Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vuotoa oli kyllä vähemmän kuin normaali kuukautisvuotoa, mutta huolettaa se kun ei olla enää ihan alkuraskaudessa.. Mutta toivotaan että olet oikeassa eikä ole syytä huoleen. :) Soitin varmuudeksi päivystykseen ja odotan nyt, että soittavat takaisin.SannaRiikka, oliko/onko vuotoa paljon? Jos mietityttää niin kannattaa tarkistuttaa. Vuodothan ovat täysin normaaleja ja yleisiä alkuraskauden aikana. Ruskea väri viittaisi vanhaan vereen, joka syystä tai toisesta nyt tuli ulos.
Kiva kuulla, että silti voi olla kaikki hyvin :) Tällasten tilanteiden varalta kotidoppler vois olla aika ihana! Vai lisäisköhän vaan huolta jos ei heti löytäiskään sydämen sykettä.. :)Niin ja kaikenlisäks mulla oli kipuakin! Mutta jos ei tule kirkasta vuotoa nii yleensä kaikki on ok :)
Kohdunsuulta tai limakalvoilla joskus tulee ruskeaa vuotoa, se on yleensä tullut jo aiemmin ja tulee muutaman päivän päästä ulos. SannaRiikka, ultrattiinko sulla alakautta vai vatsan päältä?
Loppuraskaudessa tulee sitten taas ruskeaa vuotoa kun kohdunsuu alkaa pehmentyä ja avautua. Sydänäänten kuuleminen varmasti helpottaa oloa, mutta itse olen saanut niitä kovin huonosti kuulumaan. Istukka on edessä joten kaipa sekin vaimentaa.
Tosin monella on kirkastakin veristä vuotoa, ja silti kaikki hyvin eikä edes ehkä selviä mistä vuoto johtuu. Koskaan ei voi tietää. Ainakin niitä sydänääniä pääsee yleensä helposti neuvolaan kuuntelemaan.