Synnytystä ennakoivia oireita

Mä ainakin huomasin, pissalla käynnin jälkeen, että oli tuo lorahtelu hajutonta siteessä ja pissa paperissa ihan pissan hajusta :D
 
Mä kyllä uskon, että sen haistais jos pissaa lirahtais housuun :D ja jos olis virtsankarkailua, niin eikös se näkyis yleensä nauraessa tai aivastaessa helpoiten? mun housujen kuivuus ei oo ollut riippuvainen näistä tilanteista :D
 
Totta muuten! Aivastamisessa on pitänyt pitää varansa jo hyvän aikaa, mulla ollut taktiikka että eka puristus röörit kii ja sit vasta aivastus :) Onneks ja ihme ettei muuten oo tullu allergiaoireita vielä!

Voi te nuuskamuikkuset! Ei kai se auta ku liittyä kerhoon ja alkaa nuuhkimaan (kyllä mä aina pönttöön kurkkaan, mut paperin tai minkään muunkaan nuuhkiminen jotenkin yök..).. En kestä muutenkaan ällöjä hajuja esim hiki, juustot jne. Noiden tuoksusuojien haju ei itse asiassa oo millään lailla hyvä ennen käyttöäkään, ihan niinku ennen ois ollut parempi.
Mut ei nyt jumankauta voi olla pissalirahduksia kun yhestä tipastakin tulee kauhee vessahätä.
 
Melko kusinen keskustelu :D
Mitäs jos lapsivesi tulee vaikka harmaalle kylppärin lattialle, niin onko sit syytä tarkistaa väri paperilla?
 
Täällä on vaan alakerran luut pois paikoiltaan supistuksia harvakseltaan... woot ? Minne ne hävis ??
 
Mulla myös hävinny supistukset. Kahteen päiväää tullu tosi vähä ja mennään kuitenki jo 40+ viikolla.

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
 
Mulla naksuu alaselkä ja lonkat.. :) joka askeleella.. Kivalta tuntuu, siltä et leviäis kokonaan. Mut ei se kyl satu.. Tuntuu vaa hassulta.. Muut vaivat häviänny kans johonki. Paitsi paineen tunne..
 
Masu ihan sikapinkee. Räjähdän kohta. Kaveri venyttelee vatsan läpi ajoittain, mutta varsinaisesti ei kyllä supistele. Hah, Jorvissa ruuhkaa, kun kaksi meidän ystäväperhettä siellä saaneet kahden päivän sisällä kuopukset. :Heartred Harmi, kun me missattiin ja tullaan vähän myöhässä...
 
Mihin mun kaikki oireet on hävinny? Käytiin miehen kans äsken (mun tahtiin ihan reippaalla) kolmen kilsan kävelyllä ja sen jälkeen saunassa. Eikä mitään! Pari kertaa piti pysähtyä ja puuskuttaa kun alkoi "pistämään" mutta thats it! Sain eilen ideaparkissa yksin kävellessä supistuksia aikaan, jotka taukos heti kun lopetti kävelyn.
Jos jotain haluaa kuvitella ennakoivaksi niin masu ainakin toimii :wtf: Toki se voi johtua ihan vaan mämmistä :hilarious:
 
Huhtikuiset vissii jollakin tasolla sit rentoutuu nyt pääsiäisen ajan kun monella hävinnyt vaivat tai ainaki vähentynyt.. Mennää sit yhtaikaa porukalla vaikka ens viikolla synnyttää. Nyt koitetaan nauttia pitkästä vklp.. :)
 
Täällä supistellut aamu 2 asti epäsäännöllisesti mutta TOSI kipeesti. Välillä on hetken säännöllisiä ja sitten toisessa hetkessä taas ei niinkään :angry1 huoh, nukuttu ei yhtään eilisestä aamusta lähtien ja kyllä väsyttäisi jo :D
 
Tsemppiä nene. Kannattaa varmaan yrittää torkkua niin paljon kuin mahdollista. Jos synnytys käynnistyy kunnolla niin saatat olla aina poikki.

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
 
Mua alkaa vituttaa kipujen ja liikkeiden vähyys. Stressaa kun vauva ei liiku ilman kikkakolmosia. Tänään ehitty jo kahteen vai kolmeen kertaan laskea liikkeet mehutankkauksen jälkeen ja kuunneltu koridopplerilla. Huolettaa vaan ihan älyttömänä kun niin iso muutos ollut just kivuissa ja liikkeissä. Mihin hittoon ne nivuskivutkin yhtäkkiä hävis? Kipuja tänne kiitos heti.
 
Takaisin
Top