SyysMasut 2010 Kuvia

ALKUPERÄINEN: H1987

En saa jostain syystä laitettua kuvaa tänne, olisin ultrakuvan laittanu mutta väittää että sitä ei tueta tai jotain...


Onko kuva .jpg muotoon tallennettu? Yleensä ainakin sitä tukee nää palvelimet. Jos ei niin, kokeile, jos saisi tallennettua uudestaan nimellä ja muuta tallennusvaiheessa muodoksi .jpg valikosta, joka löytyy tallennusnimen alapuolelta. En tiedä onko apua, tuli mieleen, et vika saattais olla siinä.. Viisaammat auttakoon enemmän[:D]
 
no eipä näkyny [8|] en saa ladattua kuvaa tota normaalia kautta kun liian iso kuva. Osaisko joku kertoo miten ne kuvat pienennetään tänne sopiviksi?
 
Moikka Pilpa!

Kokeile GIMP ohjelmalla tai sitten toi linkki käyttämällä tota link toimintoa.
 
tässä kuvassa oli menossa rv 10+5, uudempi kuva on otettu eri kameralla ja liian iso tiedosto. Muokkailen pienemmäksi jotta saan niitäkin tänne.



Oho, tulipa iso. no ainakin näkyy[:)]
 
Ihania mahoja! :) Minusta tuntuu ettei mun maha ole vieläkään kuin turvotusta.. Viikoilla 13 olen.
Naurattaa kuinka alussa aloinkaan masuani kuvailemaan, turvotustahan se oli :--D Nyt näillä viikoilla vasta aavistuksen pienen pieni kumpu alamahalla näkyy.
 
Jes, sain sen näkyviin.
EHKÄ? :D
No jos kuva näkyy niin siinä on meidän pikkuinen nt- ultrassa 12+5. Hyvä kuva saatiin pienestä ja oikein meille alkoi vilkuttelemaan kun kuvia rupes kätilö räpsimään. Siinäpä on <3


 
Tässäpä nt-ultrasta pieni asukkaamme. Nt-ultra meillä oli 23.2 eli siitäkin jo jokunen tovi. Must toi ultrakuva on ihan hullun näköinenen, kuin joku piru olisi kuvassa [:D] Kätilö sanoi että toi musta pienen pieni piste tuola "haaroissa" on täysi virtsarakko, jännä kun senkin jo pystyy ammattihenkilö erottamaan. Eli pisuhätä ollu tyypillä.

 
noniin, nyt sain uusimman kuvanki sellaiseen kokoon et saan liitettyä tänne [:)] eli tässä kuvassa nyt turvotus poistunut ja vauvamasua tullut jo tilalle. Rv 14+2

 
Niin kyllä ihmettelin itsekin miten selkeä kuva näkyi. :) Joo, ja varpaatkin näkyi hyvin mutta tuossa kuvassa ei erota :p
21.4 rakenneultraan, toivottavasti esittelee sukupuolielimensä niinku nyt viimeksikin joka paikan itsestään :)
 
Tässä kuva päivitystä..
Ja tää on otettu ennen ruokaa, joten ei niin kamalan iso pallo [:D]




 
Komeita mahoja teillä [:)] Nyt on varmaan kiivas kasvuvaihe alkanut, kun itsestäkin tuntuu, että maha olis selvästi taas isompi kuin viikko sitten. 
 
Ja sitten kun en osannut laittaa noita yhteen niin tässä masu 14+2 .
Näyttää kaikki muukin kasvaneen vaikkei kiloja olekkaan tullut?!?! liekö joku turvotus?!?!


 
Aika jännä, mulla menossa 15 viikko ja vielä ei massua juurikaan näy. Lähes kaikki samat vaatteetkin menee kuin mitä oli käytössä ennen raskautta. Ainoastaan yhdet farkut olen joutunut jättämään pois, kun ahdistivat istuessa jo alkuraskaudessa.

muoks: kirjotusvihreitä
 
Nopponen ja muutkin...

Ei kaikille tule välttämättä kuin pieni kumpu, on ilmeisesti sen verran tilava tuo lantio,että vaavi mahtuu sielläkin köllimään [;)]
Mieheni täti odotti tytärtään, ja oli juuri jäänyt äitiyslomalle. Raskaudestaan ei ollut hiiskunut kellekkään, ja minä odotin esikoistani tuolloin n.5kk:della. Olimme saunomassa, ja hänen siskonsa kysyi,että "oletko sä raskaana", johon vastaus oli:"joo-o, äitiyslomalle jäin eilen."
Vatsaa oli hänellä suurinpiirtein sen verran kun yleensä kuukkareitten aikana turpoaa [:D] Ja itse olin jo melkoinen valas [:D]
 
Takaisin
Top