Riida
Puuhakas puhuja
ALKUPERÄINEN: kissuliini83
Huh,kyllä oon värkännyt ton lilypie hommelin kanssa mut en meinaa millään saada sitä näkyviin,mitähän mä mahdan tehdä väärin?!
Tuol oli jossain yleisellä osastolla ihan ohjeita ton lilypien käyttöä varten.. [:)]
Täällä on ollut tänää ihan hirveä olo. Töissä oli yhtä tuskaa, ei onneks tarvinnut sämpylöitä vääntää keittiön puolella vaan sain olla kassalla [:)] Pelkkkä ajatuskin niistä sämpylöistä rupes yököttää.. (oon siis kahvilassa töissä ) Saas nähdä mitä tulevista työpäivistä tulee! Nyt onneksi parin päivän vapaat edessä, ja keskiviikkona olisi vihdoin se ensimmäinen neuvolakin.. Johan sitä on ootettukin [:D] Vieläki hieman etoo, mutta oon sentään saanut jotain jo suusta alaskin.. Viime viikolla kun tuntui välillä ettei ole mitään oloja, niin tänään ne sitten tuli moninkertaisina takaisin.
Miekii oon todella väsyny koko ajan, ja tähän asti oon yötkin nukkunut todella hyvin. Tosin viime yö sitten menikin pyöriessä.
Työpaikalla on jo muutamat kyselleet että olenko raskaana, toinen turvottavan mahani takia, ja toinen huonovointisuuteni.. Olen vielä koittanut kiistää asian, tai ainakin jotenkin kiertää aihetta. Jos nyt kertoisi kuitenkin ensin lähimmäisille ja sitten vasta työkavereille. Tosin ensi lauantaina olisi tarkoitus lähteä työporukan kanssa ulos syömään ja sitten paikalliseen jatkoille, enkä ole vielä keksinyt mikä olisi tarpeeksi pitävä selitys juomattomuuteeni [:)] Ei olisi mitään hyviä ideoita??