Syyskuu

Eilen ihan yks kaks yllättäin rantautu mulle flunssa kuvioihin ja tänä aamuna huomasin et pojalla samat oireet.. ei tullu paljoo viimeyönä nukuttua ku kurkku ja korvat kipeinä ja nenu tukossa..
 
Tiukuuu, jos sulla ei oo aiempia lapsia ja PYSTYT lepäämään, niin tee se mun puolesta! Mä niin lepäisin tarpeeksi näiden järkkyjen supistelujen kanssa, jos vaan esikoisen hoidolta pystyis.
 
M&S; ei oo lapsia ennestään :) ainoat joiden takia joudun välillä kykkimään, on meidän kissat. Täällä on nyt otettuki tää päivä ihan lekotellen. Alavatsa arkana eilisistä supisteluista ja helposti supistaa vieläkin esim sohvalta itteään punnertaessa.
 
Jee, eiköhän se flunssa iskenyt tänne. Toivottavasti menis nopeesti ohi! Vaikka eiks siihen yleensä mee se 2 viikkoa tai 14 päivää :D
 
Jee, eiköhän se flunssa iskenyt tänne. Toivottavasti menis nopeesti ohi! Vaikka eiks siihen yleensä mee se 2 viikkoa tai 14 päivää :D
2 viikkoo ja 3 päivää kestänyt tää mun flunssa. Limaa irtoaa edelleen 24/7 :D
 
O-ou.. Toivotaan ettei oo yhtä sinnikäs tää lenssu! Kesällä sain kuitenkin "nauttia" viiden viikon flunssasta silmä- ja korvatulehduksineen.
 
Mulla flunssa loppumaisillaan nyt 4 viikon jälkeen. Kerkesin jo miettiä et onko sittenkin vaan jotain raskausoiretta tämäkin, kun olo ekan viikon jälkeen ihan normaali mut tolkuton räkäisyys vaan päällä koko ajan, mistä sitä voikin muodostua niin paljon?!. Mut onneks ei siis tarvikaan ehkä niistää synnytykseen saakka:happy:
 
Ilakoin kun sain nenän auki suihkeella ja vasta sen jälkeen googlasin saako sitä edes käyttää. No ei sais. Mut nyt on nenä auki! En pysty nukkumaan jos joudun hengittämään suun kautta. Ens yöksi pitää silti keksiä jotain muuta.. Hankalaa kun suurin osa flunssalääkkeistä (niistä mitä käyttäisin) on kielletty raskauden aikana!
 
Mä ostin ekaan kolmannen nuhaan semmoista voidemaista nenäsuihketta. Piparmintun hajusta..avas hyvin nenän. Suositeltiin urheilijoille ja raskaana oleville. Kaivan nimen jos haluat?
Strepsilsei tai bafusinei saa imeskellä. Ilmeisesti panadol hottia voi juoda ja panadoli tabuiki tietysti.
 
Hepsuli: Kaiva se nimi koska tää kestoflunssa jatkuu ja tuntuu että mitään ei jaksa
 
Kaikki sympatia flunssaa poteville! Mulla on allerginen nuha palanut takaisin ja oon kuin loukussa koska pölyrätin heiluttelu ei nyt onnistu. Liekö siitä edes apua. Vkl palkkaan jonku aputytön miehen kaveriksi siivoamaan, ei hän itse ehdi muuta kuin lattiat pesemään.

Päivistä on tullut kyllä pitkiä. Kun viimeisetkin vauvanvaatteet on viikattu ja nuuskittu tietty :Heartbigred:love7 ja lakanat silitetty, huomaan ettei ole tekemistä. Pelkkä tiski tai ruuanlaitto saa supistelut yltymään. Alkoi kutkuttamaan tuo täällä mainittu toukkapussi. En ole ala-asteen jälkeen sukkapuikkoihin koskenut. Mutta nyt kävin ostamassa ihanan langa
 
Täälläkin tuntuu että vois olla flunssa tulossa :sad001 välillä kipeä olo ja aivastuttaa ja sitten taas iha ok olla, toivottavasti ei tuu mitään mega pahaa ja pitkää flunssaa mitä ilmeisesti ollu liikkeellä :)
 
Ihan mieletön vapauden tunne iski! Enää kolme duunipäivää, jotka oon pyhittänyt sähköpostin raivaamiselle, projektien loppuunsaattamiselle ja delegoinnille, eli aivot narikkaan ja rentoa puuhaa jäljellä.

Mä oon ihan syksyn ihminen ja nyt tajusin, että mä voin oikeesti lenkkeillä ja ulkoilla aamuisin, aamupäivisin ja päivisinkin ja sitten on illat aikaa ja mielenrauhaa keskittyä lapsiin.

Voi taivas, miten pähee fiilis! Lisäksi neuvolalääkäri sanoi, ettei vauva vielä ole kiinnittynyt eikämuitakaan merkkejä synnytyksestä ole, joten ehkä saan nauttia vapaudesta jonkin aikaa. Jibii!!
 
Hei! Sainpa aikaseksi tänään vaihtaa tuon nimimerkin "kyfistä.." ja jopa ajattelin että vois liittyä keskusteluihin. Helmikuusta lähtien kyllä seuraillut mutta ei oo saanu aikaseks kirjoitella :D Esikoista siis odotellaan ja kuten MamaXfive niin äitiyslomaa myös, joka alkais nyt lauantain jälkeen :) Saapi vähän aikaa rentoutua sitten :)
 
Mä oon myös haaveillut babynestistä. Ostaa en aio mutta tehdä voisin jos jaksaisin.
 
Nyt kun synnytys alkaa lähestyä vääjäämättä niin stressaan että vedet menee sänkyyn ja patja samantien pilalle.. Mites, onko tapana että raskaana olevat vuoraa sängyn muovilla/kosteussuojalla vai onks tää ihan tyhmä ajatus? Muutenkin jos sitä vettä tulee paljon niin entä lattiat ja auton penkit :D Kohta vuoraan koko kämpän jätesäkkeihin!
 
viime kerralla mä nukuin pyyhkeen päällä varuiks, mikä kyllä riitti ja molemmilla kerroilla oli autonpenkin suojanakin taiteltu pyyhe.
 
Mietiskelin tätä samaa asiaa ääneen ja anoppi vaan totesi, että ei sitä vettä niin paljon tule, että paikat piloille menisi... Tarkoitti siis lähellä la:ta tapahtuvaa vesien menoa. Tiedä sitten. Olen ihmisten puheista kyllä saanut kuvan, että ei välttämättä pikkuhousujen kastuminen siinä kohtaa riitä.
 
Takaisin
Top