Syyskuun supinat

Mä oon kans tilannu sen :) en halunnu sitä hoitolaukkua, vaan tilasin sen 6lehteä + 2 lehteä kaupan päälle :) lokakuus pitäis tulla luukusta..
 
Mä tilasin jo kesällä vauvalehden, kaks numeroa jo tullutki. :) sillon sai kaupan päälle valokuvakehyksen 3:lle kuvalle jossa lukee family :)
 
Pöh, se on hyvä tilata etukäteen. Mulle yritettiin jotain vauvalehteä myydä sanoilla, että jossain numerossa käsitellään hoitopöytiä ja toisessa vaunuja jne. No, siinä sitten selitin ettei ehkä iske msikäläiseen kun vauva on syntynyt ja noi on jo ratkaistu.
Mut anoppi tilas meille Vauva-lehden, niin se tulee kuitenkin. Tykkään paljon enemmän kuin Kaksplus

-lehdestä.
 
Täytyy Vauva-lehti laittaa tilaukseen ja samoin hakea se babybox. Ennen nt-ultraa niitä innoissaan odotti ja nyt kun voisi jo hankkia, tuntuu ettei sittenkään uskalla.
 
Mulle tulee kanssa vauva. Luin yksi päivä Meidän perhettä ja se vaikutti silloin laadukkaammalta. Mutta eihän sitä tilausta voi enää muuttaa
 
Viime raskaudessa kukaan muu ei käpälöinyt mun mahaa kuin mies ja neuvolantäti/lääkäri :)
 
Sokoksella on tarjouksessa bio-oil. Onko se järkevä hankinta? Onko kellään kokemusta?
 
Mulla on sitä bio-oilia. Tuntuu hyvälle, imeytyy nopeasti ja ei tuoksu voimakkaalle. Ainut miinus, että pieni purkki maksaa 11€ ja mulla menny jo puolet lyhyessä ajassa.. mut kannattaa ostaa varsinki jos tarjouksessa on. :)
 
Mulla bio-oil laitto nahan kutiamaan ja arpia tuli paljon kautta runsaasti öljyämisestä huolimatta :sad001
 
Höh :sad001 mulla ei kutise yhtää. Riippuu niin ihotyypistäki varmaa. Mut onhan se niin, että jos nahka lähtee nopeesti venymään, nii ei siinä rasvailut hirveesti auta :/
 
Mulla oli edellisessa raskaudessa käytössä bio-oil ja taisin keretä lotraamaan ainakin 6 purkkia yhteensä. Aamuin illoin laitoin. Mukavaahan se oli rasvata, jos sillä jotain arpia esti. Kyllä niitä arpia tuli ainakin meikäläisellä öljyilustä huolimatta mielin määrin!!! :wink Nyt en paljon ole öljyjä ehtinyt lotrata. Sillointällöin täsmä öljyilyä harrastanut.. ihan ok tuoksu tossa bio-oilissa.

Uutena ihoa hoitavana öljynä olen käyttänyt jonkinverran laventeli-eteeristä öljyä kookosöljyyn laimennettuna. Tuloksista en osaa vielä mitään sanoa..
 
Takaisin
Top