SyysMasut 2010 Kuvia

IIIIIhania masuja taas täällä [:)]
yritän tässä itekki saaha taas muokattuu kuvan sopivaan kokoon jotta saan tänne lisättyä..

Nii joo ja tää siis otettu tänään eli rv tasan 16! [:D] pullukka olo alkaa jo olemaan.

Teil on aivan ihania masuja! mä näytän vaan läskiltä :( Mut yritän tos myöhemmi tänää ottaa kuvan peilin kautta ja laittaa tänne näkyville. Äitiki jo vinoili ja kysy et "vieläkö saat takin kiinni"...

Purri: Ihan samanlainen olo, että vaan rasvakasa tuossa mahan kohdalla löllyy. Eilen juuri koitin syksyllä ostamaani takkia, jonka voisi ottaa nyt kohta käyttöön, kun ilmat lämpenee, niin sain mahan kohdalla olevat napit juuri ja juuri kiinni[:D] Saa nähdä kuinka pian ei enää mene ollenkaan[8D]

Masut senkun kasvaa, ihanata!

Tässä se nyt sit ois.. tosin oon just syöny tunti sitte, ja maha vieläki ihan täys [:D] Mutta tommonen pallo mulla  [:D] mies nukku ni en voinu sitä pyytää ottaa kuvaa, ni on vähä tärähtäny [:)]

No humpsis!!! on kaikalla tosiaan viikossa pullahtanu :) Kaunis vatsa!!![:)][:)]

Samoin taas mammalla, turbomasu vallan, odottelen itsekin miltä se tosiaan näyttää vaikka kuukauden päästä, kun jo nyt voisi kuvitella että LA häämöttäis lähempänäkin[:)]

Kaikalla on vallan söpö massu, kuten teillä kaikilla muillakin.
Itse tunnen oloni jo aikamoiseksi punkeroksi, ja nivuskivuista päätellen kasvaa koko ajan lisää. Viikon välein saa ilmeisesti olla kuvaamassa näin aluksi, niin näkee miten pullahtelee lisää [;)] Saas nähdä millanen valas musta tulee[:D]
Jos olis ennestään ollut jotain muutakin kuin luuta ja nahkaa, niin ei varmaankaan näkyis aivan heti...

Näyttääpi kasvaneen monella kivasti lyhyessä ajassa[:)] Lisäänpä omaa päivitystä näin pääsiäisen kunniaksi. Pientä muutosta näyttäisi täälläkin tapahtuneen, mutta ei pullahdusta.

Takaisin