Piti tulla taas katsomaan, onko jo uusia syntynyt maailmaan. Täällä ei tapahdu mitään, supistuksista ei tietoakaan. Limatulppaa ei ole näkynyt, eikä lapsivettä.
Vauva on ollut ärsyttävän rauhallinen jo muutaman päivän. Kyllä se siellä pyörii ja möyrii, mutta välillä saattaa olla puolikin tuntia ihan hiljaa ja silloin iskee paniikki. Viime yönä tein liikelaskentaa, kun en huoleltani saanut unta. Samalla päädyin lukemaan tarinoita kohtukuolemista. (Juuri näitä kannattaakin lukea tässä vaiheessa....) Onneksi vauva alkoi sitten liikkua. Jotenkin ahdistun päivä päivältä enemmän ja pelkään, että jotain tapahtuu ennen kuin ehdin edes synnärille asti. Itkua olen vääntänyt nyt joka päivä, kun olen niin stressaantunut vauvan voinnista, vaikka kaikkihan on varmaan ihan hyvin, kun liikkeitäkim tuntuu ihan tarpeeksi. Minulla on vain ihan liikaa omaa aikaa tarkkailla liikkeitä, kun mieskin on töissä, enkä jaksa oikein mihinkään lähteä, varsinkaan yksin.
Tänään siis 40+1 eli periaatteessa aika lähelle uutta vuotta voi tämä vielä mennä. En tiedä käynnistetäänkö pyhinä synnytyksiä, vai menevätkö ne sitten automaattisesti pyhien jälkeen...
Tänään kokeiluun Ikea-kierros, jos siitä olisi apua!