Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää nyt ei oo mikään oire, mutta äitini laittoi äsken viestin että huomenna syntyy :D olispa oikeessa :)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

Ei täälläkään mitään oireita, mut sauvakävelylenkin jälkeen on ollu koko illan ärsyttävän kurja olo ekaa kertaa. Jomottaa, pinkistää ja koko vatsa tyhjeni. :-( ja nyt vaan jomottaa alavatsa. Blääh!

Eilen oli aivan kamala olo meinasin et nyt se tulee ja tänään laskettu aika, ei mitään välillä vauvva painanu pääns et vihloo oikee kunnol ja jtn pienii supistuksii, kyläänki kävelty koiran kanssa tänään ei mtn :( vedetää nyt kunnol tää pitkäperjantai piiitkänä. Ei oo pönttöö mittää lirahtanu, alkkareihi ja eipä mun mielest mitään limatulppaakaa irronnu :D kyllähän noi semmosii asioi on mitkä huomaa? :o tahdon jo vaan nähdä pikkasen ja nuuskutella sitä <3

Oliko tämä se ketju missä
Ihmeteltiin niitä purppuraviivoja? Mulla ei ole ennen ollut sitä ja synnytykset onki käynnistetty eli en ole ollut siis silloin aukii tai ns. valmis. Nyt piruuttani kurkkasin kun oli sitä jomotusta ja on vieläkin. Viiva on melkein kuusi senttiä pitkä ja tumma. Onkohan se nyt vaan spekulointia kun mulla kyllä laskettuun vielä aikaa..

Tekis mieli huutaa itkee ja kirota tää koko vitun raskaus alimpaa helvettiin. Neljättä vuorokautta vitun kipeitä supistuksia ja taas koko päivån tullu ja tuli jo monta tuntia säännöllisesti pari min väkein ja nyt alkaa taas välit pitenee. Oon niin loppu. Mä en jaksa. Ja vittu kukaa ei tee mitää "kyl se sielt tulee ku o tullaksee" joo kiitti tyhjästä. Kuolen tähä iha just

Mää koitan juosta ympäri kämppää rätti viuhoten ja tavaroi siirrellen jos alkais jottai tapahtuu:D mun fiilis on vaa sellanen et ei mitään....

Maatunen mee ihan oikeesti sinne synnärille, kun tulee säännöllisiä suppareita kipeitä. Jos ne vaik ottais sut sisään ja saisit oksitosiinia tai jotain vauhdittamaan. Ja jotain parempaa kipulääkettä ku joku hemmetin panadol. Sä oot niin loppu ja stressaantunut, että sun kroppa ei enää muutenkaan toimi kohta niin ku pitäis. Kun saisit nukuttua edes pari tuntia kunnolla ja oikeesti voisi ruveta tapahtumaan jotain. Mielenterveyshän tuossa menee, jos ei oo menny jo

Pakkohan niitten on jo Maatunen auttaa.. Ei kyllä olis reilua jos eivät jotenkin reagoisi noihin oireisiin.

Voi Maatunen mee sinne svolle kun tulee kipeitä supistuksia ja sano ettet kestä niitä kotona. Jos saisit jotain että voisit rentoutua ja synnytys lähtis sillä käyntiin..

Aika mojovia alavatsakipuja ollut koko aamun. Liekö alkaa jotain tapahtua, vai onko nää eilisen mämmimaistelun seurauksia.. :grin
(Mämmi on kyllä sairaan pahaa.)

Eikö ne muka anna sun mennä sairaalaan jo, jos soitat? Mulla kun oli yhtenä yönä supistuksia 2h 5min välein soitin, ja sanoivat, että kokeile kuumaa suihkua ja panadolia jos ei auta parissa tunnissa niin sitten voi kuulemma jo mennä tai sitten jos "tuntuu ettei enää pysty olemaan kotona" sanoi, että voi mennä heti. Loppui kyllä sitten itellä..

Ainiin, Fashionfunny, mun oli kans pakko nyt kurkata tota purppuraviivaa :D Löyty sellanen tuolta pari tuntii sitten, nyt kun kurkkasin uudestaan oli pidentyny :D On meinaa ollu supistuksia tuon koko 2h, tosin aika lieviä sellassia.

Ei tässä voi mämmiä syyttää. Jomotukset on vaihtunut supistuksiin.
Jospa herättäis miehen ja lähtis hoitamaan päivän juoksut alta pois, jos tässä vielä tositoimiin joutuu.

Tänn kymmenen aikaan alkoi harjoitus supistuksia nyt jo pikkaisen laantunut, mutta äskön huomasin vessassa käydessä vaaleanpunaista limaa, ei mitään lapsivettä kun oli paksuhkoa, ei kirkasta limaa. Koittanut ottaa selvää, ei varmaan vielä synnärille tarvitse mennä :D parin tunnin päästä ajattelin soittaa jos jatkuu

Kyfi se voi olla myös limatulppaa. Sekun voi olla millainen vain, joillain saattaa kuulemma olla vihertävä. Mut kannattaa seurailla ja jos muuttuu vetiseks nii soita synnärille.

Mää en enää usko tohon purppuraviivaan kun itellä ollu kohta jo 2 vkoa kunnon viiva ahterissa, eikä mitään. Huhtikuisilla ei näemmä ole mikään kiire maailmaan.

Mäkään en usko tohon purppuraviivaan. Mulla on niin pitkä se kun mahdollista ja tosi tummana. Sen mukaan pitäis olla siis paikat auki, neuvolalääkäri pari päivää sitten sanoi että paikat visusti kiinni. Alko harmittaa kun kovin uskoo näin lopussa ihan kaikkeen :D

Täällä myös suppareita tullut koko päivän 30-45min välein, yöllä ja aamulla pyyhkiessä vaaleenpunasta nestettä paperiin! Olisko synnytys nyt lähellä?

Takaisin