se kyllä lukee jotain jos näytän sille jotain vauvajuttua vaikka lehdestä. Ja kyllä se tota vauvanhuonetta on vähän suunnitellu ja huonekaluja kunnostanu. Mutta hyvä kun ootte saanu puhuttua, eilen kun mä yritin vähän mun miehelle kertoa mua vaivaavia ja pelottavia asioita niin se hermostu [&:] Ja sanoi ettei tykkää kun itken ja murehdin melkein jokapäivä. No kuka siitä tykkäis mutta kai se on aika normaalia tässä olotilassa
ja toivoisin saavani vaan tukea ja lohdutusta siltä.
Mutta mua on vähän pelottanu että jos sitä ei kiinnosta vauvaa hoitaa, kun ei nytkään kiinnosta siitä paljon puhua. Mutta se sanoi että tietenkin osallistuu vauvan hoitoon. Ja kun tässä yx päivä kysyin että ajatteleeko se vauvaa koskaan niin se vastas että kyllä useinkin. Mutta raskaus on kuitenkin naisille konkreettisempaa niin ehkä se on ihan normaalia, ettei kaikki miehet osaa siihen niin osallistua ja jokainen osallistuu omalla tavallaan [:)]
Hassua, että ite kun lukee noita omia juttuja, niin huomaa miten tyhmiä sitä oikeestaan välillä ajatteleekin [:-]
illil: munkin mielestä oli kyllä aika tökeröä puhetta lääkäriltä ja eikö teillä vielä tutkimukset ole keskenkin, niin miks sitä edes tässä vaiheessa vielä muistuttaa..? [:@]
mua on alkanut taas heikotus vaivaamaan lähes päivittäin, eilen aamulla oksensinkin mutta mua kyllä yskitti niin kauheesti että saatto johtua siitäkin. Ja huomaan että pakko on vieläkin parin tunnin välein syödä. Mutta mulla on semmosta rautalääkettä missä pitäis syömisen välillä olla pari tuntia molemmin puolin, ainakin jos juo teetä, kahvia tai maitoa, mutta oon ajatellu että se tarkottas maitotuotteitakin, en tiiä sitten.
ja toivoisin saavani vaan tukea ja lohdutusta siltä. Mutta mua on vähän pelottanu että jos sitä ei kiinnosta vauvaa hoitaa, kun ei nytkään kiinnosta siitä paljon puhua. Mutta se sanoi että tietenkin osallistuu vauvan hoitoon. Ja kun tässä yx päivä kysyin että ajatteleeko se vauvaa koskaan niin se vastas että kyllä useinkin. Mutta raskaus on kuitenkin naisille konkreettisempaa niin ehkä se on ihan normaalia, ettei kaikki miehet osaa siihen niin osallistua ja jokainen osallistuu omalla tavallaan [:)]
Hassua, että ite kun lukee noita omia juttuja, niin huomaa miten tyhmiä sitä oikeestaan välillä ajatteleekin [:-]
illil: munkin mielestä oli kyllä aika tökeröä puhetta lääkäriltä ja eikö teillä vielä tutkimukset ole keskenkin, niin miks sitä edes tässä vaiheessa vielä muistuttaa..? [:@]
mua on alkanut taas heikotus vaivaamaan lähes päivittäin, eilen aamulla oksensinkin mutta mua kyllä yskitti niin kauheesti että saatto johtua siitäkin. Ja huomaan että pakko on vieläkin parin tunnin välein syödä. Mutta mulla on semmosta rautalääkettä missä pitäis syömisen välillä olla pari tuntia molemmin puolin, ainakin jos juo teetä, kahvia tai maitoa, mutta oon ajatellu että se tarkottas maitotuotteitakin, en tiiä sitten.
[:@] Ei ole tapahtunut mitään erikoista, jotenkin vaan olo että ärsyttää kaikki! Talveakin tässä toivottiin mutta vähempikin pakkanen olisi riittänyt, eihän tuonne tarkene nenäänsä pistää ulos kun aivotkin jäätyy. Ja voitteko kuvitella, kaiken tän vi**tuksen ja hermojenkiristelyn keskellä mies on ainut asia joka mua ei ärsytä! [:D]