Riida
Puuhakas puhuja
Tänään oli ihan mielettömän huono olo ja ällötys töissä. Tosin vaikuttimena saattoi olla se, kun joutui jo neljältä heräämään töihin, eikä saanut silloinkaan oikein mitään alas.. Ultra-aikakin tuli jo, jee! Se olis sitten 30.9.. eli parin viikon kuluttua [:)] Pikkasen jo mietityttää ja jännittää koko ultra! Toivottavasti pikkuisella on kuitenkin kaikki hyvin.
vai galluppii.. no mie asustan miehein kanssa Kymenlaaksossa, Kouvolassa. Oon melkeinpä ekoja äitejä kaveripiirissä, tosin sekin on niin laaja käsite. Lapsuuden kavereista oon oikeestaan toinen, kun yksi ulkomailla asuva kaverimme sai vauvan n. vuosi sitten, mutta muuten ei kaveripiirissä vielä montaa äitiä oo. Nii ja en polta[:D]
vai galluppii.. no mie asustan miehein kanssa Kymenlaaksossa, Kouvolassa. Oon melkeinpä ekoja äitejä kaveripiirissä, tosin sekin on niin laaja käsite. Lapsuuden kavereista oon oikeestaan toinen, kun yksi ulkomailla asuva kaverimme sai vauvan n. vuosi sitten, mutta muuten ei kaveripiirissä vielä montaa äitiä oo. Nii ja en polta[:D]