Syyskuun supinat

Ninni22

Foorumin legenda
Maaliskuunmammat 2016
Lokakuiset 2021
Syyskuun supinat tänne. Otsikko matkittu huhtikuisilta! :)
 
Tosi ristiriitaista, kun toisaalta haluan, että maha kasvaa ja raskaus näkyy eli en näytä pelkästään lihavalta, mutta toisaalta en haluais, että raskaus vielä näkyis vähään aikaan töitten kannalta. Muuten voisin hillua kireissä vaatteissa ja antaa mahan näkyä, mutta olen toistaiseksi työttömänä ja mahdolliset tulevat työhaastattelut jännittää, että en pysty piilottelemaan mahaa ja jää paikka saamatta.
 
Tähtityär tuossa on pointtia :/ on se vaan kumma kun raskaus voi olla syynä että ei saa työpaikkaa. Kuitenki loppujen lopuks sen lapsen kaa ollaan lyhyen aikaa kotona ja töitä edessä vielä monen monta vuotta!
 
Tähtityär, viimeksi raskausaikana sain hyvin töitä. Ekassa paikassa lopetin 2viikon jälkeen kun pitikin nostella painavia enkä ilennyt jatkuvaan pyytää muita nostamaan.
Sitten sain oman alan töitä, olin jo 5kk raskaana ja töitä sain tehdä loppuun saakka :) haastattelija oli huippu, totesi vain että raskaus ei ole sairaus :)
 
Mulla vähän sama homma.. Sain juuri ylennyksen, mutta se on vasta määräaikainen joulukuun loppuun ja siitä sit jatkuis jos kaikki on menny hyvin ym. Ja just marras-joulukuussa pitäis kertoo viimestää raskaudesta esimiehelle :/
On se harmi ku raskaus vaikuttaa niin paljon vaikka ei sais..
 
Mä katoin vähän aikaa ja totesin, ettei ihan mun juttu :D
 
Siis mä tykkään kattoo tota Toisenlaisia äitejä mut yhteenkään äitiin en oikein oo pystyny viel kertaakaan samaistuu. Mut must on kiva kattoo millasii eri ajatuksia ja tapoja ihmisillä on :)

Mut ehkä just siks kun siinä on kai tarkoituskin olla vähän ääripäitä ja äitejä erilaisilla taustoilla.
Usein mullakin tota katsoessa monet ohjelman jutut menee ohi korkeelta ja kovaa :D
 
Jep :D

Täytyy myöntää et mä kyllä vähän ääneen naurahdin ku se siinä alko puhuu keholleen "Mä rakastan sua keho, kaunis rakas keho" ym :D

Kauhee mä oon, kaikki tyylillään!! :D
 
No kyllä muaki nauratti, jotenki jopa hävetti :D vaikka siis tuo tilanne on kivulias, nii en mä usko että kivusta eroon pääsee hokemalla että rakastan mun kehoa. Silti hienostihan se meni, ite en vapaaehtoisesti tohon lähtis. Tällä hetkellä ainaki mä haluan sitte kaikki "myrkyt" :D
 
Meilläkin miehen kanssa meni jakson jutut vähän ohi ymmärryksen, mutta toki jokainen taaplaa tyylillään :D Monesti toisenlaisia äitejä katsoessa kaivelen jossain vaiheessa nenäliinaa esiin, mutta nyt ei oikein kolahtanut. Kiva kuitenkin nähdä, miten erilaisia ja eri tilanteissa nuo perheet ja äidit on :)
 
Joo mäki oon monien jaksojen kanssa aina nenäliinan kanssa, mutta en kyllä tässä tällä kertaa :D

En kestä ku oon käyny kyttäilemässä tammikuisten masuja, miten söpöjä vauvamahoja! Kasvaispa jo itellekki :)

Mä nään muuten paljon unia mm. keskenmenosta, imetyksestä ym. Onks muilla vastaavia unia?
Viimeks näin unta, että mä imetin mun vauvaa ja sit mun tissit vaan tyhjeni. Sillee et ne oli vaa ihan tyhjät pussit :D ja olin ihan paniikissa et mitä nyt! Ja samassa unessa mun vauva oli kaks viikkoa vanha ja se jo istuskeli lattialla ja konttaili. Se oli kyl ahdistava uni :D
 
Tänään olen parkunut. Vieläkin itkettää. Näin Facebookissa uutisvideon, jossa oli kuvattu pakolaisia. Video alkoi sillä, että pieni poika näytti nukkuvan rannalla, mutta viimeistään kun aallot löivät pienen pojan ruumiin yli, tajusi että lapsi oli kuollut.
Se oli ihan hirveää. Hormonit vaikuttaa lisäksi, ja sitten toi oma pieni poika jolle toivoo maailmassa vain kaikkea hyvää ja pelkää että jotain pahaa tapahtuu. Että jonkun pieni poika on kuollut ja makaa yksin rannalla. Tekisi mieli mennä halaamaan sitä pientä poikaa, mutta on myöhäistä. Hirveää, hirveää.
 
Kobe ihan kauheaa, ei saisi edes katsoa videoita mitä kamalaa maailmalla tapahtuu.. :sad001
 
Mä oon kyllä suunnitellut ihan uutispaastoa koska hormoonitunnemyrskyt. Nyt tuntuu että ne koskettaa ihan kolminkertaisesti ja kaikissa vaan hoetaan miten paljon etenkin lapsia kuolee onnettomuuksissa jnejne.. pieni silmien ummistus maailmalta vois tehdä ihan hyvää :bored:
 
Takaisin
Top