emillanaatulia, voi olla supistusta, muuttuuko sen jälkeen kohtu aivan kovaksi? sikäli jos tunnet kohdun jo hyvin ulkopuolelta, en tiedä millä viikolla oot :D Mulla supparit niin voimakkaita, etten pysty kävelemään sen tullessa, ja joutuu menemään kumaraan, mieluiten niin että saa tukea vaikka pöydästä. Ei aina niinkään satu, mutta tuntuu tosi epämukavalta, vähän kuin jonkun käsi nappaisi kiinni sisäpuolelta. Supistelut kuuluu joissain määrin asiaan, mutta kannattaa kuulostella niitä, jos ovat oikein voimakkaita että sattuu, kannattaa käydä lääkärillä tarkistuttamassa tulehdusten ja kohdunkaulan lyhenemisen varalta heti, ettei mene pahaksi tilanne! :)
Pahoinvointi on edelleen päällä, joskin lievempänä kuin aiemmin. Oon kuitenkin viime päivinä oksennellut kerran päivään suunnilleen :/ viikkoja 17+2 nyt, eikä loppua näy..joten kärsivällisyyttä vaaditaan, toivottavasti ei koko raskautta tarvitse kärsiä :D
Pahoinvointi on edelleen päällä, joskin lievempänä kuin aiemmin. Oon kuitenkin viime päivinä oksennellut kerran päivään suunnilleen :/ viikkoja 17+2 nyt, eikä loppua näy..joten kärsivällisyyttä vaaditaan, toivottavasti ei koko raskautta tarvitse kärsiä :D