Anna_ mä ostin jonkun Boobin paidan hesan kampin bebesin kesäalesta niin tiesin sopivan koon. Itse käytän normaalisti 46/48 ja ostin xl-kokoa. Niissä on tärkeää, ettei koko ole liian iso rintojen kohdalta, imetysluukku valuu muuten, eikä pysy päällä. Mä en niitä vinoja aukioita tykännyt käyttää, kun ei rinta mahtunut siitä kunnolla esiin, kiristi ja oli ikävä.. Mulla oli jotain Momzelle-toppeja (sisko asuu Amerikassa, toi sieltä tullessaan). Nyt oon tilannut Frugi-merkkisiä, ne tuntuu olevan boobia isompia, L-kokoisia ostanut.
Mä en ite jaksa taas juosta kaupoissa, joskus kyllästyin niihon sovituskoppifiiliksiin JA etsiskelemään omaa kokoa. Nettikaupoissa näkee niin nopeasti, onko omaa kokoa jäljellä.. Ja nyt varsinkin, kun on toi smartpost-systeemi, noin tulee tohon lähikauppaan paketit, josta saa ilman postissa jonottelua haettua paketin vaikka myöhään illalla tai viikonloppuna. Palautukset joutuu toki tekemään sit ihan postin kautta. Mutta tunnustaudun nettikauppojen suurkäyttäjäksi. :)
Eli Boob, Momzelle ja nyt ilman käyttökokemusta Frugi-paitoja on mulla varastossa. Liiveinä Bravadon Body Silk Seamless ja samaa merkkiä urheilutopin näköisiä imetys"liivejä". Mä käytin niitä virttyneimpiä imetyspaitoja kotona ja parempikuntoisia kyläillessä ja "ulkona" ollessa. Kyllä se helpotti elämää, kun sitä imetystä tulee tehtyä aika monta kertaa päivässä ja alussa varsinkin aikamoisen pitkiä toveja kerrallaan. Esikoista muistan imettäneeni joskus kylässä 1-1,5h, niin ei viittinyt niin pitkäksi aikaa vetäytyä johonkin toiseen huoneeseen...
En oo itse kokeillut hm- ja muiden ketjujen imetysvaatteita. Silloin kun 2011 koitin etsiä niistä, en löytänyt hesasta sitä oikeaa liikettä, missä äitiys/imetysvaatteita olis ollut valikoimassa, sen takia en niihin sitten ikinä perehtynyt. Ikinä en oo ostanut noita "merkki"imetysvaatteita normihintaan, vaan kyttäilen ale-hintoja ja vielä jos tulee lisäale-koodi sähköpostiin, niin sitten tilaus vetämään..
Nyt kun saadaan syksyä ja talvea vasten vauvamme, niin on se ihanaa, että oikeanlaiset vermeet! :) jos huppareista tykkää, niin se Boobin B-warmer imetyshuppari on ihana :) normihintaan suolainen, joten alesta alesta... Uudet värit kun tulee, edellisen sesongin värit myydään jonkinlaisella alella.
Ja voihan sitä harsolla peittää joo, mutta sitä peitettävää on aika paljon, jos joutuu oman paidanhelman nostaa. Kyllä mä oon jotain huivia saattanut vielä lisäksi laittaa, jos läsnäolevat tuntuu häiriintyvän tai itseä häiritsee läsnäolevat vieraat ihmiset. Mut siinä ei sitten paljoa tarttekaan peitellä, kun imetyspaita itsessään suojaa katseilta jo niin hyvin.