Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näyttävästi ei ole yllätys15 :D luoja kun jännittää ja pelottaa, mun taloudes ei oo autoo et vaihto ehtoi on sit kyyti jos joku pääsee ja jos ihmisten aikaa tapahtuu, taksi mut tahdon odottaa mahdollisimman kaua koska jos kotio takasi pitää, näkyy se maksuissakin ja sit ambulanssil kun on kiire. Mut oon tällänen hiirulainen ja pelkään ja en kehtaa :D

Täälä peittojen heilluttelun jälkeen tullu aika paljon supistuksia. Toivottavasti nyt vaan ei lopahtais taas vaan jatkuis ja kovenis :)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

Piuku, sulla voikin olla kohta jo jännät paikat. Mut jos sulla tulee vaaleanpunaista nestettä kannattas soittaa synnärille, sillä se voi olla lapsivettä. Siis jos on ihan vetistä eikä limasta(toivottavasti joku ees tajuu mun selitykset).

Tota nestettä ei tosiaan oo tullu muuten kuin yöllä ja aamulla ekan pissan jälkeen... aattelin nyt viä ootella et tihenee ja kovenee nuo supparit.. mieskin valittaa kun en kerro kokoajan miltä tuntuu :D

Täälläkin mies kyselee vähän väliä, onko paha olla yms. Melko vakavana on sen naama. :grin

Soitin sinne synnäril ja sanos et kuulostaa siltä et synnytys alkaa pikkuhiljaa käynnistyy, et lähtee sit tulemaan kun säännöllisesti supistelee ja tekee kipeetä, ja limatulppaa se vaaleenpunane kuulostaa, hui kauhee nyt se alkaa tuntuu jo nii todelliselt :D

Tsemppiä kyfi60..... :)

Okei, kiitos! Kyllä tässä pikkuhiljaa rupee itteeki jännittään, katotaan kyfi kumpi meistä ensin nyytin syliin saa ;)

Mulla ollu kans aamu 8 asti ensin 4h 5min välein supistuksia, pötköttämään mennessä laantu mut taas liikkeelle lähtiessä alko. Välillä menkkavihlasumaisia ja välillä kivuttomia. Aamusta tuntu että poika yrittää tulla pyllystä ulos eikä pystyny istumaan supistuksen aikana. Mutta en herättele toiveita, ei täällä aikasemminkaan mikään mitään tarkottanut.

Jospa lähetään vaan kaikki porukalla :D

Ei ainanaan minä, joku ks-keskussairaalaan? :D

Supparit laantui illalla, mutta nyt onkin ollut yö yhtä sarjatulitusta. Kun vaan tietäis milloin soittaa synnärille.. Vielä tässä tuntuu siltä että kotona pärjäilee.

Onks muilla poltetta vatsassa, ei siis närästystä (en edes tiedä mitä se on..) vaan sellasta tunnetta et vatsa on tulessa.. Lapsi liikkuu ihan jatkuvasti.. Ja vähän on mulla huono olo.

Takaisin