Syyskuu

Mulla oli "loppu raskaudesta" ja kyllä nyt kaks viikkoa synnytyksestä voin sanoa että onpas mulla ihana mies kaikinpuolin. Yöllä hän todellakin nukkuu. Edes parkuva vauva ei saa häntä hereille, mutta ottaa sitten kiinni päivällä sen minkä ehtii. Sitten sitä toista siinä katselet niin miettii miten on mies miehistynyt ihan hetkessä..wau! Pistettiin yks selvityskin menemään..jos vaikka kastepäivänä ois luvat saatu. :wink
 
Mulla on kanssa puoliso petrannut vikat raskausviikot ihan mielettömästi. Yleensä vaimo valittaa ties mistä turhasta milloinkin, mutta nyt hoitaa tuplamäärän hommia eikä valita yhtään. Meni jopa ekaa kertaa elämässään patjalle pojan huoneeseen nukkumaan, kun flunssa herätti poikaa tunnin välein viime viikolla. Aiemmin ei kuulemma selkä ole kestänyt sillä patjalla nukkumista..ehkä mun kommentit on jo nyt alkanut purra, että hän on sitten esikoisen (terveenä tosi vähäisistä) yöheräilyistä vastuussa, kun mä olen vauvan heräilyissä kiinni.
 
Ihana äitini osti mulle Tens-laitteen synnytystä varten ❤️. Me ollaan kyllä niin samasta puusta veistettyjä, että hän tietää melkein sanomattakin mitä mä tarvin tai mistä tykkään. Voin sit jatkossa käyttää sitä laitetta näihin mun iänikuisiin jalkakipuihin :)
 
Hyi kamala näin unta että kävin lääkärissä ja selvis etten ollu koskaan raskaana ollukaan... tuli tosi surullinen ja tyhjä olo näin pitkälle odottaneena ja heräsin siihen. Heti piti tunnustella mahaa että vakuutuin unen ja todellisuuden erosta... ja vauvakin alkoi heräillä sopivasti :) nyt streptokokkinäytettä kaivelemaan! Yhh.
 
Minivöö, näin itsekin samanlaista unta vielä kun olin raskaana. :/ Sitä heräs ihan hätkähtäen tunnustelemaan mahaansa. Nyt mun maha on kohta muisto vain. Miehelleni sanoin että kaipaan sitä kun sormet ja varpaat ei ollut koko aika jäässä. Siis mun ääreisverenkierto on huono taas.. Mies omalla huumorillaan oli mua kaatamassa jo pihan sepeleille vauvapuuhiin. :) Kastepaikka/-päivä,-pappi varatut. Sinne kuitenkin pari kuukautta aikaa. Ajattelin että poju ehtii kasvaa hyvin niin uskaltaa antaa vieraidenkin käsiteltäväksi. Nyt mies haluukin että lähetetään oikein kutsut ihmisille kasteeseen. Se yksi homma mun ideana oli pitää salaisuutena, mutta hän ihan itse ehdotti että laitetaan sekin kutsuihin. o_O Mitä ihmettä on tapahtunut mun ujolle avomiehelle. Musta tuntuu jotenkin loukkaukselta "oikeita" keskosvauvoja kohtaan puhua meidän pojusta keskosena (rv35 ), mutta sitä hän ilmeisesti kuitenkin on?
 
Tuossa joku ilta isäntä ohi mennen kokeili mahaa oikein huolella ja puheli samalla typylle. Hetken päästä tuumas että nyt täytyy tätä mahaa tunnustella ja kattella ku parin kuukauden päästä hyvä että siihen saa edes vilkaista! :laughing002 molemmat revettiin tosissaan nauramaan, kun muisteltiin aikaa esikoisen syntymän jälkeen. En siis oikeasti pitänyt siitä mahasta ollenkaan ja isäntäkin sai sen huomata. Nyt osaa vielä toistaseks suhtautua asiaan huumorilla ja ohimenevänä ilmiönä:wink
 
Nyt on laskettu aika ja poika makoilee tässä tyytyväisenä. Kotiuduttiin maanantaina. Kiitollinen olen siitä, että on jo ulkona :) Vaikka väsyneenä on aina hirveää herätä ja alapäätä pakottaa. Kestovaipoilla & harsoilla ollaan menty pari päivää, saatiin lainaan monta kavereilta ja niitä on ihan kiva kokeilla rauhassa kotona. Mies on myös ollut ihmeellinen ja isyys tuntuu sujuvan luonnostaan.
 
hannah, voi suloisuutta!!!! :) Itse täällä jännitän huomista käynnistystä, mutta tuo ihana kuva palautti taas mieleen että mihin tässä tähdätään ja että kaikkien kipujen päässä odottaa vauva :happy:
 
Joo sieltä se rakkauspakkaus on tulossa pian sullekin! Toivotaan että olis helpompaa nyt, todennäköisestihän se niin on :)
 
Ihan hirveetä kun tulee vauvakuume tota kuvaa kattoessa!!! Kääk! Onneksi tähän kuumeeseen saa piakkoin "lääkettä" :D :wink ( on kyllä aivan ihana kuva :Heartred )
 
Aika rankka jakso tänään Toisenlaisissa äideissä. Hirvee vollotus täällä tottakai.
Mun yhden kaverin viikon vanha vaavi on vastasyntyneiden teholla. Tuntuu tosi ikävältä. Alkanut itsekin pelätä et mitä jos omalla vaavilla olisikin jokin hätä mitä ei ole huomattu.. Huoh.
 
Minkki, mä en edes uskaltanut katsoa. Itken jo, kun vedän vauvan unilelun soimaan, sekin on musta jo niin liikuttavaa...niin sitä tunteet herää!
 
Aika rankka jakso tänään Toisenlaisissa äideissä. Hirvee vollotus täällä tottakai.
Mun yhden kaverin viikon vanha vaavi on vastasyntyneiden teholla. Tuntuu tosi ikävältä. Alkanut itsekin pelätä et mitä jos omalla vaavilla olisikin jokin hätä mitä ei ole huomattu.. Huoh.
Oli kyllä rankka jakso.. Mutta voi että mulla niin kyyneleet kihosi silmiin ja sydän oli pakahtua, kun katsoin sitä heidän pientä söpöä tuhisijaa ja mietin että kohta saan pitää ihan omaa tuhisijaa sylissä ja suukotella pieniä varpaita ❤️
 
Joo, hyvä että varoititte, mun pitää jättää väliin tää jakso. Pelkään muutenkin ihan liikaa, että vauvalla on jokin hätä.
 
  • Tykkään
Reaktiot: jnk
Oli kyllä rankka jakso, piti skippaa hetki ekan mainoskatkon jälkeen. Juuri luin Pirittan välittämät terveiset Facebookin sivulta Tanjan perheeltä, pikkuinen ollut osastolla hoidossa koko ajan ja ensi viikolla alkavat sitten ne hoidot. Kunpa kaikki menisi heillä hyvin. Tulipahan kyynelehdittyä, huuuuuh.
 
Tuli siinä tippa linssiin kun niin kauniisti puhui äiti tyttärestään. Voimia heille!
 
Takaisin
Top