Syyskuu!!!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja puapru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No et oo helpolla päässy BumbleBee! Meillä onneks meni 7viikon ikäsenä ohi vatsa vaivat ja siitä elämä helpottukin kovasti :) Toivotan, että ei nyt tulis koliikkia ja muutenkin vois päästä "helpolla" koska on kuitenkin jo toi yksi tossa pyörimässä.

Heidi, meillä yliaikaisuus kontrolli perjantaina 13. päivä, täällä juuri hiotaan tekniikkaa miten osattaisiin olla miehen kanssa topakoita ja vaatia käynnistystä ;)

Joo ei se helppoa ollut mut oon yrittäny kääntää senki nyt positiiviseks, tietää mitä kokeilla ja osaa ehkä vaatia synnärillä enemmän neuvoja, nekun jäi vähälle,ilmeisesti kiireen takia. Luottavaisin milin kohti tulevaisuutta :happy112

Jahas nyt se ois menoa, täällä taksia ootellaan. Mies lähti aamulla töihin noin 70 kilsan päähän. Aiko tulla töiden jälkeen piipahtaa sairaalassa :) HUI! Saa nähä miten tämä lähtee käyntiin. Otin mukaan kirjan, lehden ja kutomisen, että ois jotain tekemistä :D

Kiitos kovasti :) Kyllä tuli illalla mietittyä kaikkee ja muutama kyynelki tirautettua, ku ajatteli, et ens kerran ku tuun kotiin on meitä kolme! Ei oo taksimies puheliasta sorttia :D Ei ehkä uskalla kysellä, luulee pian, että synnytän tähän :laughing021

Tsemppiä lilli :) Minulla on ihan tosi tylsää tänään.. ei oo mitään tekemistä.. Viime viikko oli täynnä ohjelmaa mut täl viikolla mul ei oo mitään kun ajattelin että tässä vaiheessa olisi se pienokainen sylissä.. Nyt täytyy äkkiä keksiä tekemistä koska muuten tästä viikosta tulee TOSI PIIIITKÄ.... Nyt menen ainakin lounaalle miehen kanssa ja sitten ehkä vähän shoppailee :wink

Lillille isot tsempit, kerro miten käynnistys etenee jos itsellä sama edessä viimeistään ensi viikolla!

Meillä mies jäi töistä nyt pois, ihanaa kun ei tartte sitä enää stressata. Tänään meinattiin kylätellä jossain kunhan tässä herätään kunnolla. Miehelle kyllä täytyy keksiä jotain ihanaa kun vauva syntyy, on niiiiiiin hienosti jaksanut tukea koko raskausajan, erityisesti nämä viimeiset viikot kun oon ollut välillä varmaan ihan kamala nainen! Aamulla miehelle sanoinkin että anteeksi kun oon tämmöinen huomio-huora, tämä ilmaus nauratti miestä kovin ;)

Taidan mennä takasin petiin. Oli niin katkonainen yö, että silmät on ihan ristissä. Eipä kyllä taid jäädä viimeiseksi katkonaiseksi yöksi....

Huh hellettä :) Juuri tuun ulkoa haravoimasta ja sitä ennen olin pienellä lenkillä :) Mutta eipä nyt mitään oireilua saa aikaan... Vauva vaan aloitti myös oman touhu hetkensä :D maha heiluu ja pomppii toisen liikkeistä niin, että melkein pitää pitä kiinni ettei tipahda :D Pitääköhän tässä saunaa vielä kokeilla josko jotai supistuksia tulis tännekki kylään :)

Kyllä tämä sairaalaelämä näyttää kurjalta! Nää vaatteet on ihan kamalar, ei mikään hehkee olo. Nyt otettu eka lääke ja sitä ennen otettiin käyrät. Hahahah, ja heti kävi niin hassu juttu, kun täyttelin allergialistaa, niin siinä oli sit et voiko syödä maksaa, kiltti tyttönä pistin rastim siihen(ajattelin että ei sovi laittaa että EI, kun en vaan siitä tykkää), mutta sitten tajusin, että eihän sitä saa edes raskaana syödäkkään. Pitää vaan toivoo, ettei sieltä tulisi sitä maksaa :D Kai ne kattoo miltä osastolta se on tullut...

Hahhah se kaapu on kyllä ihan omaa luokkaansa, ainakin hus-sairaaloissa.. Onneks ne värit ei tarkoita kokoja, olis ikävä kun pitäis koko ajan olla saman värisessä, ja mulla kun se olis vielä sellanen kamala ruskea, joka pyjamassa on isompi koko.. Mut ei oo tosiaan kovin panostettu esteettisyyteen mielialan kohentajana niissä.. Tsemppii Lili <3

Ei ne kauhee edustavia ole, mutta musta ne oli sen synnytyksen jälkeen ihanan väljät :) ja se että niitä oikeesti viitti vaihtaa vaikka tunnin välein, koska mä hikoilin kun sika ja sotkin sillä jälkivuodolla, kyllä aina sängyn ja kaikki. En tiiä miten ne siteet ei vaan pysy mun housuissa ja aina sitä verta oli jossain muuallakin :D

Tossa tajusin, että huomenna ois itse asiassa aika hauska numero sarja syntyä tän meidän vauvan. Kun esikoinen on syntynyt 21.06 nii tälle tulis 12.09 vähän vaan heittelee numeroita eripäin :D hahhaha

Kävimpä töissäkin tänää pyörähtään, kun kavereilta tuli levytilauksia. Työkaverit oli ihan kauhussaan, kun mä vielki yhes koossa. ja naurovat tätä mun palloa :D Kun ei mussa oikeesti ole kun tää pallo tässä edessä :D on se varmaan ulkopuolisesta hauskan näköstä, varsinkin sellasesta jotka tietää miltä mä oikeesti näytän :D

Minäki kävin tänään töissä pyörähtään, moikkaan työkavereita. Aina samalla saa raatailla myös asiakkaiden kanssa, vaikkakin vastata monen monta kertaa milloin se la olikaan jne. On vaan niin kova ikävä jumpalle, että meinasin olla hurja ja käydä vielä kokeileen salia ja ehkä venyttelytuntia. :)

Sairaalakamppeethan on aina sairaalakamppeet, mutta minäki uskon arvostavani sitä väljyyttä synnytyksen jälkeen. Ja jos on sotkustaki hommaa, niin onhan se kätevää vaihtaa kamppeet ja laittaa toisten pyykättäväksi. :D Ja sitten kun pääsee kotiin, on ihanaa laittaa omat vaatteet ja olla omassa viihtyisässä ympäristössä. ;)

Mä varmaan joudun otamaan sairaalasta ne vaatteet itselleni kotiin, kun on tuota painoa ja rasvaa kertyny sen verta että tuskin omat housut enää menee jalkaan synnytyksen jälkeenkään :biggrin

Lilli, ootko sinä KYSissä? Jos oot, niin mua kyllä kiinnostaa millainen meininki siellä on!

Meillä saa onneksi olla omissa vaatteissaan sairaalassa, toki jos alkavat käynnistää niin sitten vaihdan minäkin sairaalan vaatteisiin. Huoh, kyllä minä paljon mieluummin "tylsistyisin" kotona kun vötkyttelisin täällä sairaalassa.. Ja minähän olen siis täällä työpaikallani makaamassa, mies just sanoi tänään että miten viitin vetää itkupotkuraivarit työkaverin edessä kun en päässytkään kotiin mutta jos v....aa niin v....aa, minä kyllä sen näytän! :D

Takaisin