Onnea synttärisankareille :)!
Mä oon ihmeen hyvin saanut viimeöinä nukuttua, normaalisti oon heränny vaille kuus kun mies lähtee töihin ja pyöriny sängyssä ja sitten tuskastuneena noussu ylös kun ei vaan sit tuu uni enää. Nyt oon parina aamuna nukkunu kevyesti kymmeneen asti, kuten tänään :) Näin kun menis tää loppuaika niin olis sit oikeesti levänny ja jaksais sen synnytyksenkin :) Mä kun oon iltavirkku niin meillä mennään reilusti yli puolenyön vasta nukkumaan...
Mä oon ihmeen hyvin saanut viimeöinä nukuttua, normaalisti oon heränny vaille kuus kun mies lähtee töihin ja pyöriny sängyssä ja sitten tuskastuneena noussu ylös kun ei vaan sit tuu uni enää. Nyt oon parina aamuna nukkunu kevyesti kymmeneen asti, kuten tänään :) Näin kun menis tää loppuaika niin olis sit oikeesti levänny ja jaksais sen synnytyksenkin :) Mä kun oon iltavirkku niin meillä mennään reilusti yli puolenyön vasta nukkumaan...
Minulla synttärit 20.9 , mutta toivon kyl että saisin tän ihanan synttärilahjan ennnen omaa syntymäpäivää
Tänään tuli täyteen tasan 39+0 ja vähän jo jänskättää, mutta luulen että ainakin ens viikolle menee ennenkuin syntyy. Me käytiin äippäpolilla viimeviikolla verenpaineiden nousun takia mut kaikki kuitenkin kunnossa ja sain ultrassa pikkuisen taas nähdäkkin, painoarvioksi saatiin 3,3kg ja ihan keskikäyrällä mennään
Nyt kun malttais vaan rauhassa odotella, kenties sinne ensi viikkoon?
Tänään oli vuorossa nettishoppailua,hihiihhi. Miehelle on iskenyt kauhea autokuume ja tänään olisi tarkoitus mennä katsomaan uutta autoa, saas nähdä mitä siitä tulee :D